Hoelang kunnen we nog motorrijden?

Ga jij maar lekker op je kermis motors rijden , ik zal dat nooit doen .

Edit :

Ik ben helemaal klaar met die milieu activisten en tree huggers over dat electrische rijden .
We mogen utrecht niet meer in , amsterdam mogen we niet meer in met onze oldtimers .
FEHAC doet niet genoeg om oldtimers te beschermen .
tanken.jpg

8f625cbce33dd9170dc0b956849257d0d55fd93a.jpg

41j8nkQCZIL.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou ik reed vandaag op de a27 , ik heb best een vlot 🚘 tje ( een abarth met dik 200 pk )
Er zat zo’n elektrische Jaguar voor me , dat ding is echt snel , zou er best aan kunnen wennen
 
Nou ik reed vandaag op de a27 , ik heb best een vlot 🚘 tje ( een abarth met dik 200 pk )
Er zat zo’n elektrische Jaguar voor me , dat ding is echt snel , zou er best aan kunnen wennen

Ik rijd regelmatig in elektrische auto's, ook in snelle jongens.

Acceleratie is bizar, per direct koppel, je word gelanceerd, tot misselijkheid toe.

Echter, als ik dat een keer of 4 gedaan heb ben ik er wel weer klaar mee.

Geen geluid, niet schakelen, geen beleving, niks...

Daar komt bij dat ik laatst in een Tesla in 4 minuten 22% van z'n accu capaciteit eraf heb gereden _O-

Doet me denken aan die aflevering van Top Gear dat Clarkson in een elektrische AMG rijd, accu was binnen een half uur leeg, kan nog niet eens een rondje Nurburgring rijden met dat ding.
 
Klopt , geen beleving , daarom gaat het motorrijden toch ?
Er gaat niets boven een oldtimer die af en toe een dikke klap geeft bij gas loslaten . (vindt ik dan)
Ipv op zon haar droger te rijden die leeg is binnen 100 km .

Mensen moeten de keus krijgen, en niet gedwongen worden.

Elektrische en brandstof auto's moeten gewoon naast elkaar staan in de showroom, tegen ongeveer dezelfde prijzen.

De gene die denkt het milieu te helpen met een elektrische auto maakt de keuze om die te kopen. De gene die er niet in trapt koopt een benzine of diesel.

Met motorfietsen net zo.

Iedereen blij.
 
Klopt ze is mentaal niet goed en toch die toespraken houden die haar vader/moeder bedenkt .
Maar het ergste is dat mensen ook nog luisteren .
De dag dat we niet meer met benzine mogen rijden is de dag dat ik mijzelf dood rijdt .
Rustig, rustig...zulke dingen zijn niet goed voor het milieu...
En jezelfdoodrijden is toch niet nodig, denk dan aan de anderen, die je “opruimen”na dat gebeuren en ook je familie!!
 
Het is gewoon linkse populistische praat wat er tegenwoordig met de paplepel word ingegoten.

Klimaat, milieu, multiculti, genderneutraal, gblht of weet ik veel wat.

Je ziet niks anders meer op tv, het word iedereen de strot in geduwd.

De (misschien wel overgrote) meerderheid zit hier helemaal niet op te wachten maar dat word natuurlijk niet toegestaan op tv.

Propaganda ten top.

Altijd het geklaag en afschuw van "extreem" rechts..

De wereld en samenleving word juist kapot gemaakt door extreem links. En het is al begonnen.

Ik blijf net zo lang rijden tot er geen druppel benzine meer te krijgen is.
Het klimaat akkoord komt vooral van de VVD,...
Linkser kunnen we het niet maken, belachelijker wel!!
 
Mensen moeten de keus krijgen, en niet gedwongen worden.

Elektrische en brandstof auto's moeten gewoon naast elkaar staan in de showroom, tegen ongeveer dezelfde prijzen.

De gene die denkt het milieu te helpen met een elektrische auto maakt de keuze om die te kopen. De gene die er niet in trapt koopt een benzine of diesel.

Met motorfietsen net zo.

Iedereen blij.
Zo milieuvriendelijk zijn die elektrische auto’s ook niet...al die metalen voor de accu’s, het produceren daarvan is vervuilender dan voor dat accuutje in een benzine/diesel auto.
En wat als al die accu’s af zijn, hoe wordt dat verwerkt?
 
Je snapt heus wat ik bedoel , mijzelf dood rijden kan ik mijn familie niet aandoen nartuurlijk , maar ik heb zon bloed hekel aan elektrische voertuigen
En die greta autist denkt dat ze de oplossing heeft . kijk naar nederland , wij zijn vergeleken met china / america een miniscuul klein landje .
Denk je nou werkelijk dat WIJ een verschil maken ? Nee , maar die andere autist rutte denkt van wel .
Mocht het ooit die dag komen dan we in nederland niet meer op benzine mogen rijden dan ga ik per direct verhuizen .
 
Je snapt heus wat ik bedoel , mijzelf dood rijden kan ik mijn familie niet aandoen nartuurlijk , maar ik heb zon bloed hekel aan elektrische voertuigen
En die greta autist denkt dat ze de oplossing heeft . kijk naar nederland , wij zijn vergeleken met china / america een miniscuul klein landje .
Denk je nou werkelijk dat WIJ een verschil maken ? Nee , maar die andere autist rutte denkt van wel .
Mocht het ooit die dag komen dan we in nederland niet meer op benzine mogen rijden dan ga ik per direct verhuizen .

Rutte denkt dat niet..

Rutte wil zijn "goede" naam behouden in Brussel, en de zakken van de burgers leeg trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan