Hmmmz: moto2 nieuws

Ja opzeker , die hoort er ook bij !!!
full
 
Ja opzeker , die hoort er ook bij !!![img=150]http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/814480/cec7efcc8ff95a0629eeef3a7d9524a3[/img]
Als ik naar dat andere topic kijk over de Zeel, goede steek onder de gordel. _O-
 
Nope :N

Elias had er inderdaad een handje van net zoals deAngelis....misschien waren het wel teamorders :P
Hier een leuk verhaaltje over mogelijke winaars in de Moto2

Naast een flink aantal nationaliteiten - het Moto2 kampioenschap telt momenteel inclusief de reserverijders 17 nationaliteiten - staan er flink wat talenten op de lijst.
Tussen de 39 rijders vinden we vier wereldkampioenen in de vorm van Thomas Lüthi, Gabor Talmacsi, Mike di Meglio en Julian Simon met daarnaast ook vier rijders die tweede wisten te worden in een van de wereldkampioenschappen: Fonsi Nieto, Roberto Rolfo, Alex de Angelis en Hector Faubel.

Daarnaast zijn er 17 rijders die in hun carrière een overwinning hebben weten te behalen. Deze rijders op de voorlopige startlijst hebben bij elkaar 79 Grand Prix overwinningen weten te behalen: Toni Elias (10), Mattia Pasini (10), Talmacsi (9), Simón (8), Faubel (7), di Meglio (5), Lüthi (5), Nieto (5), Andrea Iannone (4), Sergio Gadea (3), Rolfo (3), Stefan Bradl (2), Alex Debón (2), Lukas Pesek (2), Yuki Takahashi (2), de Angelis (1) and Scott Redding (1).

Verder zien we zes rijders die ervaring hebben in het MotoGP wereldkampioenschap, te weten Elias, de Angelis, Niccolò Canepa, Yuki Takahashi, Talmacsi en Rolfo.

Als je naar deze cijfers kijkt dan kunnen we ons op gaan maken voor een interessant eerste Moto2 seizoen en het is alleen nog maar de vraag welk rijwielgedeelte het best voor de dag zal komen. De tests geven kleine indicaties maar omdat er nog steeds niet met de voor deze klasse bedoelde motorblokken getest kan worden is het ook een klein beetje koffiedik kijken.
 
Ik was niets voor niets al vanaf heb begin zo enthousiast voor de Moto2. :}

Gerrit, woon jij ver van de Opel dealer? :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Ik was niets voor niets al vanaf heb begin zo enthousiast voor de Moto2. :}

Gerrit, woon jij ver van de Opel dealer? :+ :+

Ga het zo ff opmeten ,ik moet naar de Karwei .
Nee van Eef en Huup tot mijn huis ik denk 1.5km richting Ome Ab die lange weg ( ik noem geen naam , maar dat weet jij wel denk ik ) aan het water rechts het zijn negen woningen aanmekaar net voorbij de doe het zelf winkeltje.
 
Onboard bij filmpje Vladimir Leonov (Almeria eind vorig jaar):
Vanaf 1:35 trekt ie hem echt helemaal los, wat een toeren :9~


Filmpje vandaag in Valencia (geen circuitbeelden helaas maar alleen pitbox)


Diezelfde rus was ook al in Sepang, heeft vast niks beters te doen...
 
Onboard bij filmpje Vladimir Leonov (Almeria eind vorig jaar):
Vanaf 1:35 trekt ie hem echt helemaal los, wat een toeren :9~


Filmpje vandaag in Valencia (geen circuitbeelden helaas maar alleen pitbox)


Diezelfde rus was ook al in Sepang, heeft vast niks beters te doen...
Tandjes ....., wat een sound ik zie het helemaal voor me als er zo'n 35 van die apparaten voorbij komen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
De lijst met tijden van de 2e dag (bron: motogp.com)


Shoya Tomizawa - Technomag-CIP - 1’49.4
Jules Cluzel - Forward Racing - 1’49.6
Yonni Hernández - Blusens STX - 1’49.6
Julian Simon - Mapfre Aspar Team - 1’49.8
Yuki Takahashi - Tech 3 Racing - 1’49.8
Kenny Noyes - Jack&Jones by A. Banderas -1’49.9
Roberto Rolfo - Italtrans STR - 1’50.0
Claudio Corti - Forward Racing - 1’50.1
Alex Baldolini - Caretta Technology - 1’50.3
Dominique Aegerter - Technomag-CIP - 1’50.7
Mike di Meglio - Mapfre Aspar Team - 1’51.0
Sergio Gadea - Pons Racing - 1’51.0
Mashel Al Naimi - Blusens STX - 1’51.2
Fonsi Nieto - G22 HolidayGym - 1’51.2
Scott Redding - Marc Vds Racing Team - 1’51.2
Axel Pons - Pons Racing - 1’51.4
Raffaele De Rosa - Tech 3 Racing - 1’51.5
Thomas Luthi - Interwetten Moriwaki Racing - 1’51.8
Robertino Pietri - Italtrans STR - 1’51.9
Joan Olivé - Jack&Jones by A. Banderas - 1’51.9
Stefan Bradl - Viessmann Kiefer Racing - 1’52.0
Karel Abraham - Cardion AB Motoracing - 1’52.8
Vladimir Leonov - Vector Kiefer Racing - 1’52.9
Yannick Guerra - G22 HolidayGym - 1’53.6
 
Terug
Bovenaan Onderaan