Hmmmz: moto2 nieuws

Met een beetje pech zullen we voormalig MotoGP rijders Alex de Angelis en Niccolo Canepa het komende seizoen niet in actie gaan zien in de Moto2 klasse. Het team schijnt nog een rekening te hebben openstaan bij Honda en krijgt mogelijk geen blokken meer geleverd.
Het is de bedoeling dat voormalig Gresini Honda rijder Alex de Angelis en voormalig Pramac Ducati rijder Niccolo Canepa het komende seizoen met een naamloos rijwielgedeelte voor de eerste Moto2 titel zouden strijden maar met een beetje pech gaat het hele verhaal niet door.
Volgens geruchten heeft het team, dat met Andrea Dovizioso in 2004 125cc wereldkampioen werd en vorig jaar met Hiroshi Aoyama de titel pakte in de 250cc klasse, nog niet alle leasebedragen voor de RC212 machine, waarmee eerst Yuki Takahashi en daarna Gabor Talmacsi reden, betaald en houdt Honda daarom de levering van de Moto2 motorbokken tegen.

full
 
Met een beetje pech zullen we voormalig MotoGP rijders Alex de Angelis en Niccolo Canepa het komende seizoen niet in actie gaan zien in de Moto2 klasse. Het team schijnt nog een rekening te hebben openstaan bij Honda en krijgt mogelijk geen blokken meer geleverd.
Het is de bedoeling dat voormalig Gresini Honda rijder Alex de Angelis en voormalig Pramac Ducati rijder Niccolo Canepa het komende seizoen met een naamloos rijwielgedeelte voor de eerste Moto2 titel zouden strijden maar met een beetje pech gaat het hele verhaal niet door.
Volgens geruchten heeft het team, dat met Andrea Dovizioso in 2004 125cc wereldkampioen werd en vorig jaar met Hiroshi Aoyama de titel pakte in de 250cc klasse, nog niet alle leasebedragen voor de RC212 machine, waarmee eerst Yuki Takahashi en daarna Gabor Talmacsi reden, betaald en houdt Honda daarom de levering van de Moto2 motorbokken tegen.

[afbeelding]
erg matig dat ze het zo spelen...
 
Wie? Honda of Scott?

Als het echt zo is dan snap ik Honda wel. :Y
Honda natuurlijk!

Zijn minne honden ;) , eerst 800cc introduceren om dat te domineren en dan nog niet meer dan 1,5 wedstrijd per jaar in de motogp winnen _O-
 
Laatst bewerkt:
Overzicht van de verschillende Moto2 bikes:

FTR
FTR-MOTO-M209-Moto2-prototype.jpg


Pons Kalex Engineering:
Sito-Pons-Moto2.jpg


Tech 3:
tech3-moto2-test-2.jpg


PromoHarris:
moto2_kenny_noyes.jpg


Suter:
Suter-Racing-MMX-Moto-2.jpg


Scot:
Scot-Racing-Moto21.jpg


Moriwaki:
Moriwaki_interwetten-moto2-.jpg


RSV:
2014569123.jpg


BQR:
bqr-honda-moto2-bike-3-560x420.jpg


ADV:
n505551_MOTO2_AT02_01.original.JPG


TSR:
tsr-moto2.jpg


Bimota:
01bimota-moto2.jpg
 
Die tsr is een partij lelijk, lijkt wel een omgebouwde honda mt50


Die mapfre is lekker, waarom staat die er niet bij? :P
 
Zitten mooie brommers tussen zeg.
Valt me ook op dat er eens niet altijd maar voor de combinatie Ohlins - Brembo - Marchesini wordt gegaan. Kunnen de andere fabrikanten zoals PVM, Marvic, Galfer etc. zich ook eens bewijzen.

Bimota heeft voor PVM wielen gekozen in ieder geval, wel opvallend aangezien Marchesini daar om de hoek zit..
 
Die tsr is een partij lelijk, lijkt wel een omgebouwde honda mt50


Die mapfre is lekker, waarom staat die er niet bij? :P

Check bij RSV...dat is de bike van Mapfre Aspar
Is mijn persoonlijke favoriet, zeer mooi en fraai afgewerkte machine
 
Laatst bewerkt:
Zitten mooie brommers tussen zeg.
Valt me ook op dat er eens niet altijd maar voor de combinatie Ohlins - Brembo - Marchesini wordt gegaan. Kunnen de andere fabrikanten zoals PVM, Marvic, Galfer etc. zich ook eens bewijzen.

Bimota heeft voor PVM wielen gekozen in ieder geval, wel opvallend aangezien Marchesini daar om de hoek zit..


Ze lijken inderdaad wel van PVM aan de gaten van de spaken te zien maar er zit wel mooi een sticker van OZ wielen op.Vergelijk het logo maar.


full
 
die fiets van MZ mis ik ook nog heeft ook een erg fraai buizenframe overigens net als RSV. :}
 
Van links naar rechts:

TSR - RSV - Moriwaki

[http://resources.motogp.com/files/images/xy/2010/Moto2/n507870_test.motegi01.preview_big.jpg (afbeelding)]


zoek de verschillen :) , behalve de kleur dan

btw die zwarte is toch altijd sneller :Y
 
Laatst bewerkt:
De SPEEDUP Moto2:

[http://resources.motogp.com/files/images/xy/2010/Moto2/n507939_talmacsi.actioni01.preview_big.jpg (afbeelding)]

Let ook op de hugger
Talmácsi! :}

Hoop veel van hem dit jaar! :} Helaas lijkt het Balatonring project ook dit jaar weer niet door te gaan nu de Hongaarse oppositie hier een stokje voor dreigt te gaan steken, dus zal ik hem dit jaar niet in zijn eigen land aanmoedigen maar met de TT ben ik er hoe dan ook bij.

Prachtige machines, laat het seizoen maar beginnen! *D
 
die fiets van MZ mis ik ook nog heeft ook een erg fraai buizenframe overigens net als RSV. :}

De MZ had ik bewust niet geplaatst omdat zij geen startbewijs hadden....maaaaaaarr:

Daar is sinds vandaag verandering in gekomen :)
Ze hebben de plek ingenomen van Kino Racing ( zie racesport.nl )

30577.jpg


De machine ziet er nog wel erg CBR-achtig uit...maar dat veranderd denk ik nog/ hoop ik!
 
Laatst bewerkt:
Zouden ze nu eigenlijk gewoon met zoveel man van start gaan..
Op de MotoGP site staan er wel 39 op de startlijsten, of zouden ze wat met de kwalificaties doen dat alleen de top 25 ofzo van start gaat
 
Zouden ze nu eigenlijk gewoon met zoveel man van start gaan..
Op de MotoGP site staan er wel 39 op de startlijsten, of zouden ze wat met de kwalificaties doen dat alleen de top 25 ofzo van start gaat

Gewoon knallen met 40 man, bij het ONK is het maximum 44 geloof ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan