Het ZX-6R topic deel 33: soooooooooo wat gaatie hard!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van het weekend eens wat mooie foto's maken voor in de OP. Tenminste...Als het mooi weer is. :')
 
Hallo snelle Kawasaki vriendjes en vriendinnetjes :W
Na vrijdag heeft Dani als alles meezit een eigen kantoor 8-)
*O* Dani is happy-de-peppy *O*
 
Wordt je nu opeens een kantoor pikkie :?
Neuj, maar ga bij m'n pa aan de slag hé. Die gaat vrijdag kijken voor een pand, vandaar.... ;)
Werken in de horeca blijf ik ook gewoon doen hoor. Even kijken wie er meer gaat betalen, afhankelijk daarvan kies ik waar ik fulltime en waar ik parttime aan de slag ga _O- O-)


@ Dani: gaat de 6 in de verkoop? En wat komt er voor terug?
Hij staat te koop tegen elk aannemelijk bod. Als 'ie weggaat weet ik nog niet wat er voor terug komt. Zoiezo een Kawasaki, daar ik gister een nieuw (Kawasaki) pakkie heb gekocht *D *O*
Een nieuwe Zx6R of een nieuwe Zx10R :Y Al gaat m'n gevoel toch vrij sterk richting de 6, daar de 10 gewoon nog veel te snel is voor mij. Ik haal niet alles uit de nieuwe 600 namelijk, dus beetje overbodig :)

@ DanielV : in vorige deeltje schreef je dat je nog wel onderdelen had liggen? Ben al een tijdje op zoek naar een originele uitlaat (of in ieder geval een legale met E-keur ) dus als je er nog 1 hebt zou ik hem heel graag van je willen overnemen :P
Klopt, originele uitlaat heb ik hier liggen. Gepoetst, gepolijst, schoongemaakt en wel :Y
Stuur me maar een mailtje met een (goed!) bod, wellicht is 'ie daarna van jou :P

Tevens heb ik er nog een demper bij, een Laser Hotcam. Die is wel beschadigd, maar nog gasdicht.

das nep, niet eens opgeknipt :Z
[afbeelding]
Dat komt omdat ik niet kapot te krijgen ben *D :+
 
Je had m mogen hebben van mij :)
had ik eindelijk eens aan mijn motor kunnen beginnen *O*

zag vanmorgen ook ineens t rempotje vd voorrem loshangen :? steuntje afgebroken :/
ben er gister nog mee weggeweest, toen zat ie nog op z'n plek :?

maar es kijken wat we met een steuntje vd gamma aan kunnen vangen :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan