Kawasaki ZX-4RR

Het probleem bij de Soes is dat dus dat achterlicht erin verwerkt zit.. het is niet zomaar even op te lossen met een kleinere tail tidy... 🤷‍♂️
Ik heb nog knipperlichten met ingebouwd achterlicht liggen.
Extra draadjes aan.
Standaard op een nieuwe BMW. :)
 
En deze is er opeens weer
Te snel voor de nieuwe regels op CPZ. '(
PSX_20231108_105024.jpg
 
Het gaat idd goed in het sportsegment, al is zo'n CBR600RR wel een heel andere categorie dan de motoren die hier aan bod komen... ;)
Ja , maar verrassend dat ze weer terug komen , denk dat het terug verlangen is naar de goeie ouwe tijd toen je nog gas kon geven
Vraag me af hoe je er op de den duur plezier van hebt in het gewone verkeer
 
Vraag me af hoe je er op de den duur plezier van hebt in het gewone verkeer

Tja, als ik vergelijk met de "gouden" jaren 90, dan vrees ik een beetje voor dat plezier op de OW...

Er zijn hier in 20 jaar tijd een hoop flitscamera's bijgekomen en de trajectcontroles zie je ook meer en meer opduiken.
 
Ja , maar verrassend dat ze weer terug komen , denk dat het terug verlangen is naar de goeie ouwe tijd toen je nog gas kon geven
Vraag me af hoe je er op de den duur plezier van hebt in het gewone verkeer
Ach als ducati er op staat is het toch altijd goed 😜
 
Laatst bewerkt:
Ja , maar verrassend dat ze weer terug komen , denk dat het terug verlangen is naar de goeie ouwe tijd toen je nog gas kon geven
Vraag me af hoe je er op de den duur plezier van hebt in het gewone verkeer
Denk dat het plezier van de 4RR qua rijden met hoge toerentallen nogal tegen zal vallen. De overbrenging is dusdanig dat je bij legale snelheden in 1 en 2 moet gaan rijden voor die 16k. Kan natuurlijk maar dat doe je in de praktijk niet veel.
 
Tja, als ik vergelijk met de "gouden" jaren 90, dan vrees ik een beetje voor dat plezier op de OW...

Er zijn hier in 20 jaar tijd een hoop flitscamera's bijgekomen en de trajectcontroles zie je ook meer en meer opduiken.

Opstappen en de korste weg naar de grens met duitsland zoeken en door de week.
Nergens last van👌
 
Ben ik in het oude wijven-topic beland? :X😄 Ik snap jullie wel over die hoge toeren, maar ik heb met mijn 636 ‘03 zoveel fun gehad, terwijl die ook tot 15-15.500 rpm doorging. Ik zal zeker niet continu in die hoge toeren zitten, maar af en toe ff doortrekken totdat je kippenvel krijgt is toch machtig mooi? :9~

En in 20 min zit ik op de A Drei en gaat t feest pas echt los.
 
Ben ik in het oude wijven-topic beland? :X😄 Ik snap jullie wel over die hoge toeren, maar ik heb met mijn 636 ‘03 zoveel fun gehad, terwijl die ook tot 15-15.500 rpm doorging. Ik zal zeker niet continu in die hoge toeren zitten, maar af en toe ff doortrekken totdat je kippenvel krijgt is toch machtig mooi? :9~

Zeker is dat mooi! En het bijhorende geluid maakt het af...

Alleen.... ik vrees voor mijn rijbewijs als ik met zo'n hoogtoerig ding op de OW ga rijden, en dat heeft weinig te maken met oude wijven.
 
Haha, ik heb juist voor deze motor gekozen voor behoud van het rijbewijs, en om het thuis wat gezelliger te houden.

M’n Gixxer 750 ging echt nergens meer over. Dat vind ik voor de OW geen doen meer.
 
Dat de ZX4-RR er meer fun uitziet kan ik inkomen, maar dat je je laat leiden door een bepaald merk, zelfs als twee motoren zoveel van mekaar verschillen... Dat vind ik een beetje vreemd.
Met alle goede wil, een CBR650R is toch iets heel anders dan een Ninja 650...
Dat is juist, ik ben gewoon ’die hard’ kawasaki fan (40%omdat ik het goede motos vind, 60% omdat m’n favoriete dealer dit verkoopt) als ie morgen overstapt naar Honda wordt het een CBR voor mij 😅
 
Dat is juist, ik ben gewoon ’die hard’ kawasaki fan (40%omdat ik het goede motos vind, 60% omdat m’n favoriete dealer dit verkoopt) als ie morgen overstapt naar Honda wordt het een CBR voor mij 😅

Ok, snap ik, ik heb dat met Yamaha..
Maar als die Kawa ZX4-RR echt veel fijner had gereden dan de R7 zou ik gerust durven vreemd gaan hoor, bottem line telt toch de beleving, niet?

Daarom, als het en sportief maar toch ook wat comfort moet bieden weet ik wel welke ik zou kiezen tussen de Ninja 650 en CBR650R.




Maar als je echt een kawa fan bent... voor alles is een oplossing... Kawasaki-groen blijft ook voor mij een topper hoor.. 8-)
En hoe sjiek zou het zijn, een Honda CBR650R in de kleuren van Kawasaki laten bestickeren?

1700462241103.png
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben ik flink diverser en wars van merken.
Ik sluit enkele uit maar er blijft verder een breed pallet over 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan