Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

IMG_2278.jpeg
 
De details moet ik nog even verder krijgen. Maar een bekende van me in Bergen op Zoom die werkt in een verzorgingshuis. Een van de bewoners zo heel graag nog eens een keertje een rondje maken in een zijspan.
Voor nu ga ik er vanuit dat mijn velorex bootje niet gaat lukken, wat betreft het in en uitladen van deze persoon.
Dus de vraag is of er hier iemand is die daar redelijk in de buurt zit die een keer een rondje wil gaan rijden daar.
De precieze tijd is in overleg.
 
Men span is best ruim (anderhalf zits) en heeft gordels en een dakje. Instap is wel redelijk aan de hoge kant.
Ik heb even gespiekt welk span ook alweer de jouwe is. ;)

Het gaat om een oudere meneer die zelf vroeger heeft motor gereden.
Er is een tillift aanwezig. Dus als het goed is kan die daarmee in en uit de bak worden getakeld.

Dakje is zeiltje met drukkers, of zie ik dat verkeerd?
En dat ruitje, kan dat naar voren worden geklapt oid?
 
Bekijk bijlage 1986197
Alles klapt naar voren toe zeg maar.

kijk nou joh, er kan zelfs een verpleegkundige mee op het spatboord. :+
Ja ja, die van der Vennetjes zijn zo gek nog niet.


Die mening deel ik, k heb 'm er vooral op zitte zodat de kleine frutsels uit de wind, lawaai en regen zitten

Ook grotere (volwassen) frutsels kunnen in alle rust meerijden. Ik kan/kon in mijn boot in alle rust tijdens het rijden een sjekkie draaien en oproken. Ook zonder dakje.

Edit: er reed toen wel iemand anders voor me op de trekker. ;)
 
Laatst bewerkt:
Eventueel is Ursula ook beschikbaar, dat is wel een K1200Rs EML Speed span, breed genoeg en zeker met een tillift moet het te doen zijn maar dan zit meneer wel iets meer in de wind. Misschien vind hij dat wel leuk. Span kan naar voren openen


IMG_20181117_151617_Modified_fixed.png
 
Eventueel is Ursula ook beschikbaar, dat is wel een K1200Rs EML Speed span, breed genoeg en zeker met een tillift moet het te doen zijn maar dan zit meneer wel iets meer in de wind. Misschien vind hij dat wel leuk. Span kan naar voren openen


Bekijk bijlage 1986380
Cool 8-)

Ik moet nog terug horen wat ze precies kunnen en willen qua tijd enzo.
Dan kunnen we nog even zien voor wie het 't beste schikt.

Meneer had zelf vroeger een jaren 80 Goldwing. Inclusief twee grote rugleuningen en een antenne. *D
 
Misschien wil de verpleegkundige of nog een bewoner wel mee, kunne we met 2 spanne rijden
Ze zijn iig wel enthousiast hoor ik. :)

Zijn dochter en z'n oude buurman willen dan op hun eigen motor ook mee op dat rondje. *D

Ze willen als het kan binnenkort een keer voor in het weekend afspreken.
Zal ik even een pb draadje opstarten?
 
Voor nu is het idee (als ik goed begrijp) één zijspan en dan met twee motoren met eigen dochter en ouwe maat van em.

Ik had wel doorgegeven dat er nog een tweede span mee kan. Dus effe nog beetje heen en weer communicatie met twee tussenlagen wat precies de bedoeling is.
Maar voor nu ga maar er vanuit dat je als reserve staat of dan misschien als z'n vrouw of een verzorgende mee wil oid.
Zal waarschijnlijk eind deze week wel duidelijk zijn en zal je sowieso dan wel even een PB sturen ook.
 
De details moet ik nog even verder krijgen. Maar een bekende van me in Bergen op Zoom die werkt in een verzorgingshuis. Een van de bewoners zo heel graag nog eens een keertje een rondje maken in een zijspan.
Voor nu ga ik er vanuit dat mijn velorex bootje niet gaat lukken, wat betreft het in en uitladen van deze persoon.
Dus de vraag is of er hier iemand is die daar redelijk in de buurt zit die een keer een rondje wil gaan rijden daar.
De precieze tijd is in overleg.
Zou ik best kunnen doen.
 
Voor nu is het idee (als ik goed begrijp) één zijspan en dan met twee motoren met eigen dochter en ouwe maat van em.

Ik had wel doorgegeven dat er nog een tweede span mee kan. Dus effe nog beetje heen en weer communicatie met twee tussenlagen wat precies de bedoeling is.
Maar voor nu ga maar er vanuit dat je als reserve staat of dan misschien als z'n vrouw of een verzorgende mee wil oid.
Zal waarschijnlijk eind deze week wel duidelijk zijn en zal je sowieso dan wel even een PB sturen ook.
prima, laat maar horen of het nodig is. Altijd leuke ritjes om te maken hoor.
 
Ik ben bij een mevouw aan het werk waarvan de echtgenoot vorig jaar overleden is. Een echte Guzzi fanaat. Nu schijnt er nog een zolder vol Guzzi Nuovo Falcone delen te zijn. Zijn er hier liefhebbers? Of kennen we liefhebbers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan