Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Ik ben bij een mevouw aan het werk waarvan de echtgenoot vorig jaar overleden is. Een echte Guzzi fanaat. Nu schijnt er nog een zolder vol Guzzi Nuovo Falcone delen te zijn. Zijn er hier liefhebbers? Of kennen we liefhebbers?
Ja, HIER, zeker!
Helaas zal iemand hier op de bank zichzelf binnen de kortste keren tot weduwe promoveren.
 
Een van de eerste zijspanners op MF had(heeft?) er eentje en reed daarmee wel eens een OBT mee.
@moturist
Is al 3+ jaar niet meer op MF geweest. En zal inmiddels wel zo'n respectabele leeftijd hebben, dat die mogelijk niet meer zelf sleutelt en rijdt. Al hoop ik van wel. :Y
 
in bet verleden was Moturist nog wel eens actief hier, had ook eigen site en reed behalve zijspan volgens mij ook falcones?
 
Hoe heette die andere ook al weer, uit Rotterdam, met een Steib zijspan, grijs/blauw geloof ik, was ook wel eens op treffens?

(hoewel die volgens mij ook al een flinke tijd niet meer post)


Edit; gevonden ... @TingTing, maar die had een V7 zie ik
 
Je bedoelt tingting?
ja idd, ik had hem inmiddels ook gevonden,maar die had een V7 zie ik.

En heeft al 8 jaar niks meer gepost (wat gaat de tijd hard......)
Soms als ik een rondje doe op de motor en ik rijd door Brouwershaven, dan moet ik nog wel eens aan hem denken, hij had daar een zeilbootje in de haven liggen
 
Ik ben bij een mevouw aan het werk waarvan de echtgenoot vorig jaar overleden is. Een echte Guzzi fanaat. Nu schijnt er nog een zolder vol Guzzi Nuovo Falcone delen te zijn. Zijn er hier liefhebbers? Of kennen we liefhebbers?
Harry vd Weele was hier net ff op visite en kent 2 fanatieke Falcone liefhebbers. Wellicht hebben die intresse. Harry is hier niet actief, maar de meeste zijspanners kennen hem wel. @TruusopdeSuus of @JFJ kan misschien wel contactje regelen?
 
Twee opties,Optie 1 is sneller en minder pijnlijk je trekt bij bovengenoemde weduwe in of optie 2 dan komt er nog een weduwe bij, die is pijnlijker maar voor mij wel leukerO-)
Ik kies voor optie 2.















We hebben al genoeg volk van de verkeerde kant van de IJssel hier :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan