Het XR 250 t/m 650 Topic Part 8

He daan, ik ben nu mn eigen tank aan het schrapen zoals in dat filmpje, maar klopt dat de tank toch nog oranje blijft? Of heb ik gewoon een heel erg verweerde tank?

op de ene foto lijkt ie echt rood
IMG00197-20120506-1417.jpg


maar de andere toch ook weer een beetje oranje
xr60003.jpg


of ben ik gewoon kleurendoof.. :')

of is dat gewoon de camera die je gebruikt? Jouw foto's maken alles wat rood is heul erg rood :o
 
Laatst bewerkt:
Meen je niet! Ik heb de stickers (enkel aan de uitlaatzijde) in stroken geplakt. Omdat het anders niet te doen is om die erorme luchtbubbels weg te krijgen. Misschien dat je ook stroken moet gebruiken, materiaal zat en omdat de folie vrij dun is zie je de randen bijna niet. De folie kan je lichtjes föhnen, dan kan je hem wat soepeler maken/rekken.

Wat bereft de tank...blijft oranjekleurig, mijn tank is exact dezelfde (iets feller na t schrapen en schuren en föhnen) als de stickerfolie.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de tank nooit echt rood geweest maar meer oranje rood.
De cr125/250 oudere type's hebben dat ook en dan heet het plastic ook oranje pas rond 90/91 werd het echt rood.
 
Klopt, een maat van me is een 83'er CR250 aant opknappen en de oude tank en de nieuwe kappen wat hij had binnengekregen zijn ook wat oranjekleurig.
 
aaah op die fiets, dan is het wellicht wel te doen.. :X ff pielen.. (lees, iemand laten doen die daar wél handig mee is.. ik verpruts dat direct :'D)
 
PS wat zou ik hiervoor kunnen vragen?

[afbeelding]

Bj 87
Frame opnieuw gespoten.
Blok klaargemaakt alles binnen de tollerantie weer opgebouwd
oa kop laten reviseren nieuwe klepzittning geplaatst ,alles opnieuw geslepen en op lekkage gecontoroleerd.
Nieuwe krukaslagers ,nieuwe 3e versnelling ,nieuwe zuigerveren(was niet nodig maar toch gedaan).
18inch achterwiel opnieuw gespaakt met rvs Haan spaken.
Nieuwe voor en achterband.
En vele andere dingen + veel onderdelen.

Sinds dat ik een KTM heb gebruik ik hem eigenlijk niet.



Iemand een idee?
Hij gaat iig in de verkoop :Y
 
Iemand een idee?
Hij gaat iig in de verkoop :Y

Even rondneuzen wat anderen ervoor vragen en vergelijken tussen die en de joue!?

Denk dat als hij echt motorisch zo goed is, als dat hij er optisch uitziet je toch zeker een 1500 euro mag verwachten...
 
Even rondneuzen wat anderen ervoor vragen en vergelijken tussen die en de joue!?

Denk dat als hij echt motorisch zo goed is, als dat hij er optisch uitziet je toch zeker een 1500 euro mag verwachten...



Maar er zit zoveel verschil tussen hetgene wat word aangeboden.
Ik wil er minimaal €1250 voor hebben en geen cent minder.
 
ja, dan vraag 1500, kan je nog wat onderhandelen. Maar wat Royalclub al zegt, hij ziet er top uit. Gewoon proberen!
 
nog 35 jaar weg zetten en dan de hoofdprijs vragen

1500 moet te doen zijn denk ik :Y
 
Laatst bewerkt:
Met een vraagprijs zou ik net onder de 2000 blijven iets van 1850. Hij ziet er echt heel strak uit.
Ik vind het ook eigenlijk een van de mooiste kleurencombinatie hebben en wegenbelasting vrij.
 
Laatst bewerkt:
Proberen kan altijd, en zal t ook best waard wezen (als ie technisch tiptop is)
Echter het aanbod is groot en stevig goedkoper.....
 
He daan, ik ben nu mn eigen tank aan het schrapen zoals in dat filmpje, maar klopt dat de tank toch nog oranje blijft? Of heb ik gewoon een heel erg verweerde tank?

op de ene foto lijkt ie echt rood
[afbeelding]

maar de andere toch ook weer een beetje oranje
[afbeelding]

of ben ik gewoon kleurendoof.. :')

of is dat gewoon de camera die je gebruikt? Jouw foto's maken alles wat rood is heul erg rood :o

Welk filmpie?
 
Oe, dan verdubbeld m'n Xr meteen in waarde.
Was al aan t zoeken of het wat voor op een cr500 is maar kan daar weinig over vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan