Het Voorne-Putten topic deel 36 "De generatiekloof exposed"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, doe het bij iedereen die is en eens door elkaar haalt, en ff kan ik mee leven...en sowieso is sowieso een lastig woord....maar het excuus dat het letters scheelt ben ik ondertussen wel klaar mee.....het staat gewoon dom....

Oke, dan heb ik waarschijnlijk alleen de momenten gezien dat je de jongere mensen uit het topic kiest, mijn fout.

Ik vind leestekens een groter issue op fora, maja, ieder zn meug..
 
Oke, dan heb ik waarschijnlijk alleen de momenten gezien dat je de jongere mensen uit het topic kiest, mijn fout.

Ik vind leestekens een groter issue op fora, maja, ieder zn meug..

Bij sommige mensen waarbij je het al te vaak gedaan hebt, moet je de moed soms opgeven :+
 
Bij sommige mensen waarbij je het al te vaak gedaan hebt, moet je de moed soms opgeven :+

Haha +1

Paginas gaan lekker zo!

Sinds kort een beetje ex-studenten rotterdam topic bloed hier in VP en de pagina's gaan alsof ik aan de diarree zit
 
Oke, dan heb ik waarschijnlijk alleen de momenten gezien dat je de jongere mensen uit het topic kiest, mijn fout.

Ik vind leestekens een groter issue op fora, maja, ieder zn meug..

Tja...de meesten boven de 30 maken dat soort "fouten" niet :+

maja? Maja de Bij? Da's toch niets voor jou? Daar ben je toch te jong voor?



:+
 
hemo.american-apparel-unisex-athletic-tee.athletic-blue.w760h760.jpg
 
Bert zegt "tog" - Hé, dat scheelt 1 heule letter , partyyyy *O* *O* *O*


Zal me allemaal een rotzorg zijn , ik weet hoe hij is en hij mij , dus lekker belangrijk !

We dollen maar een beetje , zoals ik eerder zij/ noteerde , ik dol alleen maar , en dat weet mrt nu onderhand wel .
 
Tja...de meesten boven de 30 maken dat soort "fouten" niet :+

maja? Maja de Bij? Da's toch niets voor jou? Daar ben je toch te jong voor?



:+


Normaal gesproken typ ik ook geen 'maja' nu je het zegt. Achja, ik houd wel van een lage leeftijd, voel je tenminste wat :+

-wel altijd 18+ he- of iniedergeval 16, of ... grapjuuu sicko's-
 
Zal me allemaal een rotzorg zijn , ik weet hoe hij is en hij mij , dus lekker belangrijk !

We dollen maar een beetje , zoals ik eerder zij/ noteerde , ik dol alleen maar , en dat weet mrt nu onderhand wel .

ik bedoelde het ook niet serieus, wij kennen elkaar niet maar bij deze.

raceknoeperd dat je bent

Ik denk dat jij 1 van de weinige al dan niet de enige bent hiero die meer rijd dan typt op dit forum
 
Normaal gesproken typ ik ook geen 'maja' nu je het zegt. Achja, ik houd wel van een lage leeftijd, voel je tenminste wat :+

-wel altijd 18+ he- of iniedergeval 16, of ... grapjuuu sicko's-

Damn....ach, in jouw geval kan dat nog...ik ga toch wel voor minimaal 25+

16/18 had van mezelf kunnen zijn...wellicht ken ik dan d'r moeder ook _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan