Het Voorne-Putten topic deel 35 "de zon wordt wakker"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje omslachtig vind je niet?
Mijn verhaal 2 posts boven jou is in je eentje in 3 seconden gefixt (laat het 4 seconden zijn)... ;)

Wat is Bras zijn probleem dan? In de tijd dat hij reageerde op Carlo had hij toch ook een nieuw topic aan kunnen maken! (Dit is niet om Bras af te zeiken!!)

Ik heb op Fok.nl een tijd lang een Snowboard-topic onderhouden en werkte daar met een een txt-bestandje zodat iedereen binnen een minuut een topic kon aanmaken. Enkel zelf even de topictitel verzinnen en de link van het te sluiten topic in de lijst zetten.
 
Haha je hebt je bericht aangepast, dat stond er net niet.. Ik wist niet dat het bericht kon lezen als tekstveld.. Maar dat is sneller.
Stond er zeker al ff, heb het meerdere malen aangepast ja. Dit om het zo duidelijk mogelijk uit te kunnen leggen, heb er als laatst 3 woorden tussen gezet... ;)
 
Ook weer gevonden :D

Deze
DSCF2237.jpg
mag ook wel weer in de Op hoor ...ben nooit weggeweest maar om 1 of andere reden was wel mn plaatje weg ;-)

Spec's ;

Origineel op een rvs 4-in-1 van Motad na,

Groetennn !!
 
Wat is Bras zijn probleem dan? In de tijd dat hij reageerde op Carlo had hij toch ook een nieuw topic aan kunnen maken! (Dit is niet om Bras af te zeiken!!)

Ik heb op Fok.nl een tijd lang een Snowboard-topic onderhouden en werkte daar met een een txt-bestandje zodat iedereen binnen een minuut een topic kon aanmaken. Enkel zelf even de topictitel verzinnen en de link van het te sluiten topic in de lijst zetten.
Denk dat Bras er een keertje geen zin in had om een topic te openen. Hij is niet de enige hier die een topic aan kan maken ;)
 
Ook weer gevonden :D

Deze [afbeelding] mag ook wel weer in de Op hoor ...ben nooit weggeweest maar om 1 of andere reden was wel mn plaatje weg ;-)

Spec's ;

Origineel op een rvs 4-in-1 van Motad na,

Groetennn !!
Kan zijn dat je al ff niet gereageerd hebt, dat ze de OP daarop hebben aangepast :?

Wat is het bouwjaar?
 
Denk dat Bras er een keertje geen zin in had om een topic te openen. Hij is niet de enige hier die een topic aan kan maken ;)

Precies, ik had er gewoon even geen zin in. En ja er zijn meer lui die een topic aan kunnen maken dus ik had zoiets van laat een ander het maar eens doen :Y Ik bedoel er zijn hier meer mensen die meeposten en die mogen ook wel een keer een topic starten.

Dus super dat jij het ook een keer doet, blade topic start je ook regelmatig
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste Thnxx Ghetto Bassie !

en ten tweede...Ik ben Auk, 45 jaar jong, getrouwd, 1 dochter van bijna 2 en woonachtig te Spijkenisse .

:W :W allemaal en :] safe !
 
Laatst bewerkt:
Wat is Bras zijn probleem dan? In de tijd dat hij reageerde op Carlo had hij toch ook een nieuw topic aan kunnen maken! (Dit is niet om Bras af te zeiken!!)

Ik heb op Fok.nl een tijd lang een Snowboard-topic onderhouden en werkte daar met een een txt-bestandje zodat iedereen binnen een minuut een topic kon aanmaken. Enkel zelf even de topictitel verzinnen en de link van het te sluiten topic in de lijst zetten.

Ik heb geen probleem maar, ik had er gewoon even geen zin in. En idd het kost niet veel tijd.

Andere regiotopics worden ook vaak door andere topicmembers aangemaakt :Y
 
Laatst bewerkt:
@Bras nahhh vaste bezoeker van Hemo valt wel mee..rij een ouwe yamahahahaha he...zo veel mankeert er nooit aan ...al is t wel ff gezellig op de zaterdag ochtend @Hemo !!
Leuk ff een beetje babbelen en slap ouwehoeren.

@Emvie en Ghetto Bassie..ik ga proberen mn aandeel te leveren in dit topic :P
 
@Emvie...bezwaard ? welnee ...gewoon weinig tijd met een spring-in-het-veld in huis van bijna 2 jaar...de tijd die je dan overhoud s'avonds wordt vaak anders besteed al lees ik elke dag wel ff in het topic ;)
 
@Bras nahhh vaste bezoeker van Hemo valt wel mee..rij een ouwe yamahahahaha he...zo veel mankeert er nooit aan ...al is t wel ff gezellig op de zaterdag ochtend @Hemo !!
Leuk ff een beetje babbelen en slap ouwehoeren.

@Emvie en Ghetto Bassie..ik ga proberen mn aandeel te leveren in dit topic :P

Als er dan wat is dan ga je toch naar hemo? dan ben je volgens mij een vaste bezoeker :Y
 
@Bras ...Ook als er niks mee is kom ik er wel ;) Maar zoals jij het ziet ben ik dan idd een vaste bezoeker..niet te verwarren met stamgast he :P
 
Gevonden!!!

Nu slapen!!!

@ghetto bassie:
In de OP heb je staan ritmu... dat moet rimtu zijn...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan