Het Voorne Putten Topic deel 30,het BBQ topic??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je laat je even niet zien en dan zitten jullie alweer in een ander deel! :+

Behoorlijk druk gehad twee weken geleden en gisteren teruggekomen van een week Assen, wat een geweldige week was dat --> Lekker weer, veel BBQ en mooie races!!
Het hoogtepunt van de week was wel dat ik een petje met de handtekening van Dovizioso en Crutchlow heb gescoord!! *O* *O* *O*
Ze stonden te signeren op een truck van DeWalt. Echt supergaaf om die coureurs van zo dichtbij te zien! Een enge Deen trok het nog bijna uit m'n handen maar die heb ik vakkundig afgeschud (al stond daarna wel helemaal te bibberen hahaha :') )

Heb ik nog wat bijzonders gemist de afgelopen 2 weken? Probeer wel een beetje bij te lezen maar ik ben lui..... Ik zag wel dat de stickers binnen waren, kan ik die bij jou ophalen Martijn?
 
Vanmiddag even een nieuw fotocameraatje gekocht. Gewoon een compact ding zo'n Nikon coolpix s6300. Willen we de oude op marktplaats zetten, moet je weer betalen om een item in die rubriek te kunnen zetten! Dat vind ik echt raar!
 
Vanmiddag even een nieuw fotocameraatje gekocht. Gewoon een compact ding zo'n Nikon coolpix s6300. Willen we de oude op marktplaats zetten, moet je weer betalen om een item in die rubriek te kunnen zetten! Dat vind ik echt raar!


Speurders is wel gratis. ;)
 
Vanmiddag even een nieuw fotocameraatje gekocht. Gewoon een compact ding zo'n Nikon coolpix s6300. Willen we de oude op marktplaats zetten, moet je weer betalen om een item in die rubriek te kunnen zetten! Dat vind ik echt raar!

Vaag, ik heb mijn cameraspullen een paar maanden geleden gewoon gratis kunnen verkopen op MP.
 
Je laat je even niet zien en dan zitten jullie alweer in een ander deel! :+

Behoorlijk druk gehad twee weken geleden en gisteren teruggekomen van een week Assen, wat een geweldige week was dat --> Lekker weer, veel BBQ en mooie races!!
Het hoogtepunt van de week was wel dat ik een petje met de handtekening van Dovizioso en Crutchlow heb gescoord!! *O* *O* *O*
Ze stonden te signeren op een truck van DeWalt. Echt supergaaf om die coureurs van zo dichtbij te zien! Een enge Deen trok het nog bijna uit m'n handen maar die heb ik vakkundig afgeschud (al stond daarna wel helemaal te bibberen hahaha :') )

Heb ik nog wat bijzonders gemist de afgelopen 2 weken? Probeer wel een beetje bij te lezen maar ik ben lui..... Ik zag wel dat de stickers binnen waren, kan ik die bij jou ophalen Martijn?

Stickers liggen straks weer @ my place....
 
Vaag, ik heb mijn cameraspullen een paar maanden geleden gewoon gratis kunnen verkopen op MP.
Ook een camera of alleen accessoires?

Edit: zelfde met horloges, ik heb er 3 horloges op gezet maar ook niet onder horloges want daarvoor moest ik betalen dus dan maat onder sieraden..... :?
 
Laatst bewerkt:
wat was assen toch een bende bosmongolen _O-

komen we daar om 10uur langs de camping liggen er mensen half in de sloot (helemaal geel vol met zeik) en op tenten, op auto's of op de toilet gebouwen, om 16:00 op weg nach de motor liggen ze er nog steeds zonder enig bewijs van leven.... :')

of de dronken figuren die de talud plaatsen proberen op te klimmen met 5 bier in elke hand en dan weer helemaal naar beneden donderen om weer opnieuw bier te halen :')

kinderen die bergen plastic in brand steken en dan totaal lamme volwassen gasten bier naar brandweer gaan gooien als ze het vuur blussen, om vervolgens mit ihr trunken Kopf weer het vuur aan te steken en er overheen te zeiken... _O-

of te gaan touw springen midden op de weg en telkens op je muil gaan als je probeert te springen met bier in je hand.

tussen door een paar motoren met een bloed vaart langs zien komen.


volgend jaar weer!! *O*
 
Vanmiddag even een nieuw fotocameraatje gekocht. Gewoon een compact ding zo'n Nikon coolpix s6300. Willen we de oude op marktplaats zetten, moet je weer betalen om een item in die rubriek te kunnen zetten! Dat vind ik echt raar!


wat voor type is je oude camera?
 
Stuur zo wel even een groeps-pbtje naar de stickerbestellers met m'n adres....

Ben morgen tussen 10 en 12 wss @ HEMO....zal ze voor de zekerheid wel meenemen....

Net nog ff lekker gereden *O*
 
Ook een camera of alleen accessoires?

Edit: zelfde met horloges, ik heb er 3 horloges op gezet maar ook niet onder horloges want daarvoor moest ik betalen dus dan maat onder sieraden..... :?

Had ik vorig jaar ook al met horloges, heb ze ook maar onder sieraden gezet. Modelauto's zijn gelukkig nog wel gratis (nu moet ik ze er nog wel allemaal opzetten, waarom wilde ik die dingen vroeger hebben....).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan