Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

1000045618.jpg
 
En een of andere mongool dacht dat de groene kruisweg een racebaan was, fietser geschept.
Ik zag deze wagen weggetakeld worden.
Is hard gegaan.

Ik woon vlakbij de groene kruisweg, loo er weleens langs met de hond, wat daar af en toe gebeurt, met motoren en auto's.zwaar kansloos.
Screenshot_20240406_180233_Chrome.jpg
 
En een of andere mongool dacht dat de groene kruisweg een racebaan was, fietser geschept.
Ik zag deze wagen weggetakeld worden.
Is hard gegaan.

Ik woon vlakbij de groene kruisweg, loo er weleens langs met de hond, wat daar af en toe gebeurt, met motoren en auto's.zwaar kansloos.Bekijk bijlage 1992755
Bizar idd, als je die schade ziet, lijkt me dat het niet zachtjes is gegaan. Het oversteekpunt is ook een stukke terug, beste klapper geweest. Er wordt daar ook als bezetenen gereden, al is het nu de vraag of de auto of fiets door rood gereden is, mag iig hopen dat de fiets(t)er het overleeft… :/
 
Wilde de SP vandaag even starten, maar was vergeten het hok aan de druppellader te zetten, er gebeurde dus weinig.
Maar gelijk even aan de lader gezet en later nog maar eens proberen.

Zojuist de nieuwe keuken/werkbank besteld voor in de garage, kan ik alles tenminste weer een plek geven en is het weer opgeruimd. :t



Edit: Net weer even een poging gewaagd en de brommert kwam weer tot leven, dikke klappen weer *O*
 
Laatst bewerkt:
Overleefd iedereen hier de afsluiting van de brug een beetje?
Ik reis veel met de motor op het moment, maar echt fijn is dit niet... wat een tering weer....
KOUD, nat en naar...
🥶💧🌨️
 
Overleefd iedereen hier de afsluiting van de brug een beetje?
Ik reis veel met de motor op het moment, maar echt fijn is dit niet... wat een tering weer....
KOUD, nat en naar...
🥶💧🌨️

Ik ben 2x met de motor naar Pernis geweest, in de dagdienst, ging in de middag soepel tussen de file door.
In de nachtdienst auto gepakt, evenals gisteren en vandaag.
Te lui om motorkleding aan te trekken.
 
Heb er op de heenweg niet veel last van. Op de terugweg wel. Het is bij de pont gewoon heel erg druk. Sta bij de rotonde bij het tankstation Nieuw-Beijerland al in de rij.

Doe er dus een half uur langer over.
 
Doe er stukje langer over ondanks dat ik de andere kant oprij.
Het omrijdende verkeer zocht voor drukte op de groenekruisweg en n57 samen met a15.
Zelfs met de motor is het erg druk helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan