Het Voorne Putten Topic Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
ja behoorlijk balen, tis schijnbaar een ingewikkelde ingreep die alleen in dat ziekenhuis uitgevoerd mag worden, door 1 bepaalde arts en de benodigde apparatuur moet geleend worden. Ik had beter een makkelijke afwijking kunnen nemen.....

Ach ja...het is niet anders....alleen balen dat ik nu nog niet weet wanneer ik op vakantie kan. Kan dus niks boeken...[/quote]


idd mooi kut van je vakantie

en je had beter geen afwijking kunnen nemen ;)
 
\
ja behoorlijk balen, tis schijnbaar een ingewikkelde ingreep die alleen in dat ziekenhuis uitgevoerd mag worden, door 1 bepaalde arts en de benodigde apparatuur moet geleend worden. Ik had beter een makkelijke afwijking kunnen nemen.....

Ach ja...het is niet anders....alleen balen dat ik nu nog niet weet wanneer ik op vakantie kan. Kan dus niks boeken...[/quote]

idd mooi kut van je vakantie

en je had beter geen afwijking kunnen nemen ;)

dat was idd de beste optie geweest _O- _O-
 
Zo hehe deel 15 ook weer gevonden :W

Merkte vorig jaar op de beurs dat ik op een R6 makkelijker zit als op me gixxer (1,73m) _O-

Misschien toch maar zoiets kopen dan?
4538401428.jpg


Hij zit ook in Gixxer-pak :+
 
Joehoe! Vanmiddag de eerste kilometers op de 1098 gemaakt, wat een beest.
Voelde me gewoon weer een noob, alsof ik voor het eerst op een motor zat!
Echt niet normaal, maar ja wat wil je als je het ene seizoen eindigt met 80 pk en het volgende begint met 170 pk.

@mrt Ik ken er wel een paar hoor met gevoel voor humor!
P.S. Je moet nog ff contact opnemen met Bert van scarpamoto i.v.m. de kikarit. :)
 
ja behoorlijk balen, tis schijnbaar een ingewikkelde ingreep die alleen in dat ziekenhuis uitgevoerd mag worden, door 1 bepaalde arts en de benodigde apparatuur moet geleend worden. Ik had beter een makkelijke afwijking kunnen nemen.....

Ach ja...het is niet anders....alleen balen dat ik nu nog niet weet wanneer ik op vakantie kan. Kan dus niks boeken...
10218_waterlandziekenhuis301.jpg
? :+
 
Joehoe! Vanmiddag de eerste kilometers op de 1098 gemaakt, wat een beest.
Voelde me gewoon weer een noob, alsof ik voor het eerst op een motor zat!
Echt niet normaal, maar ja wat wil je als je het ene seizoen eindigt met 80 pk en het volgende begint met 170 pk.

@mrt Ik ken er wel een paar hoor met gevoel voor humor!
P.S. Je moet nog ff contact opnemen met Bert van scarpamoto i.v.m. de kikarit. :)

dat geluid :9~ :9~ :9~ :9~
:}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan