Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat je vacuüm membraan kapot is. Andere mogelijkheid is dat de schuif vast zit door vuil of omdat de vacuumcarb is uitgesleten. Heb het zelf ook een keer gehad.Mannen,
maatje van me heeft een XT350. Leuk ding wel, alleen hij loopt niet zoals t hoort. Allereerst loopt dat ding volgas 80. Dat klopt niet lijkt me, is niet extreem licht vertand oid. Daarnaast stottert ie enorm bij optrekken. Als je gewoon goed gas geeft stottert ie enorm vanaf 5000 toeren tot t eind. als je t gas constant houd loopt ie perfect. Ook start ie wat moeilijk. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik snap er niets van, zon dubbele carburateur.
Leuk ding maar enige vorm van geluidsdemping is te apprecieren denk ik...
Hij is weer terug van vakantie, naar wij dachten.Nu we het toch over de heer Bolski hebben, heeft die nozem eigenlijk nog van die lekkere simpele BSM dempertjes voor de echte Yamaha XT ?
Mijn oude is namelijk weer gescheurd, en dat lassen wordt ik een beetje zat.
Op MF hebben we ook een goede en goedkope zadelbekledert.Zadel bekleden kan je bij de meeste autobeklederijen doen...buddyfashion, www.deautobekleder.nl (daar heb ik de mijne van de week laten bekleden...die kleefde) etc.
Hij is weer terug van vakantie, naar wij dachten.
BSM is officieel ter ziele, maar er ligt hier en daar nog wel wat oude voorraad.
BSM is in principe een slechte pijp, een echte pk-killer, maar in nieuwstaat wel erg stil.
Voor een reis naar Amerika waar op iedere hoek een Mc-drijf zit?Voor zon lange reis is een schaap misschien ook wel fijn.
Zoals jullie misschien al weten heb ik mijn XT600 gekocht om erop 5 maanden door Amerika te gaan rijden (vertrek augustus 2013). Voor dit avontuur wil ik verschillende aanpassingen doen aan de motor. Ik wil graag van jullie horen of er nog zaken zijn die jullie zouden aanpassen als jullie in mijn schoenen zouden staan.