Het TET (TransEuroTrail) topic

Maar wat dan ,exclusief voor jezelf houden}) ? zou wel mooi zijn maar dat wordt m ook niet

Ik wel ja, als je wist hoeveel tijd het kost om een mooie aaneengesloten track te maken.

Met als gevolg dat na openbaring op het net alles binnen een jaar afgesloten is voor offroad.

Ik rijd ook alleen maar met een vast clubje liefhebbers.
 
Ik wel ja, als je wist hoeveel tijd het kost om een mooie aaneengesloten track te maken.

Met als gevolg dat na openbaring op het net alles binnen een jaar afgesloten is voor offroad.

Ik rijd ook alleen maar met een vast clubje liefhebbers.
ik heb hier ook nog niet te klagen ,blijf ook lekker alleen rijden
 
Ik wel ja, als je wist hoeveel tijd het kost om een mooie aaneengesloten track te maken.

Met als gevolg dat na openbaring op het net alles binnen een jaar afgesloten is voor offroad.

Ik rijd ook alleen maar met een vast clubje liefhebbers.

Toch is de TET er al even. Ook nog niet zo gek veel afgezet hoor.
 
De TET wint aan populariteit. En als er geregeld hele hordes, opgetuigd in crosskleding, (crossers) offroad motoren over de paden voor jouw deur langs komen. Dan gaan mensen klagen.

Niet iedereen houd zich aan code groen. Vee gaat op de loop, enz enz.
 
Laatst bewerkt:
Ach, klinkt als dat je het off road rijden graag voor jezelf zou willen houden maar dat kan nou eenmaal niet. Het is openbaar en iedereen heeft recht op zijn lol. Enige wat we kunnen doen is hopen dat iedereen genoeg rekening met de omgeving houdt zodat we er allemaal zolang mogelijk van kunnen genieten
 
Ach, klinkt als dat je het off road rijden graag voor jezelf zou willen houden maar dat kan nou eenmaal niet. Het is openbaar en iedereen heeft recht op zijn lol. Enige wat we kunnen doen is hopen dat iedereen genoeg rekening met de omgeving houdt zodat we er allemaal zolang mogelijk van kunnen genieten
En daarbij kunnen we elkaar ook aanspreken op asociaal gedrag.
 
Wat vinden de ervaringsdeskundigen trouwens mooier: het Duitse deel (vanaf nlse grens) of het Belgische deel van de TET?
Nu we Nederland gehad hebben zit ik te kijken welke kant op het leukste is.
 
Stel: Jullie hadden binnenkort 2 weken vrij, TET waardige motoren en de intentie om 2 die 2 weken TET te rijden. Welk land(en) pakten jullie dan?

Ik bevind me namelijk in die situatie en met keuzestress. We hebben er geen problemen mee om op de heenweg een of 2 dagen asfalt te doen en de terugweg mag dit helemaal.
 
Stel: Jullie hadden binnenkort 2 weken vrij, TET waardige motoren en de intentie om 2 die 2 weken TET te rijden. Welk land(en) pakten jullie dan?

Ik bevind me namelijk in die situatie en met keuzestress. We hebben er geen problemen mee om op de heenweg een of 2 dagen asfalt te doen en de terugweg mag dit helemaal.

Ik kan van harte de landen in voormalig Joegoslavië aanraden. Met name Albanië is een offroad Walhalla.
 
Stel: Jullie hadden binnenkort 2 weken vrij, TET waardige motoren en de intentie om 2 die 2 weken TET te rijden. Welk land(en) pakten jullie dan?

Ik bevind me namelijk in die situatie en met keuzestress. We hebben er geen problemen mee om op de heenweg een of 2 dagen asfalt te doen en de terugweg mag dit helemaal.
Ik zou in zo'n geval de motor op de trein naar oostenrijk ofzo zetten, en dan via de tet italie en frankrijk weer terug naar huis.
 
Stel: Jullie hadden binnenkort 2 weken vrij, TET waardige motoren en de intentie om 2 die 2 weken TET te rijden. Welk land(en) pakten jullie dan?

Ik bevind me namelijk in die situatie en met keuzestress. We hebben er geen problemen mee om op de heenweg een of 2 dagen asfalt te doen en de terugweg mag dit helemaal.

Frankrijk en Spanje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan