TDMprutser
MF veteraan
Gefeliciteerd XoreP, mooie fiets! Alleen vind ik onder een TDM een 2-in-2 uitlaat altijd mooier. Maar dat is een kwestie van smaak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Middenbok is fijn, vooral voor ketting smeren (als er geen Osco of zo op zit) en olie peilen. Dat doe ik vaak tijdens tanken. Als ik ga tanken is het blok goed warm. Op de midden bok zetten om te tanken, afrekenen, evt bakkie koffie, en dan als je terugkomt even op het glaasje kijken... Voordeel is dat hij dan recht staat. Nadeel van een middenbok is dat je hem aan de grond kunt rijden met erg sportief rijgedrag. Daar heb ik geen last vanIk denk dat ik 2-in-2 ook mooier vind maar dit is iig beter asl een standaard pijpje.
En voordeel is dat ik nu een middenbok eronder heb, altijd handig
Rijd trouwens heel anders als me Divje. Je zit veel hoger en is veel stabieler met name op de snelweg. En moet zeggen dat het schakelen in de onderste versnellingen ik nauwelijks merk als probleem, hij schakelt iig boterzacht Hij loopt ook veel soepeler dan ik verwacht had, scheelt niet veel met me Divje eigenlijk
Ik moet zeggen dat ik hem het meeste vind lijken qua rijden op een FJ1300 maar dan minder log... en ietjes minder vermogen haha
Aangezien ik net een spijker van een 2 cm uit mn achterband heb gesloopt ga ik ook maar eens kijken naar een nieuw bandjeIk ben er wel een beetje achter dat me banden niet helemaal top zijn en wil ik dus vervangen (achterband is nogal vierkant en voorkant is beetje op aan het raken). Ik rij eigenlijk op me Diversion al de hele tijd op Michelin Pilot Activ's en ben daar uiterst tevreden over (achterband heeft het iets meer als 20.000KM volgehouden en goede grip tot het einde). Nu zag ik dat ze ook in 110/80-18 en 150/70-17 te krijgen zijn (originele TDM maten) maar vraag me af of dat een goede keuze is aangezien hij bij die bandenzoektooltjes niet verschijnt, waarschijnlijk omdat de snelheidsindex laag is.
Maar zou het ene verstandige keuze zijn? En nog beter heeft iemand ervaring met die bandjes op een TDM?
nieuw model als in de 900 ?
Daar is het na een kleine modificatie over. De 850 kan niet gemodificeerd worden. Ik rij zelf een 850 en na enige gewenning heb ik er absoluut geen probleem mee.
wil me deze zomer 1kopen maar is het probleem,met het gashendel de on of reactie
bij de nieuwe modellen nu voor goed van de baan?
Ik vind juist echt veel lekkerder gaan! Alles is veel logischer en meer doordacht. Bij mn div moest ik constant klooien om het goed te krijgen... Nou had ik wel een oude afgerachte div moet ik zeggenIk moet trouwens zeggen dat een TDM wel verschikkelijk is met sleutelen i.v.m. mijn Div. Alles zit opgepropt en duizenden slangetjes en draden tussen een smal framepje
Maarja gelukkig lijkt me gaskabel toch niet gebroken te wezen enkel kan ie wat WD40 gebruiken, kabel verwisselen gaat volgens mij minder snel als je zou denken...
Ik vind juist echt veel lekkerder gaan! Alles is veel logischer en meer doordacht. Bij mn div moest ik constant klooien om het goed te krijgen... Nou had ik wel een oude afgerachte div moet ik zeggen
Idd, tis hier nu 1 grote ijsbaan Tis trouwens wel klooien om de accu te vervangen