vonketrekker
MF veteraan
Welkom En gelijk uit intresse, hoelang ben je? Want ik ben bang dat als ik zo'n ruitje neem het meer kwaad doet dan goed... En ik weet niet hoehard je wil vallen, maar je frame kan dat wel hebben hoor, tis er meer voor dat je frame/blok niet geraakt word bij het glijden. Hierdoor zal het dus niet kapot schuren...Hoi, ik ben nieuw hier! Ik ben Joris en heb 'altijd' (bijna 2jr als beginner) op een diversion 600 gereden. Heb vandaag een TDM 900 uit 2002 gekocht. Ga er vanaf half/ eind feb op rijden. Nu met de pekel en rotzooi mag mijn diversion het (letterlijk) vuile werk nog even opknappen.
Ik heb even een fotootje bijgevoegd.
[afbeelding]
Er zit al een verhoogd zwart ruitje op en een topkoffer. Vooral dat ruitje is echt een heerlijkheid, heb totaal geen last van de wind/ turbulentie. Ziet er tevens best strak uit zo in het zwart..
Even meteen een praktisch vraagje: Is het verstandig om valdoppen te monteren? Degene die ik tot nu toe gezien heb, zijn allemaal met directe frame-montage. Dat zie ik niet zo zitten, als je dan hard valt is meteen je frame krom lijkt me... Iemand ervaring?