Hee Hans
Zie ze regelmatig voorbij komen op Evil bay
Dan wel voor de RG250 maar ze zullen er ook zijn voor de GT750
Groet Erik
He' Bas Heron, vraagje............mag wel toch
Heb (ergens) gelezen dat je progessieve vv-veren in je GT750 had gemonteerd ?
Zou maar zo bij het Topic van Gijs V. geweest kunnen zijn.....maar waar heb je deze
gekocht en welke vv-olie gebruik je hierbij ?
Ben niet zo'n typeom het wiel opnieuw te willen uitvinden. Jij hebt het verschil tussen n.o.s.-veren en de progessieve ervaren en zou hier graag gebruik van willen maken..............
Al vast bedankt
Ik heb ze bij Erik Potze vandaan en ik gebruik nu 20 w olie maar dat kan ook wel dunner volgens mij, ik ben steeds dikkere olie gaan gebruiken omdat ik de boel met originele Suzuki keerringen niet dicht kreeg.
Ik gebruik nu deze keerringen en tot nu toe is de zaak nog dicht maar het grote testen komt volgend voorjaar
VOORVORK KEERRINGSET 35X48X13 MM [FKS015] - €8.00 : Roukama Japparts, De complete motor onderdelen webshop
Bas, bedankt voor je replay
Die tip van de dikte m.b.t. de v.v-keerringen had ik via jou ook al eens gelezen en ga
dit eens goed (na) meten als de 750 thuis op de brug staat
Als ik het goed heb past er wel een keerring in van 15mm, die originele Suzuki keerringen zijn veel dunner en werken daardoor (bij mij) niet.
Ik ben hierop gekomen doordat ik na de zoveelste set keerringen ten einde raad maar op zoek ben gegaan naar andere buitenpoten omdat dit het enige was wat nog niet veranderd was, bij Jappie van Veen een set gebruikte poten gekocht en daarin zaten veel dikkere keerringen.
Geen idee Hans, als je bij de Suzuki dealer keerringen bestelt krijg je keerringen zonder opvulring en die heb ik er ook nooit bij gehad, staat volgens mij ook niets over in het onderhoudsboek.
Hij lekte tussen de keerring en de binnenpoot langs, dus op de plaats waar hij de olie hoort tegen te houden.
Geen idee Paul na de zoveelste wisseling ben ik blij dat de boel nu dicht is, waarom is er zoveel ruimte in de buitenpoot en levert Suzuki smalle keerringen???
Dat soepel doortrekken heb ik niet echt ervaren. De eerste drie versnellingen ging wel maar daarboven was het met hangen en wurgen.Een GT 250 loopt op zich niet echt hard.
Maar hij moet wel mooi soepel "doortrekken" door de versnellingen.
Het blok is er zo uit.
En is makkelijk alleen te tillen
3 lange bouten door het blok en haal de Ram Air kappen eraf.
Dan loop je minder kans om het frame te beschadigen
Kan ik een kwartiertje op je keukentafel liggen...............
Groet Erik
Dank je wel..........
Dit artikel heb ik gekregen van Thinge
Als je nog iets tegenkomt van het eerste RG model................
Groet Erik
Hallo Bas,
Ik ben ingeschreven maar een aantal weken geleden moest ik me opnieuw inloggen.
En toen kreeg ik steeds foutmeldingen........
Mailtje naar de site maar geen enkele reactie.
Keek/kijk er dagelijks maar kom er niet meer op...........
Heel mooi project
Volgens mij kun je de voorvork er wel uithalen
Het voorwiel komt toch nooit aan de grond met het RG blok.........
Yes
Deze is van de MK2
Nu nog de MK1...........
Dank je wel Marien voor de moeite
Erg leuk om te lezen
Groet Erik
Hallo Bas,
Heel mooi project
Volgens mij kun je de voorvork er wel uit halen
Het voorwiel komt toch nooit aan de grond met het RG blok.........