Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kun je zelf maken, denk dat ik dat eens doe, ben echter beetje bang dat ik het verne*k ook al staan er aanwijzingen van hoe en wat, had ik ook toen ik de kleppen ging stellen, maar het stelde eigenlijk weinig voor
heb ff wat rondgekeken op marktplaats en daar staan voor zeer redelijke bedragen leuke GS'jes te koop vind ik(ik weet nu trouwens zeker dat mijn eerste motor een gs word)
alleen wat moet ik hiervan denken? gejat of gewoon oud en op? GS voor €800
Heb jij er wel ervaring mee? En dan bedoel ik met zo'n ignition advancer natuurlijk . Merk je er wat van bij het rijden?
heb ff wat rondgekeken op marktplaats en daar staan voor zeer redelijke bedragen leuke GS'jes te koop vind ik(ik weet nu trouwens zeker dat mijn eerste motor een gs word)
alleen wat moet ik hiervan denken? gejat of gewoon oud en op? GS voor €800
netjes gedaan! Hier ook een toekomstig GS-berijder. Ik had meteen een paar vraagjes dat handig kan wezen voor de GS, in mijn geval om mijn GS strax helemaal perfect rijklaar te hebben staan als ik er de weg mee opga. Wat zijn speciefieke kwaaltjes waar de GS last van heeft? zowiezo vervang ik de motor/carterolie en kijk ik de accu/remvloeistof na, ketting spannen etc.. maar wat bijvoorbeeld van de aan het begin van dit topic genoemde servicebeurten die de GS al snel nodig had (vooral mdt de kleppen?!)
En ik lees ook regelmatig wat over de nokkenasspanner (voor een tikkend geluid?!), hoe werkt deze precies?! (Jundie en JP hebben het hier in een topic wel eens over gehad, dacht ik het goed onthouden te hebben althans)
Dus allerlei handige Know How's over de GS...
ff een vraagje, hoeveel tijd was je aan het uit elkaar halen en in elkaar zetten van je gs? hoeveel was je kwijt aan zandstralen en poedercoaten
hou nooit vol om lang zonder motor te zitten, word compleet gek dan
neem aan dat ie gezandstrald is en gepoedercoat. denk erover om mischien de mijne ook tegen roest te wapenen en mischien een andere kleurtje geven.
ja ene Bob Broussard of niet? 5 dollar per stuk d8 ik. mischien als we dat met zijn allen doen. beter om de verzendkosten te drukken. Idee?
ten eerste koop maar een werkplaats handboek, bespaar honderden euro's daarmee en je leert veel. daar zul je ook alles vinden kwa onderhoud. nokkenaskettingspanners zijn een bekend suzuki probleem, de GS en de GSXR hebben er last van, die dingen verliezen snel hun veerspanning denk ik, een nieuwe kost 60 euro d8 ik. je kunt hem zelf inbouwen is best te doen zelfs voor een beginner, je moet alleen beetje tools hebben. laat je de dealer dat doen reken maar erop dat je dan geld in drie getallen kwijt bent
Ik kwam net nog wat tegen.
Voor de genen die interesse hebben voor een volle kuip die moeten ff hier kijken http/www.motorhuis-seppe.nl/HTML/ms_accessoires.htm daar staat er een voor 125,- euro.
nee man, gewoon een engelstallige haynes bestellen bij je motorshop in de buurt, als je moeite met engels hebt dan is er nog een nl werkplaatshandboek, weet alleen de naam niet meer, wie wel? peters oid
Kijk, dat zijn behoorlijke aanbiedingen. Heb jij zo'n zelfde kuip, dan weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten als ik zo'n ding bestel. Hoe is jouw ervaring met zo'n kuip en hoe ingewikkeld is het opzetten van zo'n kuip?