Het RS250 & RGV 250 topic: Koos titelloos! deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren, bedankt voor de reacties. Maar ik heb al een aantal speeltjes, dus als ik nog een RS wil dan kan ik daar geen 3k voor uittrekken. Maar ik zag dat apparaat op Speurders al een tijdje, dus wilde wat info. De advertentie is inmiddels van internet af.

een rs voor 3000 die al 8 jaar stil staat :X :') :X

Heren, bedankt voor de reacties. Maar ik heb al een aantal speeltjes, dus als ik nog een RS wil dan kan ik daar geen 3k voor uittrekken. Maar ik zag dat apparaat op Speurders al een tijdje, dus wilde wat info. De advertentie is inmiddels van internet af.
Dan zal je toch moeten gaan sleutelen. Alleen dan ben je zeker van je zaak. De vraag is, of je dat ervoor over hebt. ;)

iemand hier nog een tandwieldrager van een rs250 achterwiel liggen? is voor men supermono project! De rubbers heb ik al en het wiel en de schijf ook :+

grtz

Maarten

p.s. als je een (goedkoop) rs250 voorwiel hebt liggen hoor ik dat ook graag :Y

dus euhm...niemand? O-) -O-

Voor de geïntresseerden, foto van de stalen remleidingen.

402itxuc.jpg

b52itxu9.jpg

4cbitxu6.jpg

4a8itxu3.jpg

d09itxu1.jpg

Groeten

3" en 4.5" zijn net perfect voor de dunlop d209gp banden. dat zijn 110 en 150's. daarom dus ;)
Ok... duidelijk! ;)

Dus je wil persé een 3" voorwiel, die moeten zeker te vinden zijn, aangezien de meesten een 3,5" voorwiel wil hebben.

Fijne bandjes voor onder een licht mono! ;)

Ok... duidelijk! ;)

Dus je wil persé een 3" voorwiel, die moeten zeker te vinden zijn, aangezien de meesten een 3,5" voorwiel wil hebben.

Fijne bandjes voor onder een licht mono! ;)

ik heb de beide wielen ;) voorwiel van een rs125 en achterwiel van een rs250. 1 schijfrem vooraan met 6-zuiger klauw op. banden zijn meer dan breed genoeg! :)

Bij deze gedaan, Emiel :).

Verder (wederom voor de geïntresseerden) ben ik tussen al mijn spullen een RS250 veer (origineel) met paarse hyperpro veer tegengekomen. Iemand die wil ruilen tegen een originele in goede staat?

Ik vraag GEEN opleg ofzo, wel dat die persoon mijn verzendkosten (binnen NL) naar hem toe betaald (lijkt me fair).

Groeten,

Thomas

iid, de 6 zuigers is flink overkill

nee dat is geen overkill hoor. heb dezelfde opstelling op mijn 250RR en remt duidelijk beter dan 4-zuiger klauw. misschien niet harder maar wel beter doseerbaar omdat de pomp voor 4-zuigers waarschijnlijk iets te groot is (komt van een dubbele 4-zuiger maar weet niet hoeveel mm ze is)

nee dat is geen overkill hoor. heb dezelfde opstelling op mijn 250RR en remt duidelijk beter dan 4-zuiger klauw. misschien niet harder maar wel beter doseerbaar omdat de pomp voor 4-zuigers waarschijnlijk iets te groot is (komt van een dubbele 4-zuiger maar weet niet hoeveel mm ze is)

je zegt t zelf al, je hebt dus de verkeerde pomp.
6 zuigers op dat eene schijfje is defo overkill.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan