TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.347
- 24.627
direct bestellen kost een bom extra geld geloof ik?!
ik zal eens zoeken op marktplaats! thx!
Dit is zijn website
http://www.di-mans.nl/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
direct bestellen kost een bom extra geld geloof ik?!
ik zal eens zoeken op marktplaats! thx!
Dit is zijn website
http://www.di-mans.nl/
Met dank aan Erik, die een mapje gedeeld heeft met mij, en aan een droge avond, gisteravond, nog een beetje getest met de RS.
Met de map die ik van Erik kreeg wil ze helemaal niet prettig lopen, helaas. De powervalves gaan bij Eric eerder open dan bij mij, en bij mij moet ik deze onder de 8.500 toeren echt dicht laten, anders trekt ze er niet doorheen.
Tevens kan mijn brommer niet zo veel voorontsteking aan onder de 6.000 toeren.
Maar goed, met mijn eigen map en de maj settings op waardes zoals hierboven door Erik aangegeven, doet ze het niet slecht, maar niet perfect.
Na weer twintig keer verschillende dingen geprobeerd te hebben, ben ik gestopt met mijn oude setting van het afplakken.
Met 50% afplakken van de airbox, en onderstaande maj settings, merk ik dat ze topvermogen mist, maar van laag tot 11.000 toeren loopt ze dan gewoon het best.
Ik moet toch op zoek naar een manier om er meer brandstof in te krijgen bij 7.000 - 8.000 toeren, denk ik.
[afbeelding]
had ik ook net gevonden
vraagje voor de rs250 mensen: wat is de hartafstand tussen de bevestigingsboutjes van de brembo's op een rs250.
40 of 65mm?
bedankt!
Met dank aan Erik, die een mapje gedeeld heeft met mij, en aan een droge avond, gisteravond, nog een beetje getest met de RS.
Met de map die ik van Erik kreeg wil ze helemaal niet prettig lopen, helaas. De powervalves gaan bij Eric eerder open dan bij mij, en bij mij moet ik deze onder de 8.500 toeren echt dicht laten, anders trekt ze er niet doorheen.
Tevens kan mijn brommer niet zo veel voorontsteking aan onder de 6.000 toeren.
Maar goed, met mijn eigen map en de maj settings op waardes zoals hierboven door Erik aangegeven, doet ze het niet slecht, maar niet perfect.
Na weer twintig keer verschillende dingen geprobeerd te hebben, ben ik gestopt met mijn oude setting van het afplakken.
Met 50% afplakken van de airbox, en onderstaande maj settings, merk ik dat ze topvermogen mist, maar van laag tot 11.000 toeren loopt ze dan gewoon het best.
Ik moet toch op zoek naar een manier om er meer brandstof in te krijgen bij 7.000 - 8.000 toeren, denk ik.
[afbeelding]
had ik ook net gevonden
vraagje voor de rs250 mensen: wat is de hartafstand tussen de bevestigingsboutjes van de brembo's op een rs250.
40 of 65mm?
bedankt!
65 mm.. zelfde tangen zitten ook op mn duc.
Je kan er ook P4's van brembo opzetten..
Help me er anders nog ff donderdag/vrijdag aan denken, 1 van die dagen ben ik weer thuis en kan ik het ff opmeten voor je
Nevermind, antwoord is al gegeven
geloof dat de p4's enkel 40mm zijn?! ik heb een showa van een duc 998s en daar is het 65mm
http://www.ebay.nl/itm/170738960515?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649hey,
ik zoek rgv bodywork/ kuipset + ruitje!
iemand nog eentje liggen? of een (betaalbaar) internet adres?
vind deze van tyga ook mooi maar weet niet hoe ik ze naar België krijg?!
Kit, Fairing Set (Race), VJ22 RGV250 GP | TYGA-Performance
hulp a.u.b.
Grtz,
MJ
Bedankt voor het meedenken, maar daar kan ik niets vinden, of ik zoek niet goed, dat kan natuurlijk ook.hoeveel setjes zuigers heb je nu kapot gemaakt met deze afstelling procedure?
ga nou die valse lucht kwestie opsporen, dat is namelijk het probleem.
wat heb je allemaal lopen doen aan dat ding.
haal alles los, nieuwe pakkingen en alles goed controleren.
je hebt ergens wat fout gedaan, kan niet anders.
Bedankt voor het meedenken, maar daar kan ik niets vinden, of ik zoek niet goed, dat kan natuurlijk ook.
Inmiddels nu al meerdere keren de boel los gehad, gecheckt en weer geïnstalleerd.
Typisch dat het probleem iedere keer weer hetzelfde is. Betekent wel dat als ik wat verkeerd doe, dat ik dat dan wel consequent blijf doen....
Ook met remmenreiniger aan de slag geweest, helaas geen resultaat.
Misschien is er in het verleden wel met de sproeiers gerommeld, ofzo. Dat weet ik niet, misschien is er wel in geboord ofzo. Dan zou ik moeten zien of ik ergens een setje carburateurs scoor.
Of de sproeiers nameten. Tot nu toe ben ik uitgegaan van de waarde die er op staat.
Tsja, dat is ook goeie. De krukas is gereviseerd met verse lagers en keerringen. Startwin heeft vervolgens de boel weer dichtgemaakt. Gemakshalve ging (en ga?) ik er even vanuit dat dit nu goed zou zijn.hij kan ook valse lucht krijgen op de buitenste krukas keeringen
Tsja, dat is ook goeie. De krukas is gereviseerd met verse lagers en keerringen. Startwin heeft vervolgens de boel weer dichtgemaakt. Gemakshalve ging (en ga?) ik er even vanuit dat dit nu goed zou zijn.
Ik vraag me ook even af hoe je dit controleert zonder de boel te splijten?
Je hebt helemaal gelijk. Nooit aan gedacht.je moet een leak down test doen, dan weet je 100% zeker of t valse lucht is of niet.
Je hebt helemaal gelijk. Nooit aan gedacht.
Even snuffelen en ik zie:
http://www.agaperacing.com/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=34
[afbeelding]
Maar dit is voornamelijk voor Honda RS125/250.
Heeft onze 250 dezelfde diameters als de Honda? Weet iemand dat? Of heeft er iemand dit soort spullen liggen?
Nog eentje, maar ook Honda.
Leakdown Test Kit
Als ie groot genoeg is... waarom niet ?
Of in de vaatwasser, heb ik er al meerdere over gehoord... wel zorgen dat moeders het niet ziet