Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Rene! Uiteraard mag je erin. Heb je nog iets meer info voor me? Kijk even naar de info bij anderen in de OP!
Super initiatief!Ook present en gelijk met een vraag voor een vrijwillger:
Ik ben een hele tijd bezig geweest met het vertalen en het samenstellen van een werkplaatshandboek voor de RS 250 van 1998 en jonger.
Zoals de meesten weten is er geen handboek van 1998+ maar een van 1996 met bijlages voor de jongere modellen zoals voor de toerenteller, vorkpoten, wijzigingen voor het mengolie en koelvloeistof systeem.
Ik heb daarom ook de hoofdstukken voor de oudere modellen hier niet in opgenomen.
Nu is hij bijna klaar en zoek ik iemand die er tijd en zin voor heeft om eventueel de hele boel eens na te kijken en te lezen en opmerkingen aan te brengen.
Dus als er iemand zijn RS deze winter onder handen wilt nemen en er een handboek voor nodig heeft EN bereid is om deze met aantekeningen terug te sturen naar mij, mag mij zeker iets laten weten.
Dit gaat via de post en betreft dus een papieren exemplaar.
Dus opsturen, nakijken en eventueel wijzigen en terugsturen naar mij (Postzegel zal ik wel vergoeden).
Mailen kan naar:
Danny-D(at)telenet.be (zonder de haakjes)
Hey Rene! Uiteraard mag je erin. Heb je nog iets meer info voor me? Kijk even naar de info bij anderen in de OP!
Dat zou wel tof zijn.
Ik heb de boel zelf al een paar keer nagelezen en eigen foto's ingezet ipv zwart witte.
Het dringt niet hoor, de handleiding zal toch voor een klein publiek worden opengesteld eens hij eens nagekeken, maar ik heb er al ongelofelijk veel tijd ingestoken en als dikwijls gedacht om er de brui aan te geven, maar de aanhouder wint.
Dus als je tijd hebt en er zin in mocht hebben...
Hebben er hier mensen ervaring met Vertex zuigers? (enkele veer)
@Bartje,
Heb bakje eens los getrokken maar niet zo raar dat dat blok zo slecht liep en koelings problemen had. Overal rooie vloeibare pakking. Waterpomp zat er vol mee en vond zelfs sliertjes bij de krukas lagers
Je staat erin!Dank je, PB verstuurd..
Je staat erin!
Ik was al wel begonnen om de afbeeldingen en Engels van het (ik geloof) Italiaans te scheiden, maar gaat ook daar gaat best veel tijd in zitten om het netjes te krijgen.
Wil best helpen maar kom nog ff niet aan sleutelen toe.
Weet ik Roy. Heb je me ooit eens verteld dat je eraan was begonnen.
Ik dacht ook eerst het Engels gewoon te scheiden. Scheelt een hoop in werk.
Zeker de echte technische benamingen zijn niet altijd evident en een vertaler, mja, lukt ook niet aardig. De dingen die hij niet kent neemt hij gewoon over dus ja...
Engels is voor niet een erg probleem, ik denk voor de meeste niet. Maar toch even in het NL zetten is wel wat aangenamer. Alhoewel ik zelf ook bepaalde dingen niet heb gevonden is het soms wel lachen
Sean heeft die ook!Zo zijn rustig begonnen met de winter rebuild.
En na wat ebay werk heb ik ook bijna een compleet 2e blok als reserve (met dank aan Bartje )
Bij TTW een goeie deal (denk ik) gesloten.
2 "versleten" cylinders opsturen en krijg dan na bijbetaling van 360 pond terug,
2 x cylinder (met verse nicasil en op maat voor vertex a zuiger)
2 x vertext zuiger kit
Iemand hier trouwens een idee waar ik die metalen "busjes" kan halen die 2 x onderkant cylinder en 2 x bovenkant cylinder zitten. (gaan om de "studs" heen)
Ik zoek er nog 4.
Heb trouwens voor degene die het leuk vind nog wat,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JPG Download
PDF Download
Hey Red... ff deze reactie uit het vorige topic geplukt.[blablabla]
Ik heb nog een set CR koppen liggen met 3 versillende maten inserts... 1 kop met een scheur die wel gerepareerd is maar gezien ervaring van anderen met koppen van diezelfde serie ben ik bang dat de ander ook een keer gaat... ik denk dat ze in de doos gaan als reserve of op de straatfiets.
Je kan ze direct bij Tyga bestellen.
Er is ook iemand in Nederland die ze importeerd ik ben alleen ff ze gegevens kwijt, hij adverteert wel op Marktplaats met Tyga RGV specials.
Met dank aan Erik, die een mapje gedeeld heeft met mij, en aan een droge avond, gisteravond, nog een beetje getest met de RS.Zet TPS eens op 33 en 66 en de toerentallen op 4000, 6000 en 9000. Laat eventueel het vinkje rechtsonder achterwege. Controleer ook of de PVs helemaal open gaan. Plaats ook eens een screenshot van je Onstekings- en PV curve.
direct bestellen kost een bom extra geld geloof ik?!
ik zal eens zoeken op marktplaats! thx!