TZ250
MF veteraan
- 24 nov 2002
- 11.012
- 14
Ik heb ooit carters en cylinders in de afwasmachine gedaan, geen probleem.
voor jou niet nee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ooit carters en cylinders in de afwasmachine gedaan, geen probleem.
Ik heb ooit carters en cylinders in de afwasmachine gedaan, geen probleem.
Uuuuh, niet de binnenpoten? Na aan half jaar geen problemen lag er opeens een plas olie onder. Is dan niet de binnenpoot beschadigt?ik ga er vanuit dat de buitenpoten beschadigt zijn?mischien kan je ze ergens laten uitdraaien,en dan een andere maat erin zetten?
Ik had al eens gelezen dat de voorpoten van een RS gevoelig zijn voor lekke keerringen.
Die van Gert is trouwens het oude model, dus een Marzocchi. Volgens mij hebben die Marzocchi's er wel ietsje meer last van dan die Showa's. Heb er geen statistieken van bij gehouden, dus hard maken kan ik het ook niet!Waar heb je dat gelezen ?? Is gewoon een showa vork, niet anders dan vele andere fietsen.
Die van Gert is trouwens het oude model, dus een Marzocchi. Volgens mij hebben die Marzocchi's er wel ietsje meer last van dan die Showa's.
Van een nieuw of oud model??ziet er mooi uit!
sta je al verder met de reggiani replica?
voor de geintresseerden:ik heb nog twee setje stalen voorremleidingen liggen voor RS250. Eén met dezelfde lay-out als met splitter (maar dan met een vaste splitter, dus minder kans op lekken) en één tweedelige set. 25€/setje moeten ze opbrengen.
Cheers
Ziet er goed uit, Emiel!!Das idd bekend probleem bij Mk1 vorken.
@ Bartje,
Spullen van Sean binnen maar tot nu toe ziet het er allemaal netjes uit.
Maar goed zegt niks todat ik km's ga maken.
Paar pics,
Hoon/nicasil werk ziet er netjes uit en uitlaatspijl is netjes terug gelegt,
[afbeelding]
Cilinder lijken wat gevlakt,
[afbeelding]
Alles ziet er netjes uit
[afbeelding]
Rustig alles monteren
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot nu toe schiet alles netjes op.
Aankomend weekend carbs en uitlaten doen en blok weer onder de RS hangen.
Daarna rustig beginnen aan reserve blokje.
Van een nieuw of oud model??
Die staat al heel erg lang te koop. Hij moet een top end revisie hebben. €1700 is geen geld.Hallo,
ik heb al tijden in mijn hoofd dat ik een RS250 wil hebben. Het liefst wil ik natuurlijk niet teveel uitgeven en het liefst de allerbeste... Ik ben me volledig bewust dat deze twee wensen niet samenkunnen, maar je weet maar nooit. Aangezien ik in deze topics wel eens meekijk, heb ik het idee gekregen dat de liefhebbers hier alle RS'en in NL wel zo'n beetje kennen.
Is er iemand bekend met dit apparaat:
[afbeelding]
De advertentie
Motoren - Aprilia - Motoren en Scooters - Speurders.nl
Zo te zien is er al veel aan geknutseld en heeft ie een schuivertje gemaakt. Kent iemand deze motor, zijn historie of de verkoper? Bijvoorbaat dank!
Die staat al heel erg lang te koop. Hij moet een top end revisie hebben. €1700 is geen geld.
1700 + top end is op zich geen geld.
Op het oude model zitten wat andere klauwen, dus ja!!oud (maakt dat veel uit trouwens?)
ben ook nog een achterste tegengekomen vandaag, daar is oud en nieuw hetzelfde denk ik... 12,5 euro moet die opleveren
Op zich wel, maar die wil ik eigenlijk nog wel ff zelf houden... Tenzij... hmmm...hallo,
iemand nog een originele (ook de kleurstelling) 1998-2003 kuipensetje over? kleurstelling maakt op zich niet uit, maar voorkeur voor rossi replica.
cheers