Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan zitte we op 1 lijn.
Zijn er zoveel die hard kunne rijden maar in wedstrijden niet durven die ene aanzet te maken. Vallen hoort er eenmaal bij
Als je nooit valt zal je nooit hard gaan ook!!! Omdat je niet over je grens ben geweest en dus niet het uiterste eruit perst zover jij kan
ik prop hem er ook niet tussen zomaar...zeker niet met circuitdagen. Maar met wedstrijden ben ik wel ff anders. Dan wil ik gewoon winnen en ga dan zeker een stapje verder. Tuurlijk..je wint geen geld of wat dan ook (die asbak is het ook niet ) maar het gaat mij om het gevoel. Ben wel es 2e geworden en dan stond me kop op onweer..
En zeker in het nk/ek word er wel ff heftiger gereden denk ik dan op een zacje...
jij zelf kan wel defensiever rijden..maar andere niet
Heb ook wel es een knie in me gehad of een kuip tegen mn racekont...en ondanks dat ik pissig werd....wist ik het....dit is racen. Theekransje doe je maar ergens anders..

ik denk dat de keuze simpel is.
als je dr voor wilt gaan, niet zeuren.
en als je dat niet wilt, laat je t gaan.

Misschien ben ik dan een uitzondering. Maar z.a.c. rijden doe je voor de hobby en niet om er voor te zorgen elkaars fiets op te vouwen........ Dan ga je idd maar lekker ONK rijden als je dat zonodig moet doen.

Misschien is 5000 euro voor jou niet veel maar voor de ander kan het het einde betekenen. Ik weet zeker dat hard en netjes rijden zeker kan. Racen is voor mij elkaar de ruimte gunnen en een mooi gevecht aangaan. En ook al wordt je dan 2de, dan weet je wel dat je fair heb gestreden en dan in dat geval heb verloren en kan je `s avonds ook nog een pilsje drinken met elkaar. Arrogante klootzakken zijn er helaas al te veel op deze aardkloot.

Ik kan je vertellen als gasten in een wedstrijd mij de ellebogen en knieen in mijn kuipwerk zitten te rammen omdat ze er anders niet langskomen, kunnen ze aan het eind even een mooie preek en vinger krijgen.

Kijk ik begrijp dat je met racen ook kan vallen en niet moet zeuren als het gebeurd. Maar als iemand aan de lopende band actie`s maakt die niet door de beugel kunnen maak je je niet geliefd. Er was dit jaar bij de MSH sprintraces ook zo mongool op een gele duc. Dat was ook zo`n blind paard. Die heeft verschillende preken van mensen gehad en iedereen had zoiets van zak jij even lekker door de stront.

Oke ik ben uitgezeken, nu weer naar 2takten

Laatst bewerkt:

hier sluit ik me dus volledig bij aan.

ik denk dat je het verkeerd leest ?
Ik ben zeker geen arrogante klootzak op de baan...dat kan heel motormaf wel bevestigen. loop al ff mee op de baan hoor
En ken een hele boel mongolen die inmiddels al ex mmf-ers zijn... Die wel a la torpedo's rondrijden. Voor mij is 5000 euro ook een boel geld hoor..trust me...ben aan het sparen voor een RG500
Ben alleen gezond fanatiek. Heb er nog nooit iemand af gereden hoor. Laten we daar duidelijk over zijn. En nog nooit commentaar gehad van iemand. Ja...dat ik alle kanten op glibber soms
Op de baan houd ik echt wel rekening met je hoor. Het zijn juist de nieuwelingen die rossi denken te zijn
Zij alleen tegen anand dat in het ek er harder aangaat dan in de zac...en als je "maar" 1 fiets kan meenemen steeds het een linke business is aangezien ze daar wel wat feller zijn denk ik.
hold ya horses.......

kom je dan ook ff demo rijden op assen tijdens de LMD

lmd??
nee gek....daar zal ik niet zo snel mee gaan rijden
A: duur.... B: Nogal ver rijden (cpz is om de hoek) C: teveel mensen die voor het eerst de baan opgaan.
Zowel met gewoon als tijdrijden.
heb al jaren mn B-licentie en weet wel hoe of wat. Heb veel meegemaakt toen ik werkte bij MSL als medewerker/rijder. Daarom reed ik ook keurig..omdat ik gesponsord werd door msl en op een door msl gespoten R1 reed. Kon me dus niet eens permiteren om gek te doen. Wheelie-tje kon nog net soms. Ik rijd alleen in groep 4 of licentiehoudergroepen Solly....
De rg moet er dan dus aan gaan geloven .

Het was niet rechtstreeks op jou gericht Maar ik wilde wel even duidelijk maken hoe ik erover dacht En dat glibberen maakt natuurlijk niets uit.

En ja in het EK zullen ze wel vies fanatiek zijn. Voor mij is racen toch meer lol hebben.

Het resultaat telt voor mij minder dan het gevecht. Soms heb je een goeie wedstrijd, goeie tijden alleen rij je de hele race alleen. Dan heb ik er geen lol aan. Maar als ik weer in gevecht ben met b.v. Teus Oskam, dan kan ik me kostelijk vermaken. Ook al verlies ik meestal nipt van hem. Maar daar zijn dan al de nodige inhaalacties aan vooraf gegaan Maar wel alles met respect. En dat geeft uiteindelijk een gevoel wat niet te beschrijven is.

Misschien zeg ik nu iets gevaarlijks, misschien is het wel beter dan s*x

Laatst bewerkt:
als een motor niet bevalt doe je hem weg......

maar eh als de s x niet bevalt dan doe je .......

ik weet het niet
Will

.

Misschien zeg ik nu iets gevaarlijks, misschien is het wel beter dan s*x

das idd een gevaarlijke uitspraak.
Ben ooit terug gekomen van een weekje Frankrijk Ales,het eerste wat ik zei was dat ik die week geen moment aan sex had gedacht...

dus begrijp het wel.

Will

Probeer eens ruim 3 maand te wachten op je vriendin... dan praten we verder over wat je liever doet, motorrijden/racen

Probeer eens ruim 3 maand te wachten op je vriendin... dan praten we verder over wat je liever doet, motorrijden/racen
LOL...

Misschien om je op te beuren dat anderen het niet zo moeilijk hebben...
De meid nu op bezoek na een weekje (das aardig lang voor ons) binnen een uur wast alweer raak!

Bij de LMD heeft de YTCN z'n eigen sessies, daar wordt door de meeste lekker getoerd en door sommigen nog een beetje gas gegeven. Daardoor ben je vrij veel aant zigzaggen. Maar gewoon geen gekken en respect voor elkaar, omdat je toch een soort van (tweetakt)band met elkaar hebt.
Het gaat vooral om de gezelligheid en de saamhorigheid int paddock.

Status
Niet open voor verdere reacties.