Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Craaaaap, krijg een RS125 uit 2006 voor een leuke prijs aangeboden. Tis dat ik dat nu niet kan missen. Als ie nu nog eens 500 euro zakt :P :X

Beter een beetje erbij doen en een rs250 kopen....
Staat hier toch ergens een oud racer voor heel weinig...
Koop je bijna geen nieuwe fiets voor ,anders gewoon kado doen aan het vrouwtje :+

maar zonder gekheid een straat 125 kun je nergens mee het circuit mee op dat is gewoon te gevaarlijk :X

Will

Beter een beetje erbij doen en een rs250 kopen....
Staat hier toch ergens een oud racer voor heel weinig...
Koop je bijna geen nieuwe fiets voor ,anders gewoon kado doen aan het vrouwtje :+

maar zonder gekheid een straat 125 kun je nergens mee het circuit mee op dat is gewoon te gevaarlijk :X

Will

ja die race RS 250 heb ik zien staan.... O-) ;) ( elke dag)

Laatst bewerkt:
Ja ik wil best graag eens met een 2t het circuit op. Maar financieel zit het er momenteel gewoon ff niet in... En zo goedkoop gaat die 125 nou ook weer niet weg dus nee... blijft nog ff bij dromen.

hej rs250 rijders,

ik heb een vraagje
hoe zit het met de voorvorkpoten van een rs,
dat zijn 2 verschillende
1tje oliedemping en 1 veerdemping?

alvast bedankt

hej rs250 rijders,

ik heb een vraagje
hoe zit het met de voorvorkpoten van een rs,
dat zijn 2 verschillende
1tje oliedemping en 1 veerdemping?

alvast bedankt

Wat ik weet is dat dat alleen bij het oude type is. Hoe het werkt zal een ander je zo wel vertellen :P

ik heb de voorvorkpoten uitelkaar gehad om nieuwe keerringen te steken
maar omdat de ene poot op alleen oliedemping werkt verschilt dan ook de hoeveelheid olie die in de poten moet?
ben alleen bekend met poten met veer
de poot met alleen oliedemping is ook 0,5 cm langer? (binnenpoot komt 0,5 cm er verder uit)

alvast bedankt voor de hulp :)

gr Jackss

maar omdat de ene poot op alleen oliedemping werkt verschilt dan ook de hoeveelheid olie die in de poten moet?
de poot met alleen oliedemping is ook 0,5 cm langer? (binnenpoot komt 0,5 cm er verder uit)

gr Jackss

Kijk eens in het WPHB?

heb ik al gedaan en daar kon ik er niks over vinden :?
over een mogelijk verschil van hoeveelheid voorvorkolie

gr Jackss

Als er niet in staat dat het verschillende hoeveelheden in moet dan zal er even veel in moeten?

Wat Roy zegt klopt als een bus ;)
In het WP handboek van het oude type staat het ook prima beschreven.
Uit mijn hoofd 350ml in elke vork.

http://www.blaatblaat.nl/download/RS250 Manual.rar
Hier WP handboek voor beide types
Ik heb mijn voorvork dmv dit WPHB gereviseerd en werk nu weer perfect. :)

Haha ik dacht laat ik eens bieden, dan ben je in iedergeval van de mensen af die daar onder bieden :)

En ik dacht al dat hij van jou was en dat ik nog wel een reactie hier zou krijgen :)

Laatst bewerkt:
Hahaha, ach er is al weer iemand overheen!

En ik heb alleen maar interesse in het rijwielgedeelte, blok met toebehoren mag je houden :)

Laatst bewerkt:
ik neem bieden op marktplaats niet echt serieus, dat zet ik ook in mn advertenties.
bellers zijn serieus, als ik echt iets wil hebben wat op marktplaats staat, bel ik meteen als dat kan.

ik neem bieden op marktplaats niet echt serieus, dat zet ik ook in mn advertenties.
bellers zijn serieus, als ik echt iets wil hebben wat op marktplaats staat, bel ik meteen als dat kan.

Neuh idd. Dat bieden doe ik ook hoogstens om een bod te geven dat wel zo laag is dat het eigenlijk niet serieus te nemen is maar mocht de verkoper "wanhopig" genoeg zijn hoor ik het wel. Maar dat zijn dan ook de dingen die ik niet echt wil/per se wil kopen.
Op motor een motor ofzo zou ik dat niet doen.

Oh en mijn nieuwe demper is ook binnen. Weer met naar mijn mening matige afwerking maar een nieuwe met verse pakking dus die tzt er maar eens opschroeven dan kan die weer van de zomer! :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan