Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bijzondere RGV250 VJ23 bij de oosterburen! ~
Waar is die eigenlijk gebleven, de nieuwe eigenaar was er een paar keer mee op zijn plaat gegaan heb ik gehoord....
EDIT Ik heb het al gelezen
Mooi ding David. Wat is het?
Uiteraard mag je erbij, je bent dan ook gelijk de eerste met iets van een RGV!
RD-blok zie ik hangen? Doe eens wat meer specs...
Vrij veel ja... Nieuw model is van aluminium en oud model van pisbak-ijzer! Nieuw subframe past wel op het het frame, want int frame zitten geen verschillen!ja ma je kan het subframe ook passen maken neem ik aan want verschillen die frames dan zoveel?
Nieuw model ongeveer 150/160 km! Hier zit dan ook 4 liter meer in! Ik reed in de Eifel ongeveer 1:11/1:12! En die overtakters maar raar kijken bij de pomp... En mijn portomonee steeds leger en de grijns groter!Hoeveel km halen jullie uit een volle tank voordat die op de reserve gaat?
Ik met het oude model ongeveer 120 kilometer.
Misschien heeft THS nog wel een linkie met fotos....
Bas, ik heb voor jou een linkie : http://rd350.motormuizen.nl/phorum/read.php?19,162042,162042#msg-162042
ik kan erges een volledig blok van een rs 250 kopen(zonder kabelboom). zou voordeliger uitkomen. maar ik heb ergens gehoord dat er voor elk blok een unieke kabelboom is, of is dat een sprookje:s?