Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je had Anand op zijn TZ125 en TZ250 tijdens de LMD 2010 rond moeten zien gaan gaan tussen de 4klappers, was om te _O-

Mag ik er ook bij ?
Misschien een beetje vreemde eend in de bijt, maar kom ik waag het erop...

31805_1363423339077_1636424368_848640_6992929_n.jpg

31805_1363423539082_1636424368_848644_6388736_n.jpg

ik hoop ze binnen een maandje klaar te hebben, wacht nog even op een portie sproeiers en een stevigere koppeling alvorens op de testbank loos te gaan.

Wat zou jij er niet bijkunnen David ;) iedereen met een portie tweetakt damp in de longen is toch welkom volgens mij...

Vollegaaz, ik herkende je meteen. Aan de mooie projectbike :}
Mocht je je van de winter vervelen, ik nog eenzelfde frame waar ik graag een RD blok in zou willen... ;)

Laatst bewerkt:
Gisteren de rs eens uitgelaten met nieuwe barnett koppeling. Geen slip en rijdt weer als een trein :). Geweldig genieten. Kan de bakbanaan niet tegenop. :)

Gespot, vanmiddag om 14.00 op de A4 Amsterdam-Den Haag bij de Shell Leiderdorp een RS250. Iemand van hier ?

de kont niet. die heeft namelijk ander subframe.
kan zijn dat de topkuip mss ook wel probleempje heeft, zelfde reden subframe maar dit bevestig ik niet, weet het niet vanbuiten

wat zeker is dat de zijkuipen passen, mss dat je wel onderaan rechts aan de achterste aansluiting beugeltje mist maar kan geen kwaad, is maar voor de achterste vijs in de kuip (dichtst tegen achterband) te monteren ..

ja ma je kan het subframe ook passen maken neem ik aan want verschillen die frames dan zoveel?

Gister middag rond 15:00 uur in Scheveningen/wassenaar een RS250 gezien....

Iemand van hier? *D

Hoeveel km halen jullie uit een volle tank voordat die op de reserve gaat?
Ik met het oude model ongeveer 120 kilometer.

ja ma je kan het subframe ook passen maken neem ik aan want verschillen die frames dan zoveel?
Vrij veel ja... Nieuw model is van aluminium en oud model van pisbak-ijzer! Nieuw subframe past wel op het het frame, want int frame zitten geen verschillen!

Hoeveel km halen jullie uit een volle tank voordat die op de reserve gaat?
Ik met het oude model ongeveer 120 kilometer.
Nieuw model ongeveer 150/160 km! Hier zit dan ook 4 liter meer in! Ik reed in de Eifel ongeveer 1:11/1:12! En die overtakters maar raar kijken bij de pomp... :P En mijn portomonee steeds leger :/ en de grijns groter! *D

Laatst bewerkt:
hmm beetje wezen googlen etc etc na mijn idee kan je die 2000 kappen wel overzetten op een 1997 behalve het subframe dus (ma dies passend te maken) klopt dit of ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan