Het RS250 & RGV 250 topic: En we roken verder in deeltje 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iem toevallig al met de rs op mettet geweest?
Is de baan zo kort, dat ik t ook op kan nemen tegen meertakten?
Ik moet natuurlijk niet helemaal achterin eindigen!
 
Iem toevallig al met de rs op mettet geweest?
Is de baan zo kort, dat ik t ook op kan nemen tegen meertakten?
Ik moet natuurlijk niet helemaal achterin eindigen!

Volgens mij is Bartje daar geweesd of moet ie nog gaan.
 
Kijk dit is pas techniek.

Foto-4XGOAXBW-D.jpg



Bij dit blok hoef je teminste geen PVs te vervangen etc etc

Foto-QCMTL34I-D.jpg
 
heb de mijne voor 530euro.
helemaal billlet,met 2 dagen in huis,durf het hier bijna niet te zeggen maar bij rh motoren
voor onderdelen best
enneeee wat kost een ignitech bij jou,compleet gemonteerd?

Op zijn website staat 575,- euro....

stuur me maar even een mailtje...
 
[me="Roy "R""]is ook weer present![/me]


Zo net naar Uden geweest met mijn zusje achterop.
Zij de camera mee en ik heb daar een paar leuke bochten gepakt. Ik moet nog veel leren qua houding, maar het begint steeds beter EN leuker te gaan! *O*


Hier wat foto's:


[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]




En nog een een klein filmpje, link is naar Hyves:



FILM





Als jullie tips hebben dan hoor ik het graag! :)

Euhm niet om het 1 of ander... VANGRAIL!!! Kon je nu geen veiligere bocht vinden? :X
 
Mag er bij mij in de OP nog even bij:

ABM preload adjusters
En ipv banje heb ik banjo bouten op de brommer :)
 
Laatst bewerkt:
ik kan erges een volledig blok van een rs 250 kopen(zonder kabelboom). zou voordeliger uitkomen. maar ik heb ergens gehoord dat er voor elk blok een unieke kabelboom is, of is dat een sprookje:s?
 
ik kan erges een volledig blok van een rs 250 kopen(zonder kabelboom). zou voordeliger uitkomen. maar ik heb ergens gehoord dat er voor elk blok een unieke kabelboom is, of is dat een sprookje:s?
:?

Das een sprookje! Blokken vanuit een RGV zijn zelfs zo aan te sluiten! ;)
 
@ ruben idd beetje een shit bocht om op je plaat te gaan, en je boven lichaam zit een beetje in een aparte positie.

wel nice foto;s :)
 
Elke kabelboom is misschien op een unieke wijze door die pizzabakkers in elkaar gedraaid, maar ze zijn wel uitwisselbaar. :+
 
Iem toevallig al met de rs op mettet geweest?
Is de baan zo kort, dat ik t ook op kan nemen tegen meertakten?
Ik moet natuurlijk niet helemaal achterin eindigen!
Ik ben er eergisteren met de RS geweest, verbazend veel grip en zéér technische bochten. En natuurlijk die Corkscrew :)
Voor mee te kunnen zitten er een aantal te snelle secties in vrees ik, maar dit wil bijlange niet zeggen dat je niet hard zou kunnen meestrijden !!
Is wel geen Ecuyers, dit gaat toch wat harder....
 
hallo allen

bart,zou je mij ook er bij kunnen zetten?
alvast bedankt voor de moeite!
de specs worden deze week uitgebreid met

P.S binnenkoppen,ttw powervalves,arrows,

hij moest voor nw zuigers,nu alles in 1 ruk door!
[afbeelding]
Sure... Maar post ff dat riedeltje wat anderen ook doen + een fotooke van de brommer. Maakt het een stuk simpeler voor mij! *D

Present! Leve het nieuwe topic hoofd. :P

Van mij trouwens een stem voor het speciale schuinrokers gedeelte voor Anand, Maurice en Bas. _O-
Tnx... :P je hebt er zelf aan mee geholpen! ;)

En schuinrokers _O- Dat gaat gebruikt worden in de TS hoor! :Y

Ik weet nie of dat nou echt zou willen hoor :P
Nee, dat wil je niet! :+

Hey Bartje,

Je mag mij er ook bij zetten,
Voornaam: Emiel
Woonplaats: Oldenzaal
Motor: Aprilia RS250
Bouwjaar: 1996
Mods:
- Donkere kuipruit
- Stalen remleidingen
- Tyga exhaust system met carbon dempers
- Uit één stuk gefreesde power-valve centerpieces
- Vince Racing Cylinder koppen
[afbeelding]
Done... *D

Wat kost zo'n setje powervalves ongeveer? En waar kan ik die het beste bestellen??
Hier bij TTW kosten ze 464 pond tel uit je verlies/winst! ;)

heb de mijne voor 530euro.
helemaal billlet,met 2 dagen in huis,durf het hier bijna niet te zeggen maar bij rh motoren
voor onderdelen best
enneeee wat kost een ignitech bij jou,compleet gemonteerd?
:?

Hij staat inmiddels ook in de TS! ;)

Blijkbaar is via het geruchtencircuit (of dat RH dat zelf denkt) naar buiten gekomen dat ze 'daar bij MF' hem niet zo mogen/onderwaarderen. Heb dit al één keer eerder gehoord en vraag me af hoe dit de wereld in is geholpen. Zowat iedereen hier is PS geil en doet daar dan ook zaken mee of sleuteld zelf. Ik ben dus ook vastberaden om dit gerucht de wereld uit te helpen, tenzij ik er persoonlijk achter kom dat dit op waarheid gebaseerd is.
Kan ik hem altijd nog uit de TS knikkeren. 8-)

goh, leuk eigenlijk, de baas spelen! :+

Voeg mij er ook even bij, alsteblaft.

Voornaam: Willert
Woonplaats: Harderwijk
Motor: Aprilia RS250
Bouwjaar: 1999

Mods:
- J&S uitlaten
- TTW powervalve middendelen

[afbeelding]
Done... ;)

ppfffff deel 7 en dan zeggen ze dat een 2takt niet meer leeft!!!!!!!

en eh een algemeen 2 takt sectie ,zonder Honda !!goed idee.


Will
Hey nep-belg... :W

Jij nog een plaatje van die smurf zodat je ook in de TS kan? :P

En onkruid vergaat niet hè! })

Volgens mij is Bartje daar geweesd of moet ie nog gaan.
12 juni ;)

Kijk dit is pas techniek.

[afbeelding]


Bij dit blok hoef je teminste geen PVs te vervangen etc etc

[afbeelding]
Peert alleen vast als je een keer 200 rijd! :Z

Kun je 3 maanden gaan wachten op onderdelen enzo... :+

Mag er bij mij in de OP nog even bij:

ABM preload adjusters
En ipv banje heb ik banjo bouten op de brommer :)
Done... *O*









Zeau... weer bij denk ik! *D
 
Laatst bewerkt:
Iem toevallig al met de rs op mettet geweest?
Is de baan zo kort, dat ik t ook op kan nemen tegen meertakten?
Ik moet natuurlijk niet helemaal achterin eindigen!

ik ga er 6 juni heen ... of zoiets, weet datum ni meer , zou ke moeten kijken

weet je wat, vraag het mij dan nog ne keer ;)
 
Ik ben er eergisteren met de RS geweest, verbazend veel grip en zéér technische bochten. En natuurlijk die Corkscrew :)
Voor mee te kunnen zitten er een aantal te snelle secties in vrees ik, maar dit wil bijlange niet zeggen dat je niet hard zou kunnen meestrijden !!
Is wel geen Ecuyers, dit gaat toch wat harder....


T is voor n ZAC wedstrijd.
Ik kan dus beter n gixer meenemen?
 
Je kan zelfs een 750 gebruiken volgens mij. Maar wie ben ik om zoiets te beslissen?
Het snelheidsverschil tussen mijn appie en een 1000cc was iets van een 40km/u op het rechte eind, er zijn gewoon te weinig "tragere" stukken in voor iets te proberen :)
 
@Bartje, mag ik er ook bij?
Voornaam: Stijn
Woonplaats: Rillaar (België)
Motor: Aprilia RS250
Bouwjaar: geen idee-track bike
Mods:
- Stalen remleidingen
- Radiale pomp
- Jolly moto's
- TTW Cylinder koppen
- Ignitech
- Quickshifter
- TZ zuigers
- Droge koppeling en CR bak
- Lichte achterschijf
- Met veel zorg opgebouw door een nederbelgische tweetakt goeroe :)
- enz...
n6erp.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan