Bartje_twee-en-halfje
MF veteraan
- 10 jun 2008
- 8.213
- 11
- Onderwerp starter
-
- #76
Je kunt beter je geld stoppen in een volledig programmeerbare Ignitech! Gebruikers zijn hier enorm over te spreken omdat vooral je middengebied veel bruikbaarder wordt!Gisteravond een stuk wezen blazen. Nog even bij een maat geweest, die een RGV heeft, maar die loopt echt heel anders. Bij die RGV is de prik wel uit bij/na 11.000 toeren, daar de mijn RS door gaat tot de toerenbegrenzer.
Ik zag wel dat de uitlaat weer zeiknat was, ik vermoed dat de pijp vol zit met smurrie ofzo, daar de vorige eigenaar een maandje of drie gereden heeft met 1 cilinder minder... Nadat ik thuis was, kwam er na tien minuten nog steeds rook uit de bovenste pijp?? Misschien er even afpakken en leeg laten lopen ofzo?
Nog een vraagje. Soms zie je van die "snelle" CDI's te koop staan. Werkt dat echt? Wat voor vermogens realiseren ze hier eigenlijk met die straat tweetakten?
Heb RH bij de shops gezet!Oh zeker niet hoor. Ieder zijn mening idd. Er zullen ook wel mensen zijn die de Valkenier in barneveld een klote zaak vinden maar daar ben ik ook weer erg over te spreken.
Staat er wat in de OP dan over RH? Niet gelezen i.i.g. Maar dan alsnog, al hebben er meerdere een slechte ervaring met RH dan moet dat nog niet uitmaken om wel of niet op MF (RS/RGV topic) te posten lijkt me.
Heb RH bij de shops gezet!
Maar deel jou mening ook, maar uit de ervaring blijkt dat mensen zich op één of andere manier schamen om hier te vertellen dat ze bij RH komen. Pete's garage bevestigde dit nog ff... Vreemd vind ik dit!
Vandaar mijn betoog...
Heb RH bij de shops gezet!
Maar deel jou mening ook, maar uit de ervaring blijkt dat mensen zich op één of andere manier schamen om hier te vertellen dat ze bij RH komen. Pete's garage bevestigde dit nog ff... Vreemd vind ik dit!
Vandaar mijn betoog...
Je staat erbij!rh is ook best,alleen zo ver weg
geldermalsen is 10min,dus die keuze is snel gemaakt.
heb een paar keer op internet maar appie,s van rh gekeken,alleen van foto,s
ben er nog nooit geweest ,hij beantwoord wel altijd je mail netjes
en die powervalves zijn goed en de verzending ook.
hier het lijstje voor in de OP
Voornaam: Peter van dee
Woonplaats: Tiel
Motor: Aprilia RS250
Bouwjaar: 2000
Mods:
- Donkere kuipruit
- Ttw volledige powervalves
- Arrow uitlaat system met carbon dempers
- PS Racing Cylinder koppen
- Wheelstriping
- Carbon hugger
- Carbon voorspatbord
- Carbon afdekplaat cockpit
[afbeelding]
Welkom Jan!
Goeie plannen, hebben we straks misschien een RGV voor in de TS!
Waar je op moet letten... Op zich zit alles intern waar je op moet letten. Dus vraag naar zuiger revisie, power-valves! Belangrijk bij vooral de RGVtjes, omdat die misschien nog de oude versie power-valves hebben met nog dunner pinnetje erin!
Als hier nooit naar gekeken is of wat aan gedaan is bij een kilometerstand boven de 12.000/15.000, dan ist niet goed!
Bedankt voor de heads up! Heb de Rgv nog niet in het echt gezien, volgens de eigenaar heeft de motor 25000 gelopen, zal dan even naar de power valves vragen. Duur geintje als je een paar nieuwe/gereviseerde moet hebben?
Zal nog veel moeten gebeuren om hem te krijgen zoals ik hem hebben wil (Kevin Schwantz replica)
Gr Jan
rh is ook best,alleen zo ver weg
geldermalsen is 10min,dus die keuze is snel gemaakt.
heb een paar keer op internet maar appie,s van rh gekeken,alleen van foto,s
ben er nog nooit geweest ,hij beantwoord wel altijd je mail netjes
en die powervalves zijn goed en de verzending ook.
hier het lijstje voor in de OP
Voornaam: Peter van dee
Woonplaats: Tiel
Motor: Aprilia RS250
Bouwjaar: 2000
Mods:
- Donkere kuipruit
- Ttw volledige powervalves
- Arrow uitlaat system met carbon dempers
- PS Racing Cylinder koppen
- Wheelstriping
- Carbon hugger
- Carbon voorspatbord
- Carbon afdekplaat cockpit
[afbeelding]
Hmm... 25.000 km, dan moet je ook gaan denken aan een tweede zuigerwissel en wellicht ook nieuw nicaseal! Misschien is dat al gedaan, dan valt het mee!Bedankt voor de heads up! Heb de Rgv nog niet in het echt gezien, volgens de eigenaar heeft de motor 25000 gelopen, zal dan even naar de power valves vragen. Duur geintje als je een paar nieuwe/gereviseerde moet hebben?
Zal nog veel moeten gebeuren om hem te krijgen zoals ik hem hebben wil (Kevin Schwantz replica)
Gr Jan
Wel een mooi fietsje,Volgens mij is die RGV overleden ongeveer 2 of 3 weken nadat Pieter em had verkocht.
En het is ook geen VJ23
Ik heb alles nu schoongemaakt ja, behalve de uitlaten. Gezien het feit dat de RS nu loopt als de brandweer, en er maar smurrie komt uit één pijp, ben ik bang dat het, nog oude, verzamelde smurrie is, daar de vorige eigenaar drie maanden op één poot gereden heeft.Je kunt beter je geld stoppen in een volledig programmeerbare Ignitech! Gebruikers zijn hier enorm over te spreken omdat vooral je middengebied veel bruikbaarder wordt!
Alles al schoon gemaakt? Besproeiering ok? Als er rotzooi in een pijp zou moeten zitten bij een goed draaiende cilinder wordt dit er vrij snel uitgeblazen/uitgebrand denk ik.
Tnx... heb er ff een meeltje aan gewaagd!
Volgens mij is die RGV overleden ongeveer 2 of 3 weken nadat Pieter em had verkocht.
En het is ook geen VJ23
Werkt idd simpel en altijd, maar heb baken zetten blijf ik een geklooi vinden. Waar ik rij in Frankrijk ligt meestal een magneetstrip, dus is een Alfano net iets makkelijker. Opzetten en gewoon knallen !@Steiner: Ik heb ook zo'n Aim MyChron. Werkt fijn en simpel en is een leuke indicatie van wat je aan het doen bent.
Werkt idd simpel en altijd, maar heb baken zetten blijf ik een geklooi vinden. Waar ik rij in Frankrijk ligt meestal een magneetstrip, dus is een Alfano net iets makkelijker. Opzetten en gewoon knallen !
Gaat lekker met die Moto2 met al die valpartijen. De vorige race was al een crashfestijn en nu rollen ze ook alle kanten op. Dat krijg je er nu van als je met overtakten gaat racen, en dan ook nog met alleen H*nda's.
Zie nu ook dat 250 pole vorig jaar een volle seconde sneller was dan de M2 pole van dit jaar, dat zegt meer dan genoeg.
Yep, meer dan dubbele cilinderinhoud, twee maal zoveel cilinders... Nog niet sneller....
Geeft wel aan hoe ultiem die 250cc tweetakten waren!!