Bartje_twee-en-halfje
MF veteraan
- 10 jun 2008
- 8.213
- 11
- Onderwerp starter
-
Zeau... weer bij denk ik!
@Bartje, mag ik er ook bij?
Voornaam: Stijn
Motor: Aprilia RS250
Bouwjaar: geen idee-track bike
Mods:
- Stalen remleidingen
- Radiale pomp
- Jolly moto's
- TTW Cylinder koppen
- Ignitech
- Quickshifter
- TZ zuigers
- Droge koppeling en CR bak
- Lichte achterschijf
- Met veel zorg opgebouw door een nederbelgische tweetakt goeroe
- enz...
[afbeelding]
Bijzondere RGV250 VJ23 bij de oosterburen!~
Idd...jaapdeurloo@zeelandnet.nl.....................
iets zegt mij dat deze motor bij mij in de buurt staat....
Bijzondere RGV250 VJ23 bij de oosterburen!~
Uiteraard...@Bartje, mag ik er ook bij?
Voornaam: Stijn
Motor: Aprilia RS250
Bouwjaar: geen idee-track bike
Mods:
- Stalen remleidingen
- Radiale pomp
- Jolly moto's
- TTW Cylinder koppen
- Ignitech
- Quickshifter
- TZ zuigers
- Droge koppeling en CR bak
- Lichte achterschijf
- Met veel zorg opgebouw door een nederbelgische tweetakt goeroe
- enz...
[afbeelding]
Heb het wel ipv je oude filmpje gedaan, anders krijg je natuurlijk teveel aandacht!Druk bezig geweest menneke.
Maar net niet compleet.
en
Welkom Jan!Wil misschien een RGV 250 kopen voor er bij, zijn er ook dingen waar ik op moet letten, motorisch etc.
Mijn 1e post hier, kijk geregeld op dit forum maar heb me vandaag pas geregistreerd.
Alvast bedankt
Jan
Sebastiaan, mag ik fotootje en mods lijstje van jou voor in de TS?
Kijk dit is pas techniek.
[afbeelding]
Bij dit blok hoef je teminste geen PVs te vervangen etc etc
[afbeelding]
heb je die k.u.t. hond@ weer.....
Ach ik weet wie het zegtEn of ik me eigen daar nou wat van aantrekken..... naaah denk het maar van niet
Hij staat inmiddels ook in de TS!
Blijkbaar is via het geruchtencircuit (of dat RH dat zelf denkt) naar buiten gekomen dat ze 'daar bij MF' hem niet zo mogen/onderwaarderen. Heb dit al één keer eerder gehoord en vraag me af hoe dit de wereld in is geholpen. Zowat iedereen hier is PS geil en doet daar dan ook zaken mee of sleuteld zelf. Ik ben dus ook vastberaden om dit gerucht de wereld uit te helpen, tenzij ik er persoonlijk achter kom dat dit op waarheid gebaseerd is.
Kan ik hem altijd nog uit de TS knikkeren.
goh, leuk eigenlijk, de baas spelen!Done...
Zeau... weer bij denk ik!
Ik heb onderstaande nog van Jaap gekocht een aantal jaar terug.
[~[url="http/img150.imageshack.us/img150/5511/dsc04928ui5.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/img169.imageshack.us/img169/5562/dsc04927cq5.th.jpg"]afbeelding~][/URL]
Dit is één ervaring in dit forum en er wordt gewezen alsof we allemaal niks moeten hebben van RH. Daar zit ik me een beetje aan te ergeren, want er zijn inmiddels ook genoeg RS/RGV eigenaren die te spreken zijn over RH en zich daarmee niet thuisvoelen op MF.Persoonlijke ervaring. Als iemand pretendeert 2t expert te zijn verwacht ik bij een proefrit niet een slecht afgestelde RS250 mee te krijgen. Waarvan door PS gezegd word dat de carbs zo raar stonden zodat ze nog wat benzine kregen omdat de carbs gewoon helemaal dicht zaten. En dat ik er dan achter kom dat hij schade heeft gehad en hij dit niet meld heb ik idd niet een al te hoge pet van hem op. Voor onderdelen zal die best goed zijn, maar voor onderhoud zal ik niet bij hem aankloppen nee.
Uiteraard altijd interesse voor tweetakt-techniek en, ik meen dit, ik vind het een mooie machine. Je hebt er mooi pr0n-spul op zitten. Het is alleen zo vreselijk jammer dat er zo'n vleugeltje op zit geplakt... verknalt het voor mij!Ach meestal als mensen een NSR in real life zien komen ze toch ff vol bewondering kijken. Of nie Bartje
Achja en zoon forum is toch wel leuk om een bietje Honda af te zeiken he
Dit is één ervaring in dit forum en er wordt gewezen alsof we allemaal niks moeten hebben van RH. Daar zit ik me een beetje aan te ergeren, want er zijn inmiddels ook genoeg RS/RGV eigenaren die te spreken zijn over RH en zich daarmee niet thuisvoelen op MF.
En ik vind het belangrijk dat een TS objectief is, wat er voor de rest in het forum over vertelt wordt mag de lezer zelf beoordelen of hij dit moet aannemen ja of nee!
Jij gaat er duidelijk niet meer heen en dat je dit hier meedeelt is mooi. Daar is een forum tenslotte voor. Dus voel je niet aangevallen met m'n betoog!