Ik dacht het wel, dus misschien reageert ie prettiger.
Ik moet er ook nieuwe banden onder leggen denk ik. Zag dat ze van 2008 zijn (en de motor is van bouwjaar 2010, even oude voorraad opmaken). Tijd voor wat nieuws denk ik. Heb er nu Pirelli Scorpion Sync onder liggen en dat zijn fijne banden, maar niet meer te koop.
Iemand tips? Ik zoek een bandje die een beetje plakt en ook met regenachtig weer goed grip blijft houden. Zou fijn zijn als ze niet na 3000km al versleten zijn.
Ik dacht het wel, dus misschien reageert ie prettiger.
Ik moet er ook nieuwe banden onder leggen denk ik. Zag dat ze van 2008 zijn (en de motor is van bouwjaar 2010, even oude voorraad opmaken). Tijd voor wat nieuws denk ik. Heb er nu Pirelli Scorpion Sync onder liggen en dat zijn fijne banden, maar niet meer te koop.
Iemand tips? Ik zoek een bandje die een beetje plakt en ook met regenachtig weer goed grip blijft houden. Zou fijn zijn als ze niet na 3000km al versleten zijn.
Grappig, ik heb in feite dezelfde opmerkingen maar dan voor de michelin pilot power 3.Ik heb de ContiAttackSM eronder. Heel erg blij mee. Zijn voor mijn gevoel iets "puntiger", vallen wat meer in de bocht wat ik zelf heel prettig vindt.
Zijn snel warm, dus ook goede grip met wat regen. En hebben niet dat vervelende vet laagje wat veel nieuwe banden wel hebben.
de handkappen bedoel je?Hallo,
Inmiddels al de dingen aan de voorkant van de hendels verwijderd (ik ben even de naam ervan kwijt) De motor rijd heerlijk en het geluid van de akra's vind ik helemaal
8<
Alvast bedankt!
ms hx 32
plaat gevonden van een mt 03 '07 op de A9
de handkappen bedoel je?
Hoef je die niet? Mag ik ze hebben dan.
dat zou wel top zijn, ben erg benieuwd hoe het er dan bij jou uitziet!
Oke, dan ga ik zo een ring maar bestellen, deze tekening kreeg ik van bolski.nl
[afbeelding]
Hier zitten volgens de tekening geen ringen in de demper zelf maar tussen het afdekkapje en de db killer zelf, is het toevallig zo dat als je de db killer eruit haalt je de ringen omdraait in de demper?
Hallo,
Ik heb vorige maand een MT-03 gekocht dus ik kom maar eens even in dit topic kijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels al de dingen aan de voorkant van de hendels verwijderd (ik ben even de naam ervan kwijt) De motor rijd heerlijk en het geluid van de akra's vind ik helemaal fantastisch
Toch heb ik gelijk 1 vraagje, als ik de db killers erin wil zetten begint de linker te rinkelen zodra ik de motor start omdat die los in de pijp zit. er mist namelijk volgens mij een ring in de linker demper
Links:
[afbeelding]
Rechts:
[afbeelding]
Kan iemand met akra dempers hier mij misschien vertellen hoe het precies zit en wat ik mis?
Alvast bedankt!