Het MT-03 Topic deel VII: Tijd voor verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig iemand een Evotech tail tidy in de aanbieding? Op de website van evotech is ie helaas Out of stock.

En is de bougie overigens makkelijk te vervangen? Het lijkt me dat de framebuis behoorlijk in de weg zit.

ff oplette... is met een linksdragendedraad...

... of was dat m'n teelbal :?

... nou weet ik het niet meer :/

Hahaha Kees, mooie miet.....was zeker te nat voor je hahahahaha

Hahaha Kees, mooie miet.....was zeker te nat voor je hahahahaha

:$ Ja klopt, gisteren was het 's-morgens te nat dus zijn we op familievisite gegaan, en 's-avonds uit eten geweest. En vandaag uitgeslapen en code geel afgewacht.... -O-

Visite hou je tegoed! :Y

Kwam hier net weer met bakken naar beneden. En dan bedoel ik echt overlopen van de dakgoot op een haar na! Xie je wel een keertje op je brommert......ouwe poser! :)

Lekker ruatig zo'n pagina zonder inhoudelijke leuterraat over MT spatbord houders enzo, gewoon weer effe old skool nix :)

Zekers.. Net weer een stickertje geplakt op de seatcover. Dat is pas nieuws

Hier ook geen nieuws,krijg met geen mogelijkheid de eerste 1000km erop :+

Heb nog een week vakantie,moet toch lukken....Ik houd jullie op de hoogte *D

Sekers sekers. En dan pimpuh dat ding, zoeken naar exotische rotzooi om bakken geld aan uit te geven, maar rijden ho maar. Dat is de spirit! Hahaha

Sekers sekers. En dan pimpuh dat ding, zoeken naar exotische rotzooi om bakken geld aan uit te geven, maar rijden ho maar. Dat is de spirit! Hahaha

Kilinkt/leest als de definitie van "vrouw/echtgenote/vriendin" .... ;) _O- _O- _O-

nog zo'n blije! gaat ie over tailtidy zemelen............kom op zeg

Sorry, heren. Ik wilde de medestrijder niet om een antwoord verlegen laten zitten.
Sociaal instinct... helaas heb ik dat alleen op het internet.

Sorry, heren. Ik wilde de medestrijder niet om een antwoord verlegen laten zitten.
Sociaal instinct... helaas heb ik dat alleen op het internet.

Toch bedankt Siedo! ;) Ik zal jullie diepgaande conversatie verder niet onderbreken, ga rustig verder. :X

Cige, alweer op zoek naar een andere? Van 640 naar 690, zag ik?

Je doet toch iets beter dan dat ik het doe. ;) Wat ik je overigens wel gun.

Cige, alweer op zoek naar een andere? Van 640 naar 690, zag ik?

Je doet toch iets beter dan dat ik het doe. ;) Wat ik je overigens wel gun.

Nou 'it's complicated' Je bent jong en je wilt wat :+

Ik vind mijn 640 dikke prima en vermaakt mij er goed mee, maar die looks blijven een puntje van aandacht :X Ik vind het een iets wat net niet ogen allemaal. Verder ben ik klaar met school en ik heb altijd gezegd dat zodra ik klaar zou zijn met school, ik zo nu en dan eens een enduro wilde gaan meepakken... een echte enduro er bij kopen vind ik overdreven en een 530 exc (met 2 set velgen) rijden al daily is qua onderhoud niet te doen. verder wil ik nog steeds een keer die dikke toertocht richting Estland maken. Dus ik dacht de 690 is er in SM en Enduro uitvoering dus hé, 2 set velgen en klaar... Daarnaast ik een dikke tocht met een 690 ook prima te doen schijnt het. tot slot zijn de looks aanzienlijk beter. Ik zag wel wat voordeeltjes zeg maar... Komt er waarrempel zaterdag een mooie 690, en betaalbaar, op internet te staan...

Goed ik krijg bij een gemiddelde sloop waarschijnlijk nog meer geld voor mij LC4 als kiloprijs, als wat volgens die dealer mijn 640 waard zou zijn. Op mijn vraag waarom zo weinig? "Je hebt een slipperclutch, je hebt van alles geborgt en er liggen pré cut op. Verder doe je jou onderhoud zelf" Hij durfde net niet te zeggen dat ik het apparaat in hun ogen had afgetrapt.

Kortom die 690 komt er niet :+ Nu opzoek naar cross velgen voorin de 640 en dat allemaal pas maken. Veder de 640 maar wat opvrolijken... *O*

And complicated it is. :)

Maar blijft mooi, dat zoekwerk. Als ik het geld had liggen, werd het waarschijnlijk ook een SMC-R. Maar dat ligt behoorlijk buiten bereik. Een MT07 wordt het eerder.

Ik help mezelf ook niet, vorige week een andere auto mogen halen; een Vectra Wagon in de Executive uitvoering. Lekker dik en groot rijden. :)

Zo is dat.

Nu ff over tot de zaken die er wel toe doen: Heb je nog gedanst Peter?

Je wil het nie wetuh, echt belachelijk veel. Nu wel effe en break, vakantie en dingutjes. en in het weekend breekt het weer los. Jij dan? Beetje vakantie plannen aan het maken voor binnenkort? :Y

Laatst bewerkt:
Jongens, minder lullen, meer foto's! :P

Ik had die van mij nog niet laten zien, dus bij deze:

DSC04745forum.jpg

Net weer een stukkie gereden.. had de afgelopen tijd geen tijd, maar het blijft een lekkere machine. Alleen bij precies 120km/u voelt ie nog steeds te arm aan, ik ga er gewoon aan wennen.. (of harder rijden) klaar.

Foto mag in de OP.

Hallo,
Ik ben op zoek naar een MT-03 voor mijn vriendin en heb een vraag voor de kenners. Zijn er verschillen tussen de verschillende modeljaren anders dan styling? Bijvoorbeeld andere vering / injectie / revisies die je niet wil missen.

Hebben jullie nog andere tips voor me wanneer ik een mt ga bekijken?

Dank alvast!
Groet,
Boris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan