Blue_eyes
MF veteraan
- 15 aug 2008
- 17.779
- 9
Iemand nog hendels of uitlaten in de aanbieding?
Ik wil wel van mijn love hendels af....
Maar niemand mag aan mijn uitlaatje komen... FZSsemans uitgezonderd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog hendels of uitlaten in de aanbieding?
Ik ben weer terug bij de MT,heb vandaag een funkelhagelneue Mt met akra's gekocht,final edition.Is een ander woord voor overjarig,maar goed
Kreeg een giga bod voor mijn Ducati Monster s2r1000,meer dan ik er in dec vorig jaar voor betaald heb.
Heb een paar maanden geleden m'n Mt verkocht en had eigenlijk meteen spijt
Ik ga iig wel een aantal van de aanpassingen doen die ik aan de vorige heb gedaan en gewoon weer lekker genieten van de ééncilinder
Ducatigeluid blijft er evengoed,want ik heb de Pantah nog.....
Volgens mij heb ik dezelfde gehad. Even... toen weer terug naar de originele.Toch nog maar een keer dezelfde vraag stellen, aangezien er vorige keer geen reply op was.
Ik wil van de orginele spiegels af en ben nu op bar end mirrors uitgekomen.
toevallig stond er vandaag in Leiden een Z1000 met bar end mirrors van PUIG, zelf vind ik deze iets te prijzig. Wel heb ik al een heleboel dezelfde types op ebay gevonden.
Nou vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft, werkt het een beetje?
http://www.ebay.com.au/itm/Bar-End-...3-660-Virago-750-1100-V-Max-650-/111068937973
Die heb ik ook gebruikt op de Mt,trilde steeds los.Met een beetje Loctite ging het wel beter,maar door de trillingen liep ie toch weer los.Toch nog maar een keer dezelfde vraag stellen, aangezien er vorige keer geen reply op was.
Ik wil van de orginele spiegels af en ben nu op bar end mirrors uitgekomen.
toevallig stond er vandaag in Leiden een Z1000 met bar end mirrors van PUIG, zelf vind ik deze iets te prijzig. Wel heb ik al een heleboel dezelfde types op ebay gevonden.
Nou vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee heeft, werkt het een beetje?
http://www.ebay.com.au/itm/Bar-End-...3-660-Virago-750-1100-V-Max-650-/111068937973
Ze staan gewoon op MP toch?
Is hetzelfde; ook Akra, maar ik had (per ongeluk) de hitte schilden andersom gemonteerd...
Had nog wat ander mod's:
- powercommander
- K&N filter
- iridium bougie
- Hyperpro veren voor en achter
- Nology bougie kabel (scheelt 0,1 PK )
- oberon bar end mirrors
- fly screen
- texalium (?) afdekkapje/monoseat kapje
- MadDoctor kentekenplaathouder / tailtidy / achterlicht / knipperlicht combo
- aprilia aluminium schakelpook (niet zo lelijk als het orgineel)
- staalomvlochten remleidingen
- Ducati matzwart lakwerk op tank en wat kunststof delen
... en een vakkundig uitgevoerde flaprectomie ... (google dat maar eens!)
DONT MENTION THE M WORD!!!!!
Had je die remleidingen als kant en klaar set gekocht of zelf samengesteld?Lijkt precies te zitten als origineel.
Heb je hier nog een resultaat van in de vorm van een dynorun?Is hetzelfde; ook Akra, maar ik had (per ongeluk) de hitte schilden andersom gemonteerd...
Had nog wat ander mod's:
- powercommander
- K&N filter
- iridium bougie
Interessant, hoe bevalt dat? Heb er ook aan zitten denken al vind ik 'm origineel zeker niet slecht.- Hyperpro veren voor en achter
Hee, ook interessant! Van een Pegaso of zo? Dat is immers vrijwel hetzelfde blok.- aprilia aluminium schakelpook (niet zo lelijk als het origineel)