Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik houd me graag aanbevolen. Het lijkt me leuk om met een paar MT's rond te rijden.Ik stel voor om het later deze zomer nog eens te proberen.
Te veel planning te weinig spontaan......daar gaat het steeds mis. Als je gewoon elke week roept, we gaan dit doen, gaan er vanzelf mensen mee.
optimatekabel? scheelt 13 kg???
Ik weet niet hoe een 1 cilinder rijd op de snelweg en wat de kruis snelheid zal zijn.
Pcies, zelfs op mijn XT1200Z (auto zonder deuren) was snelweg rijden saai... comfortabel, maar niet minder doodsaai...
Ik heb een prachtige route binnendoor vanaf Nijmegen naar Zuid-Frankrijk die geen kilometer langer is dan via de snelweg, heb ik vorig jaar gereden, en die route kun je zo doortrekken naar Spanje. Dat rijdt heerlijk relaxed en je ziet een prachtige omgeving.
Vakantie begint al bij de voorpret van de voorbereidingen en de voordeur is mijn motto.
Op een snelweg heb je als motorrijder niets te zoeken, of je moet niet miepen over snelweg rijden.
Hij heeft het over de tank leegrijden, zodat er geen benzine meer inzit. Wat 13-14kg is.
Te veel planning te weinig spontaan......daar gaat het steeds mis. Als je gewoon elke week roept, we gaan dit doen, gaan er vanzelf mensen mee.
Morgenochtend is er een MT-03 reunie op de postbank... wist je dat ??
Morgenochtend is er een MT-03 reunie op de postbank... wist je dat ??
Maar de Postbank is toch ING geworden?
Om 10:30 uur!
Gast.... Postbank is een route door het bos bij Rheden