Het MT-03 Topic deel VII: Tijd voor verandering

Status
Niet open voor verdere reacties.
GiroMT03 gaat toch ook niet mee? Dan ga je alleen met TRvM.
Ik heb zaterdag ook andere dingen te doen.

En ben sowieso niet zo van groepsritten, dus dat scheelt. :P

Inderdaad... Beetje een flashback van de vorige meeting, haha. Ik stel voor om het later deze zomer nog eens te proberen. :+

Te veel planning te weinig spontaan......daar gaat het steeds mis. Als je gewoon elke week roept, we gaan dit doen, gaan er vanzelf mensen mee.

Ah, de O2-controller is binnen vanuit Australie, duurde 6 werkdagen. Misschien zondag even erop klikken en een plekje vinden om 'm vast te zetten. En dan ook de tank maar eens leegrijden om de optimatekabel te verwisselen (kippenkracht, scheelt weer +/- 13-14kg als hij leeg is). Heb nog geen werkplaatshandboek, maar volgens mij mag een tank er af halen niet al te lastig gaan.

IMG_20140620_155906.jpg

:^

Pcies, zelfs op mijn XT1200Z (auto zonder deuren) was snelweg rijden saai... comfortabel, maar niet minder doodsaai...

Ik heb een prachtige route binnendoor vanaf Nijmegen naar Zuid-Frankrijk die geen kilometer langer is dan via de snelweg, heb ik vorig jaar gereden, en die route kun je zo doortrekken naar Spanje. Dat rijdt heerlijk relaxed en je ziet een prachtige omgeving.

Vakantie begint al bij de voorpret van de voorbereidingen en de voordeur is mijn motto.

Op een snelweg heb je als motorrijder niets te zoeken, of je moet niet miepen over snelweg rijden.

:Y
Ik weet niet hoe een 1 cilinder rijd op de snelweg en wat de kruis snelheid zal zijn.
Ik rij over de snelweg om tijd tebesparen en ik vermaak me prima op de snelweg.
Cruise controle en de ipod op.

Optimate kabel is om je accu makkelijk op te laden, bijv. in de winter. Dan hoef je niet elke keer je tank er af te halen. Er hangt nu een Optimate 2 kabel aan (MT-71) en ik heb een Optimate 3+ met SAE aansluiting, dus een SAE-71 ga ik er op gooien. Er zijn wel converterkabels van TM naar SAE, maar dan zie ik meteen wat meer van de motor.

De accu zit bij de MT op de meest idiote plek, dus zo'n kabel (of soortgelijk) is eigenlijk een must have.

Te veel planning te weinig spontaan......daar gaat het steeds mis. Als je gewoon elke week roept, we gaan dit doen, gaan er vanzelf mensen mee.

Morgenochtend is er een MT-03 reunie op de posbank... wist je dat ??

Laatst bewerkt:
Ik sta om 13uur bij de carpoolplaats harmelen. Als iemand mijn MT wil meeten en een stukje wil rijden zie ik je daar. 13:15 sta ik daar niet meer.

Tot straks (of niet)

Dus de één staat in Leusden en de ander in Harmelen. Nee, dat gaat vandaag geen meet worden, zegt mijn glazen bol. :+

En ik op de Posbank.....

Waar zijn die goede oude tijden gebleven (17 april 2010) dat we gewoon zonder verdere poespas 8 MT-03 10% heamosuelen bij elkaar hadden....

6 die alle andere motoren op circuit Zandvoort zoek reden, en twee andere MT-03 rijders die vrijwillig en zonder dralen kwamen kijken....

Those were the days!

full

:W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan