Hallo allemaal
Na een tip van
@KvM hier terecht gekomen,
28 april een NTV gekocht uit 1995 met 85k gelopen voor €300,-
Tot nu toe een xj600s , st1100, XL1000,VTX1300, ST1300 gehad, in een opwelling de ST1300 verkocht en nog steeds veel spijt van, de motor bleef maar trekken en toen ik voor een paar honderd de NTV met cardan zag staan heb ik mijn vrouw heel lief aangekeken of ik die kon halen voor mijn verjaardag
, dat lukte dus ik blij de bike gehaald, 60 km terug naar huis gingen met een voorrem welke drukloos was verder prima ( behalve in neutraal zetten maar met een klein beetje op toeren brengen lukte dat ook ) klonk best lekker met die vreselijk lekke uitlaat en was zo thuis.
Wat kan ik er van zeggen.. ze is I lelek als de nacht maar ik vind er prachtig…vandaar dat ik er ook uit elkaar heb gehaald.
Ik moet een beetje sparen, het uiterlijk hoeft zeker niet perfect maar toonbaar is wel een vereiste, ik hoop over een maandje klaar te zijn en de totale kosten zouden al met al niet over de €700,,- totaal uit moeten komen.
De motor is duidelijk. Een tijd niet gebruikt, alles is zwart gespoten van de lamp tot het spatbord, scheur in het zadel, voorrem drukloos , km teller behuizing gescheurd, schakelpook krom, veel roest op het frame, scheur in de uitlaat etc.
Tot nu toe gedaan:
*Cardan opnieuw de splines gesmeerd en nieuwe olie.
*vier nieuwe bougies
*nieuwe luchtfilter
*nieuwe half synthetische olie
*nieuwe dot4 remvloeistof
*nieuwe remblokken achter
*nieuwe koelvloeistof
*nieuwe oliefilter
* nieuwe benzinefilter
*nieuwe 350mm Delvedic demper
*km teller behuizing gerepareerd
*schakelpook gericht
*Veel roest en oude verf verwijderd.