Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vlakbij het plastic dinges van je boordgereedschapHi all heb een stomme vraag..ik kan het knipperlichtrelaid niet vinden , zoek me het schompes…kan iemand me alsjeblieft vertellen waar deze te vinden is bij de NTV?
Er hoort 19,5l in de tank te gaan, dus dan had je inderdaad nog wat over. Is je brandstofpomp nog goed? Check even de contactpunten en het relais.Goedemiddag,
Vanochtend stond ik stil met een lege tank op de N11!
Toen ik van huis wegreed zag ik dat ik moest tanken. Er stond 355 op de dagteller.
Ik dacht naar Leiden te rijden en als ze zou gaan sputteren op reserve verder rijden naar dichtsbijzijnde tankstation. Er staan er daar genoeg.
Maar toen ze ging sputteren en ik de reservetank opendraaide veranderde er niks. Nog steeds sputteren en uiteindelijk was de motor leeg.
Vervolgens naar de pomp gelopen, 1200 meter, daar 15,8 liter getankt en verder kunnen rijden.
Maar volgens mij hoort er meer in de tank te gaan. En was dus niet alles eruit.
Wie weet hoeveel liter er maximaal in de tank kan?
Je kunt beter de contactpunten vervangen dan de benzinepomp. De originele Honda benzinepomp is een stuk beter dan die Ali-troep (of afgeleiden daarvan), dus als dat met een setje contactpunten weer mee kan zit je een stuk beter, ondanks dat de originele pomp al 25+ jaar oud is.Dat tikken betekent dat de benzinepomp aan het eind van z'n leven is...voor 30euri heb je weer een nieuwe ( wel ff shoppen op internet ) .