Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Ik kan goed nieuws met jullie delen. Dit jaar zal er wederom weer een Honda Hawk en NTV meetup worden georganiseerd! 7 juli zullen we samenkomen. Zet het in je agenda! Zie onderstaande link:

even een vraag heeft er iemand nog een teller set liggen van een ntv dus niet van een revere met een km stand van plus min 55000 km
die van mij is gebroken /stuk na een val van de motor.
al vast bedankt voor de hulp.

even een vraag heeft er iemand nog een teller set liggen van een ntv dus niet van een revere met een km stand van plus min 55000 km
die van mij is gebroken /stuk na een val van de motor.
al vast bedankt voor de hulp.
Km-stand weet ik zo niet maar heb er geloof ik nog 1 liggen

1714152415375.png

1714152443616.png

29816 km

Ligt al +/-30 jaar in deze doos, dus ziet er nog heel netjes uit. Kan zijn dat ik er al een keer een gloeilampje uit heb geleend voor mijn andere teller. Maar deze teller past bij mij niet want ik heb een Revere.

Nieuwe ntv rijder erbij 👍. Geen mooie fiets. Maar rijd best goed. Maar ik heb een vraagje:
Er zit een andere voorvork in, met Brembo remklauwen? Enig idee of dat origineel is, of dat ze er iets in gefabriceerd hebben?

Nieuwe ntv rijder erbij 👍. Geen mooie fiets. Maar rijd best goed. Maar ik heb een vraagje:
Er zit een andere voorvork in, met Brembo remklauwen? Enig idee of dat origineel is, of dat ze er iets in gefabriceerd hebben?
Welkom!
Ik heb Nissin remklauwen erop zitten. Dat is origineel.

Bijlagen

• Screenshot_20240426_203627_Drive.jpg
    Screenshot_20240426_203627_Drive.jpg
    222,6 KB · Weergaven: 0
Paar (slechte) foto's. Moest ze bijsnijden omdat ze te groot waren 😇

Bijlagen

• IMG_20240427_075752743_HDR_AE~2.jpg
    IMG_20240427_075752743_HDR_AE~2.jpg
    357,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20240427_075743453_HDR_AE~2.jpg
    IMG_20240427_075743453_HDR_AE~2.jpg
    678,6 KB · Weergaven: 0
Ik zie idd dat de Deauville Brembo klauwen heeft. Goede tip. Kan bijna niet missen. Er zit ook een aftermarket breed ABM stuur op.

Plannen zijn wel om hem op te knappen. Erbij als 2e fiets, en als her-opstapper voor de vrouw.

Paar (slechte) foto's. Moest ze bijsnijden omdat ze te groot waren 😇
Kan niet missen, dat zijn een Deauville voorwiel, remklauwen en schijven.
Wel een mooie mix, want de originele linkerpoot en een CB1 rechterpoot zijn gebruikt, inclusief het originele voorspatbord. Veel mooier dan de Deauville vork, en zo zie je het zelden.

Ok ok! Dat klinkt positief! Maar als ik deze wil reviseren? Kan ik dan wel onderdelen voor een ntv pakken. Of cb1? Of mix?

Hallo allemaal :)

Na een tip van @KvM hier terecht gekomen,
28 april een NTV gekocht uit 1995 met 85k gelopen voor €300,-
Tot nu toe een xj600s , st1100, XL1000,VTX1300, ST1300 gehad, in een opwelling de ST1300 verkocht en nog steeds veel spijt van, de motor bleef maar trekken en toen ik voor een paar honderd de NTV met cardan zag staan heb ik mijn vrouw heel lief aangekeken of ik die kon halen voor mijn verjaardag 🎂, dat lukte dus ik blij de bike gehaald, 60 km terug naar huis gingen met een voorrem welke drukloos was verder prima ( behalve in neutraal zetten maar met een klein beetje op toeren brengen lukte dat ook ) klonk best lekker met die vreselijk lekke uitlaat en was zo thuis.

Wat kan ik er van zeggen.. ze is I lelek als de nacht maar ik vind er prachtig…vandaar dat ik er ook uit elkaar heb gehaald.

Ik moet een beetje sparen, het uiterlijk hoeft zeker niet perfect maar toonbaar is wel een vereiste, ik hoop over een maandje klaar te zijn en de totale kosten zouden al met al niet over de €700,,- totaal uit moeten komen.

De motor is duidelijk. Een tijd niet gebruikt, alles is zwart gespoten van de lamp tot het spatbord, scheur in het zadel, voorrem drukloos , km teller behuizing gescheurd, schakelpook krom, veel roest op het frame, scheur in de uitlaat etc.

Tot nu toe gedaan:

*Cardan opnieuw de splines gesmeerd en nieuwe olie.
*vier nieuwe bougies
*nieuwe luchtfilter
*nieuwe half synthetische olie
*nieuwe dot4 remvloeistof
*nieuwe remblokken achter
*nieuwe koelvloeistof
*nieuwe oliefilter
* nieuwe benzinefilter
*nieuwe 350mm Delvedic demper
*km teller behuizing gerepareerd
*schakelpook gericht
*Veel roest en oude verf verwijderd.

Nog te doen:
*Tank uitdeuken plamuren en spuiten.
*achterbrug goed controleren
*kabelboom controleren
*kappen spuiten
*Frame spuiten/schilderen
*zadel repareren
*andere knipperlichten

Foto:
IMG_5445.jpeg

Laatst bewerkt:
klinkt als een ntv die wat aandacht nodig heeft.
voeg daar misschien ook nog een setje nieuwe banden bij.

Hallo allemaal :)

Na een tip van @KvM hier terecht gekomen,
28 april een NTV gekocht uit 1995 met 85k gelopen voor €300,-
Tot nu toe een xj600s , st1100, XL1000,VTX1300, ST1300 gehad, in een opwelling de ST1300 verkocht en nog steeds veel spijt van, de motor bleef maar trekken en toen ik voor een paar honderd de NTV met cardan zag staan heb ik mijn vrouw heel lief aangekeken of ik die kon halen voor mijn verjaardag 🎂, dat lukte dus ik blij de bike gehaald, 60 km terug naar huis gingen met een voorrem welke drukloos was verder prima ( behalve in neutraal zetten maar met een klein beetje op toeren brengen lukte dat ook ) klonk best lekker met die vreselijk lekke uitlaat en was zo thuis.

Wat kan ik er van zeggen.. ze is I lelek als de nacht maar ik vind er prachtig…vandaar dat ik er ook uit elkaar heb gehaald.

Ik moet een beetje sparen, het uiterlijk hoeft zeker niet perfect maar toonbaar is wel een vereiste, ik hoop over een maandje klaar te zijn en de totale kosten zouden al met al niet over de €700,,- totaal uit moeten komen.

De motor is duidelijk. Een tijd niet gebruikt, alles is zwart gespoten van de lamp tot het spatbord, scheur in het zadel, voorrem drukloos , km teller behuizing gescheurd, schakelpook krom, veel roest op het frame, scheur in de uitlaat etc.

Tot nu toe gedaan:

*Cardan opnieuw de splines gesmeerd en nieuwe olie.
*vier nieuwe bougies
*nieuwe luchtfilter
*nieuwe half synthetische olie
*nieuwe dot4 remvloeistof
*nieuwe remblokken achter
*nieuwe koelvloeistof
*nieuwe oliefilter
* nieuwe benzinefilter
*nieuwe 350mm Delvedic demper
*km teller behuizing gerepareerd
*schakelpook gericht
*Veel roest en oude verf verwijderd.

Nog te doen:
*Tank uitdeuken plamuren en spuiten.
*achterbrug goed controleren
*kabelboom controleren
*kappen spuiten
*Frame spuiten/schilderen
*zadel repareren
*andere knipperlichten

Foto:
Bekijk bijlage 2003179

Welkom! Kom je hem ook showen op de meeting?
Veel plezier met opbouwen!

Welkom! Kom je hem ook showen op de meeting?
Veel plezier met opbouwen!
Hi, ik kom wss wel inderdaad, nog niet ingeschreven omdat ik nog niet echt een goed idee heb van hoe lang ik bezig ben en wat ik nog tegen kom ( en moet wat sparen het en der,maar meer om de anderen te bekijken, zag al wat foto’s voorbij komen van hele mooie exemplaren 😁

Terug
Bovenaan Onderaan