Het MF Ducati Multistrada Topic IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer bericht gehad van de dealer.

Motor is nog niet op transport gegaan, Hopelijk deze vrijdag.

Het is dat die Italianen zulk mooi spul maken ;)


Vandaag weer even gebeld....
Blijkt dat er een witte Touring ipv een rode Standaard is opgestuurd.. :( .
Wat eerst 2 tot 3 weken was, wordt nu 2 maanden (hopelijk blijft het hier bij).
Laatste nieuws is dat die van mij 15mei wordt geproduceerd. Ben benieuwd wanneer ie dan bij de dealer staat.

Weet nu weer waarom ik beter uit de showroom had kunnen kopen. Zit nu zonder motor en m'n geduld wordt danig op de proef gesteld. Maar goed dat de lente nog niet wil doorzetten (sorry voor de rest.. O-) ).

Laten we hopen dat de toekomstige Ducati ervaringen beter worden.
We wachten weer af.... :/
 
Vandaag weer even gebeld....
Blijkt dat er een witte Touring ipv een rode Standaard is opgestuurd.. :( .
Wat eerst 2 tot 3 weken was, wordt nu 2 maanden (hopelijk blijft het hier bij).
Laatste nieuws is dat die van mij 15mei wordt geproduceerd. Ben benieuwd wanneer ie dan bij de dealer staat.

Weet nu weer waarom ik beter uit de showroom had kunnen kopen. Zit nu zonder motor en m'n geduld wordt danig op de proef gesteld. Maar goed dat de lente nog niet wil doorzetten (sorry voor de rest.. O-) ).

Laten we hopen dat de toekomstige Ducati ervaringen beter worden.
We wachten weer af.... :/

Dat klinkt niet echt hoopgevend. (weet niet 1,2,3 waar jij besteld hebt)
Maar ik vermoed dat het hier ook de 2-3 maanden kant op gaat.
Ik heb gelukkig nog wel mijn oude motor staan maar toch had ik liever de mts al binnen gehad. (eventueel wachten op accessoires had ik minder erg gevonden)
 
Vandaag weer even gebeld....
Blijkt dat er een witte Touring ipv een rode Standaard is opgestuurd.. :( .
Wat eerst 2 tot 3 weken was, wordt nu 2 maanden (hopelijk blijft het hier bij).
Laatste nieuws is dat die van mij 15mei wordt geproduceerd. Ben benieuwd wanneer ie dan bij de dealer staat.

Weet nu weer waarom ik beter uit de showroom had kunnen kopen. Zit nu zonder motor en m'n geduld wordt danig op de proef gesteld. Maar goed dat de lente nog niet wil doorzetten (sorry voor de rest.. O-) ).

Laten we hopen dat de toekomstige Ducati ervaringen beter worden.
We wachten weer af.... :/

Als het nou niet wit was geweest maar die Race Titanum, had je dan gezegd, ok, dan die maar? Dat is toch ook wel een erg gave kleur hoor.

Kun je de Duc anders niet ophalen bij de fabriek, dat zou gaaf zijn, meteen even een rondleiding daar.

Je toekomstige ervaringen gaan zeker beter worden, als je dat ding eenmaal hebt, krijg je die grijns niet meer van je gezicht :]
 
ik hoop voor je dat jouw fiets nog voor de vakantie periode krijgt, in de zomer vakantie zijn alle fabrieken in italie gesloten

fons
 
Wel balen hoor als je je motor nog niet binnen hebt ook al is het baggerweer nu...


Had trouwens weer eens een Stukgaatie moment gisteren :')

Mijn remlicht deed het niet dus ik een schakelaar bestellen bij Biggelaar à 35, gisteren binnen en dacht monteer hem ff snel.
Zie ik alleen een connector los zitten, die vastmaken en voila... het remlicht doet het weer _O-

Nou ja, weet ik dat ook weer. :+


Iemand nog voorkeur qua remblokken MTS1000 :?
 
Vandaag gebeld door de dealer.

Goed en slecht nieuws.

Goede nieuws is het is nu eindelijk bekend wanneer de motor afgeleverd zal worden.

Slechte nieuws is dat het nog even duurt.

Motor is nu geproduceerd, Chassisnummer is bekend en kenteken is aangevraagd.
Echter is aflevering pas in de week van 21 - 27 mei.

Alle accessoires zijn al binnen dus het is alleen nog wachten op de motor zelf.

Nog heel even geduld dus :)
 
Hoi

Ik ga zondag heen te kijken. Word voor mij de eerste keer dus ben benieuwd. Collega van mij gaat vanmiddag zijn nieuwe multistrada ophalen bij motoport Assen. Een standaard in het rood. Heeft hij een week of 4 geleden besteld.

Gr,

Wouter
 
Hoi

Ik ga zondag heen te kijken. Word voor mij de eerste keer dus ben benieuwd. Collega van mij gaat vanmiddag zijn nieuwe multistrada ophalen bij motoport Assen. Een standaard in het rood. Heeft hij een week of 4 geleden besteld.

Gr,

Wouter


Dat is lekker snel :) zelf eind maart besteld en dus 3e week mei aflevering. (als alles goed gaat ;p)
 
Laatst bewerkt:
[me="Ted"]heeft weer een nieuw kofferrubber *O* en gratis met de complimenten van Startwin ;) [/me]

Rubber kwijtgeraakt de eerste dag van het eerste motorweekend met de MTS :$ Ga ze toch maar vastlijmen :P
 
Laatst bewerkt:
[me="Ted"]heeft weer een nieuw kofferrubber *O* en gratis met de complimenten van Startwin ;) [/me]

Rubber kwijtgeraakt de eerste dag van het eerste motorweekend met de MTS :$ Ga ze toch maar vastlijmen :P
Laatst heeft er iemand bij mij achterop gezeten, sindsdien ben ik ook mijn rubber kwijt. Zal eens een dealer bellen voor zo'n rubber want dit is precies waardeloos.

[edit]Gevonden!

Rubber pad (L.H.). TAMPONE STAFFA BORSA SX..
This fits your Ducati Multistrada1200.
Stock Code 866.1.121.1A


Rubber pad (R.H.). TAMPONE STAFFA BORSA DX..
This fits your Ducati Multistrada1200.
Stock Code 866.1.120.1A[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Volgende week ga ik afscheid nemen van mijn MTS, en op naar een Pani. Het doet mij wel wat, dus snik, snik, maar ik krijg er wel iets heel moois voor terug... :] :] En ook ik kan niet in de toekomst kijken, dus wie weet....... :] :] :]
 
Volgende week ga ik afscheid nemen van mijn MTS, en op naar een Pani. Het doet mij wel wat, dus snik, snik, maar ik krijg er wel iets heel moois voor terug... :] :] En ook ik kan niet in de toekomst kijken, dus wie weet....... :] :] :]

Veel plezier en tot volgend jaar voor de vernieuwde MTS1250Panigale :W
 
Volgende week ga ik afscheid nemen van mijn MTS, en op naar een Pani. Het doet mij wel wat, dus snik, snik, maar ik krijg er wel iets heel moois voor terug... :] :] En ook ik kan niet in de toekomst kijken, dus wie weet....... :] :] :]
Ook al een goede zorgverzekering erbij genomen met superdekking voor een giropractor ? :+

Maar gefeliciteerd :Y
 
Laatst bewerkt:
vanochtend een kleine 200 km gereden om de fiets eens goed uit te testen.
wat me opvalt tov de streetfighter is dat ik sneller een versnelling terug moet schakelen voor bv een haakse bocht of rotonde.
bij de komende 1000 beurt laat ik toch weer een 14 tands monteren ,dit heb ik tot op heden op al mijn ducs laten veranderen.
Wat me ook opvalt is wanneer je van modus verandert (bv van sport naar toer) de fiets dan even niet lekker loopt
Als of de computer even niet weet wat die met die verandere mapping moet doen
De fiets loopt dan wat onregelmatig.
Probleem lost op wanneer de fiets wordt uitgezet en dan weer wordt gestart, het lijkt wel een soort resetten, het is niet storend maar valt wel op.
In positieve zin tov de streetfighter deze fiets rijdt heel relax en je hebt niet snel in de gaten dat je eigenlijk al veel te snel rijdt.
Ondanks dat ik gekozen heb voor een lagere zadel kom ik net niet helemaal met mijn voeten op de grond, eens kijken wat ik daar nog wat aan kan doen.

Groet
Fons
 
Laatst bewerkt:
vanochtend een kleine 200 km gereden om de fiets eens goed uit te testen.
wat me opvalt tov de streetfighter is dat ik sneller een versnelling terug moet schakelen voor bv een haakse bocht of rotonde.
bij de komende 1000 beurt laat ik toch weer een 14 tands monteren ,dit heb ik tot op heden op al mijn ducs laten veranderen.
Wat me ook opvalt is wanneer je van modus verandert (bv van sport naar toer) de fiets dan even niet lekker loopt
Als of de computer even niet weet wat die met die verandere mapping moet doen
De fiets loopt dan wat onregelmatig.
Probleem lost op wanneer de fiets wordt uitgezet en dan weer wordt gestart, het lijkt wel een soort resetten, het is niet storend maar valt wel op.
In positieve zin tov de streetfighter deze fiets rijdt heel relax en je hebt niet snel in de gaten dat je eigenlijk al veel te snel rijdt.
Ondanks dat ik gekozen heb voor een lagere zadel kom ik net niet helemaal met mijn voeten op de grond, eens kijken wat ik daar nog wat aan kan doen.

Groet
Fons

Wel goed om te horen dat het op een paar kleine dingen na bevalt.

Wat het voeten aan de grond komen, Hoe lang ben jij ? Ben zelf maar 1,74m en had op de huur MTS waar ik mee gereden had niet al te veel problemen.

Trouwens, totaal a-technisch hier, maar wat is het nut van een ander tandwiel ? (trekt de fiets dan sneller?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan