Het MF Ducati Multistrada Topic IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ ook benieuwd naar

Het werkt prettig en makkelijk. Het gas wordt vastgezet, dus geen echte cruise control.
Gebruik het niet in de stad of bij druk verkeer, er zit een risico aan (remmen met het gas open)

Maar je kan nu wel je rechterhand af en toe van het stuur halen. Binnenkort gaan we naar Noorwegen en ik hoop het daar regelmatig te kunnen gebruiken.

Op de site hieronder vind je de dealers, ik had het besteld bij een dealer maar moest weken wachten omdat het item bij splashdesign niet op voorrraad was.

http://www.splashdesign.com/epages/Splash.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/DemoShop/Products/047003
 
Hoi,

Afgelopen vrijdag was de multistrada zover dat hij afgesteld kon worden op de testbank. Zijn nokkenassen van een hypermotard racing kit ingekomen in combinatie met een powercommander. Zie hier het resultaat:
dynochartmultistrada1100s.jpg


Daar word je blij van ; )

Groet,

Wouter
 
Hoi,

Afgelopen vrijdag was de multistrada zover dat hij afgesteld kon worden op de testbank. Zijn nokkenassen van een hypermotard racing kit ingekomen in combinatie met een powercommander. Zie hier het resultaat:
[afbeelding]

Daar word je blij van ; )

Groet,

Wouter

Mooie waardes! Hoe zit het met de betrouwbaarheid van die kit?
 
Hoi,

ik heb er nog geen negatieve verhalen over gehoord. Zijn door ducati geleverde nokkenassen. Ik heb wel wat gelezen over mensen die racen met dit soort motoren en die gaan tot 120 pk aan het achterwiel maar dat is dan wel de grens van de betrouwbaarheid. Maar dan heb je het ook over hoge compressie zuigers en nog extremere nokkenassen waar bij het koppel bij lage toeren verdwijnt
 
De Multi gisteren voorzien van een "cruise control", beter gezegd kunststof hendeltje om het gas vast te zetten, handig op vlakke rechte wegen.

[afbeelding]
Even ter informatie: dit is een nepper!
De uitvinder hiervan is de GoCruise, en Splash heeft deze onder de naam Booster nagemaakt. Echter, die Booster is van plastic, en de GoCruise is van composietmateriaal (sterker, rekt minder op, beter warmtebestendig). Daarnaast is de echte GoCruise nog iets goedkoper ook......

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven bevooroordeeld te zijn. Ik ben namelijk de importeur van de GoCruise....... :+
 
Vandaag weer contact gehad met de dealer.
Blijkt dat de Multistrada nu in productie staat en vrijdag a.s op transport gepland staat.

Gaat dus de goede kant op ! :)
 
Mensen welke banden gooi ik onder mijn multi 620 ? mijn vriendin rijd er op en gebruikt hem voor het toeren niet om keihard deijken te knallen maar goed wie weet ziet ze ooit het licht.... dus een beetje stuur bandjes zou wel leuk zijn
 
Mensen welke banden gooi ik onder mijn multi 620 ? mijn vriendin rijd er op en gebruikt hem voor het toeren niet om keihard deijken te knallen maar goed wie weet ziet ze ooit het licht.... dus een beetje stuur bandjes zou wel leuk zijn

Hier kun je heel veel antwoorden op krijgen waarom:

- wat mogen ze kosten?
- rijdt ze veel kilometers per jaar?
- ook in de regen?

Mogen ze duur zijn, maakt ze veel kilometers en ook regelmatig in de regen dan is het antwoord Michelin Pilot Road 3.
 
Hier kun je heel veel antwoorden op krijgen waarom:

- wat mogen ze kosten?
- rijdt ze veel kilometers per jaar?
- ook in de regen?

Mogen ze duur zijn, maakt ze veel kilometers en ook regelmatig in de regen dan is het antwoord Michelin Pilot Road 3.

:^

Je gaat met je meisje weer op vakantie naar Italië
 
Sterker nog, DE importeur! :+

Splash heeft meer geld voor reclame, en een groter bedrijf. Maar wel triest dat ze simpelweg andermans uitvinding kopiëren omdat de uitvinder zo dom was om geen patent voor Europa aan te vragen.......

Tsja..

maar ik kan ze niet vinden op je website... :?
 
zaterdag naar startwin met de multi voor een kleine beurt .vandaag gebeld en ik kan er zo snel terecht super.
 
Ik kan iedereen Wentzel Assurantiën aanraden :Y
Geen gedoe met alarm, wel even bellen met ze....

Ernst, dat was een goede tip, scheelt 300€ t.o.v. Ducati Insurance.

Ook volledige dekking en 3 jaar aanschafwaarde garantie.

Het premie verschil zit hoofdzakelijk in het aantal gereden kilometers per jaar, omdat ik meer dan 12.000 rij kost dit bij D.I. 180€ meer dan als je minder dan 12.000 rijdt.
Bij MAG/Wentzel is dit altijd onbeperkt.

Codesleutel en ART4 is voldoende, alarm niet verplicht.
 
Ernst, dat was een goede tip, scheelt 300€ t.o.v. Ducati Insurance.

Ook volledige dekking en 3 jaar aanschafwaarde garantie.

Het premie verschil zit hoofdzakelijk in het aantal gereden kilometers per jaar, omdat ik meer dan 12.000 rij kost dit bij D.I. 180€ meer dan als je minder dan 12.000 rijdt.
Bij MAG/Wentzel is dit altijd onbeperkt.

Codesleutel en ART4 is voldoende, alarm niet verplicht.
Daar was ik nog het meest tevreden mee ;)
Ook vind ik de service erg goed, ik heb daar alle motoren verzekerd. Als ik vragen heb één belletje en ze zoeken het netjes en volledig voor je uit.
 
Gisteren even op de Multi 1200 gezeten en in vergelijkig met de SF zit het toch wel iet s hoger kan nog net met de voet op de grond
 
Vorige week wat spulletjes besteld op deze site ,erg snelle verwerking en erg mooi spul !!!
(nee ik heb geen aandelen :+ )

De skidplate lijkt op deze foto erg groot !
Maar staat erg mooi na montage!
Geeft een mooie bescherming voor het goudkleurige bovenkant cilinder!

Heb ook t beschemkapje voor de ABS sensor gekocht ,die moet ik nog monteren !
(Foto,s volgen)
Weet iemand of je die er zo af kunt schroeven? er zit een centreer busje bij dus lijkt het me geen probleem !
Thanks voor de info! :W

linkje naar skidplate !

CNC Racing kroonplaatkit MV Agusta Dragster 800

linkje Abs sensorkapje :
ABS sensor cover Ducati - G&G Shop
 
Laatst bewerkt:
Op t filmpje is aleen niet te zien hoe de werking is bij t plotseling dicht moeten draaien vh gas???
Zit er dan veel weerstand op ?????
thanks voor de info!
Nee, niet echt. Afhankelijk van de maat van het gashandel is de klemkracht ongeveer net groot genoeg om de trek van de veren te neutraliseren. Simpelweg overpakken (het reiken naar de rem) is in veel gevallen al voldoende om het gas af te sluiten.
Om de klemkracht in te stellen zijn er 2 maten GoCruise, en wordt er een siliconenring bijgeleverd om (indien nodig) ertussen te plaatsen.
 
Nee, niet echt. Afhankelijk van de maat van het gashandel is de klemkracht ongeveer net groot genoeg om de trek van de veren te neutraliseren. Simpelweg overpakken (het reiken naar de rem) is in veel gevallen al voldoende om het gas af te sluiten.
Om de klemkracht in te stellen zijn er 2 maten GoCruise, en wordt er een siliconenring bijgeleverd om (indien nodig) ertussen te plaatsen.

Ik als topicstarter wil best als proefkonijn dienen hoor O-)


Ben je open vandaag?
Anders rij ik wel langs, zeer geïntresseerd maar geen idee of het echt succesvol is.
Mag je het ook proberen, vanaf jou de A7 ff een stuk op is zo gedaan.
Ik rij met de auto bijna alles op cruisecontrol, heerlijk gewoon en gisteren een stuk snelweg waar je maar 100 mag dan is het fijn als je niet krampachtig de handle vast moet houden lijkt mij.
Gewoon ff dat ding en relaxed de controlezone door...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan