Het MF Ducati Multistrada Topic IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Gizmo,
Ik heb wel interesse in je binnentassen.
Stuur me anders even een pm met je adres.
Als het niet helemaal uit de buurt is kom ik ze wel afhalen.
Gr,


Okee verkocht, je kan mij wel een prive bericht sturen, bij jou zie ik dat niet als mogelijkheid.
 
Bij de QD hoef je niets af te zagen, daar hebben de db killers een grotere diameter. Zou zeker ook voorzichtig zijn met het inkorten van de db killer want je hebt wel wat demping nodig.
Het carbon verkleurt bij mij wel een beetje en mn knipperlichten hebben ondertussen rookglas, maar dat vind ik niet zo erg :-) (gewoon een keertje links en rechts omwisselen en ze zijn mooi gelijk). Met de koffers is het geen probleem, die bescherming aan de onderkant van de koffer is prima. Hoe dat met metalen dempers gaat weet ik niet, heb geen problemen met de koffers gezien/gelezen, wel met de kentekenplaathouder. Volgens mij was dat alleen met de Termignoni uitlaat vanwege de lange demper. Heb ik zelf geen problemen mee.

Zonder DB-killers maakt de QD wat te veel lawaai naar mijn smaak, dus zal ze er niet snel uithalen.
Ook de kats maken het geluid draagelijker, die had ik er eerst niet in maar vond ze toch te luid dus heb ze er weer ingeschoven.

Hou er wel rekening mee dat je de Arrow (voor zover ik begrijp) niet met middenbok kunt gebruiken. Lees wel erg positieve berichten over het geluid van de Arrow.
 
Hoi, ik ben nieuw op dit deel van de forum. Heb m'n monster ingeruild voor een Multistrada 1000DS.

Nu wil de multistrada een beetje onder handen nemen en bv de kuip vervangen. Ik heb een kuip gezien bij B-Art.nl die ik erg mooi vind, maar helaas wordt deze niet meer gemaakt en kan ik em ook nergens te koop vinden. Ik vroeg me dus af of iemand hier weer waar ik nog zo'n kuip kan vinden (tweedehands is prima). Alvast bedankt.

Gr,

Marc
 
Dat dacht ik dus ook ......

Maar toen ik bij de KNMV inlogde voor mijn gegevens om deze hier neer te pennen (want met 46 euro per maand wel goedkoop) kwam ik erachter dat ik volgens de voorwaarden WEL een alarm nodig heb, terwijl dat NIET zo was toen ik verzekering afsloot :(
(wel wat strubbelingen geweest omdat eerst mijn bestaande verzekering verlengd was met andere motorfiets ipv een nieuwe verzekering voor nieuwe motor met nieuwe voorwaarden, had juistdie nieuwe voorwaarden nodig om geen alarm te hoeven -O- )

Morgen maar eens bellen of in de digitale pen klimmen ....
Stukje terugkoppeling : geheel is (na pittige maildiscussie) gecorrigeerd, heb geen alarmverplichting meer *D
 
Hoi, ik ben nieuw op dit deel van de forum. Heb m'n monster ingeruild voor een Multistrada 1000DS.

Nu wil de multistrada een beetje onder handen nemen en bv de kuip vervangen. Ik heb een kuip gezien bij B-Art.nl die ik erg mooi vind, maar helaas wordt deze niet meer gemaakt en kan ik em ook nergens te koop vinden. Ik vroeg me dus af of iemand hier weer waar ik nog zo'n kuip kan vinden (tweedehands is prima). Alvast bedankt.

Gr,

Marc


:W

welkom Marc.

je bedoelt dit :?

shapeimage_15.png



Is volgens mij bij een Nederlandse Ducati/Audi dealer te koop hier.
die maakt het origineel.
Weet niet meer welke.
 
Hoi Rick,

Die link werkt niet helemaal lekker, maar het gaat idd om zo'n kuip.

Probleem is dat hij ze niet meer maakt en ik tot nu toe nog geen dealer gevonden heb die ze nog heeft liggen.

Ik hoopte stiekem dat er hier iemand zou zijn die zo'n kuip in z'n garage heeft ligger waar die van af wilt. :P

Kan natuurlijk ook een Audi gril op de voorkant zetten met de vier riggen :+
 
Hoi Rick,

Die link werkt niet helemaal lekker, maar het gaat idd om zo'n kuip.

Probleem is dat hij ze niet meer maakt en ik tot nu toe nog geen dealer gevonden heb die ze nog heeft liggen.

Ik hoopte stiekem dat er hier iemand zou zijn die zo'n kuip in z'n garage heeft ligger waar die van af wilt. :P

Geen idee, kende er wel eentje die met een witte zo rondreed.
succes ;)

Kan natuurlijk ook een Audi gril op de voorkant zetten met de vier riggen :+


*D goed plan, vanavond ff de buurt afstruinen voor een Audi _O-
 
heb je al bij affetto geinformeerd ?
Die was/is dealer van dat scherm, hij had in het verleden zelfs een demofiets met een dergelijke kuip

Succes

fons
 
Ja klopt, heb Affetto gebeld, Twinsspark en Motortoer. Verder vele uren op internet gezocht, maar ze zijn gewoon nergens meer te krijgen. Kennelijk is er wel nog vraag naar, maar B-Art is gestopt met dat onderdeel.

Misschien dat ik em maar zelf ga proberen te maken :P
 
Laatst bewerkt:
Even gebeld met dealer. Levertijd MTS1200 rond wk1218.... :/
Ondertussen wel al een Fabbri ruitje en een GPS houder van BikePenR binnen.

Superduke is verkocht, dus ben nu motorloos; voor het eerst sinds vele jaren... '(
Een paar weken op een houtje bijten dan maar.
 
Even gebeld met dealer. Levertijd MTS1200 rond wk1218.... :/
Ondertussen wel al een Fabbri ruitje en een GPS houder van BikePenR binnen.

Superduke is verkocht, dus ben nu motorloos; voor het eerst sinds vele jaren... '(
Een paar weken op een houtje bijten dan maar.
Is het wachten wel waard ;)
 
A.s. donderdag de 1.000 beurt, als alles volgens planning gaat staat er begin juli ruim 10.000 op de teller.

De Multi gisteren voorzien van een "cruise control", beter gezegd kunststof hendeltje om het gas vast te zetten, handig op vlakke rechte wegen.

full
 
Even gebeld met dealer. Levertijd MTS1200 rond wk1218.... :/
Ondertussen wel al een Fabbri ruitje en een GPS houder van BikePenR binnen.

Superduke is verkocht, dus ben nu motorloos; voor het eerst sinds vele jaren... '(
Een paar weken op een houtje bijten dan maar.

wat kost die gps houder en waar heb je die gehaald ??

Groet
Fons
 
en wat is het voordeel van deze gps steun ten op zichte van het gebruik van de standaard knop die je in de stuurklem draait?
 
Even gebeld met dealer. Levertijd MTS1200 rond wk1218.... :/
Ondertussen wel al een Fabbri ruitje en een GPS houder van BikePenR binnen.

Superduke is verkocht, dus ben nu motorloos; voor het eerst sinds vele jaren... '(
Een paar weken op een houtje bijten dan maar.


Zelf eind maart besteld, Laatste bericht nog steeds week 17 levering, week 18 op kenteken / rijklaar.

Nog steeds duimen dus :)
 
A.s. donderdag de 1.000 beurt, als alles volgens planning gaat staat er begin juli ruim 10.000 op de teller.

De Multi gisteren voorzien van een "cruise control", beter gezegd kunststof hendeltje om het gas vast te zetten, handig op vlakke rechte wegen.

[afbeelding]

Ik wil nog steeds zo'n ding hebben. Waar heb je die vandaan? Is dit te koop bij bijvoorbeeld Motoport, of alleen online?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan