Het MF Ducati Multistrada Topic III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een 1200 ABS in Januari besteld.
Hoe mijn dealer het voor elkaar krijgt met het stuur maakt me niet zoveel uit als het maar lukt *D .
Zeikerd als ik ben heb ik altijd problemen met het standaard stuur.
Op mijn St4 had ik risers gemonteerd op deS4R had ik een Rizoma stuur en op de Streetfighter risers in combinatie met een ABM stuur.

Mocht dat nog niet genoeg zijn dan overweeg ik om de kappen te demonteren en te kiezen voor spiegels met ingebouwde knipperlichten (van FAR zie de site van www.Cyccon.com).
dan wil ik nog wat kleinere accessoires monteren en een andere uitlaat waarschijnlijk een full system van Arrow

ben benieuwd of het gaat lukken maar voorlopig moet ik geduld hebben want de fiets zal nog wel ergens op een lopende band staan.(hoop eind maart maar zal wel april worden)

groet
Fons
 
Laatst bewerkt:
@Welkom Fons

@ Tedje Gefeliciteerd !!!


Ps vorig weekend nog een Multi :] tegengekoemen met duo ,in de buurt van Hoeven een witte !

Iemand van hier?
Zag het pas erg laat
Nu zag ik pas ,waarom de auto,s regelmatig met hun met lichten seinen ,wat een bak licht komt er uit een Multi zeg :} !!!

Drive save greets Dal :W
 
Laatst bewerkt:
zo vandaag de duc maar eens uitgelaten.
ik heb op de motorbeurs een zwart stuur en stuureinden gekocht van barracuda .is smalle als het orginele stuur maar het stuurt voor mij beter.
nu nog aan de gang met de uitlaat.
 
Dit topic is echt zo dood als een pier...

Ted, vertel 's wat. Hoe gaat het met de MTS?
Goed, nog steeds geen meter op gereden, heb ooglasering gehad afgelopen maandag, dus eerst daar nog wat weken van herstellen ;)

Niet dat ik in de tussentijd me hoef te vervelen, want :

belangrijke test : krijg ik motor fatsoenlijk de berging in/uit met nog te ontvangen moto-mover?" (motomover afgelopen vrijdag in duitsland besteld, hopelijk voor volgend weekend binnen)

Bij GOED geslaagde test : installeren Barkbusters handkapbeschermbeugels, anders wanhopen hoe ik ooit fatsoenlijk de MTS in/uit mijn berging krijg :X

Verder :
installeren GPS aansluiting op verborgen GPS-aansluitpunt
installeren USB power-kabel voor vaste stroom voor gopro hero2 camera,waarschijnlijk op GPS-aansluitpunt
installeren scottoiler esystem kettingsmeersysteem
Uitzoeken accu-oplaadsysteem : heb nu een "battery-tender" acculader, maar dealer had er als "service" al iets van een optimate aansluiting(???) op gemaakt ...
(mag hij eens aanwijzen dan ;) )

Ojah, moet de motor ook nog op kenteken / naam zetten O-) en verzekeren :X
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de spanningsregelaar even vervangen en een klein ritje gedaan. Volgens mij zijn mijn problemen verleden tijd! Wiehoe!
 
Laatste info: mijn PP zou komende week vanuit Italië eindelijk op transport gaan richting dealer........

Wel vanmorgen de Monster 796 van mijn echtgenote uit de winterslaap gehaald, het was op de knop drukken en en starten.......... en voordat de regen kwam er 500 meter op gereden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag 250km gereden, kijken bij de crossbaan in Oss. Heen en terugweg via omweg, wat dijkjes gereden. Waren leuke races. Groot gedeelte van de dag in de regen gereden maar dat maakt niets uit natuurlijk.

Wat is de Duc toch een log en zwaar ding vergelijke bij mijn crosser :+
 
Gaat niemand van jullie naar de Regio cafe's van de DCN?

Zelf ben ik alleen maar af en toe op de Specialdag geweest in Geulle (nu is dit in Weert).
 
Gaat niemand van jullie naar de Regio cafe's van de DCN?

Zelf ben ik alleen maar af en toe op de Specialdag geweest in Geulle (nu is dit in Weert).

:+ die vraag kan anders gesteld worden..


Wanneer gaat er iemand van jullie naar een Regio Cafe en welke :?


O-)



ikzelf wil een rondje Regio Cafe rijden.. 15 April is er een toertocht

zie Ducaticlub.nl ;)
 
zo vandaag de duc maar eens uitgelaten.
ik heb op de motorbeurs een zwart stuur en stuureinden gekocht van barracuda .is smalle als het orginele stuur maar het stuurt voor mij beter.
nu nog aan de gang met de uitlaat.


Het merk barracuda ken, overweeg zelf om spiegels aan te schaffen met ingebouwde knipperlichten.

Btw wat voor Multi heb je?

Groet
Fons
 
Heb eens zitten knutselen en heb me een lange kettingspanner gemaakt super handig :Y
p4pb7799391.jpg

1142432474_YFj4W-M.jpg
 
Zie aan de bron van tekenschema dat hij ook een handige hulp heeft gehad :Y

zie bijv. ook www.mts1200.info ;)
Zo een tekening is mooi als je een cnc laser hebt ik niet ;(
Dus aan de slag met krasnaald ,slijptol en een schuurband, en na 30min ...
Weer een tool bij :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan