Het MF Ducati Multistrada Topic III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, vanmiddag nog een uurtje gereden, daarna toch ook maar weer even een uurtje poetsen. Het was droog, maar de wegen zien nog wit van de pekel. Goed excuus om voor de deur de halve straat te voorzien van alle busjes, doekjes en schoonmaakmiddelen die ik heb:) Eerst goed afspoelen, daarna in de S100 reiniger - dan dat weer afspoelen en wassen, dan lekker met een doordrenkte doek met WD40 het motorblok en andere metalen/alluminium onderdelen poetsen, en dan vervolgens weer even een vers laagje S100 anti-corrosie spul over het geheel. Die schoonheid glimt weer als een eikeltje :)
Zo te lezen heb je lol aan poetsen. Wanneer kan ik langs komen :z
 
straks even langs mijn dealer rijden en vragen of hij al iets meer weet.
de 1e toertocht staat gepland medio maart bij mc motorijke te Tilburg maar of dan de fiets al binnen is betwijfel ik


fons
 
Laatst bewerkt:
19 november 2011, na mij is er nog één besteld en die is twee weken geleden afgeleverd.
Ik wilde hem pas in maart vandaar.

En ik vermoed dat Ducati niet alle MTS modellen door elkaar maakt.
Toen wilde ik een Witte MtS Touring ,en bij de dealer zeiden ze dat dat maar liefs EEN jaar zou kunnen duren !! |(
Er zou ook geen zwarte binnenkomen maar een rode(binnen drie maanden) ,wat komt er binnen :Z een zwarte :X

(Toen had ik degene uit de showroom al gekocht met alle optie,s! )

Ben benieuwd hoe t gaat lopen S6
 
Laatst bewerkt:
Poets weekendje Zwitserland. Als ik de tijd had....

Hmm, je woont in Groningen zie ik.. ik ga eind April naar Grunningen een paar dagen, familiebezoek. Even in een dagje erheen knallen, paar dagen in de stad rondhangen en dan weer terug. Nah, waarschijnlijk toch geen tijd om te poetsen :W
 
Hmm, je woont in Groningen zie ik.. ik ga eind April naar Grunningen een paar dagen, familiebezoek. Even in een dagje erheen knallen, paar dagen in de stad rondhangen en dan weer terug. Nah, waarschijnlijk toch geen tijd om te poetsen :W

Nou dan mag je bij mij de motor wel poetsen, en natuurlijk staat de koffie altijd klaar(Ook als er niet gepoetst word).
 
Toen wilde ik een Witte MtS Touring ,en bij de dealer zeiden ze dat dat maar liefs EEN jaar zou kunnen duren !! |(
Er zou ook geen zwarte binnenkomen maar een rode(binnen drie maanden) ,wat komt er binnen :Z een zwarte :X

(Toen had ik degene uit de showroom al gekocht met alle optie,s! )

Ben benieuwd hoe t gaat lopen S6

Dallie: wanneer was toen?
Begin 2010 werden eerst Tourings en Sports uitgeleverd (dacht ik mij te herinneren), eerste weken kwamen er rode en toen de witte. De standaard versie kwam enkele maanden later dit is standaard bij Ducati. Een jaar wachtijd is het nooit geweest is mijn ervaring. Altijd iets van enkele maanden.

En Fons: hoe lang nog?
 
ik ben gisteren even langs geweest maar hij kon me niets vertellen.
Voorlopig staat maart nog in de planning, ik ga voor de rode.
Maar nu ik lees ik hier 3 maanden dan wordt het medio april dan mis ik de 1e toertochten van het voorjaar.
Heb gelukkig de bandit nog achter de hand

Fons
 
Hallo Multi rijders,

Het is er toch van gekomen!
Heb de Duc ingeruild op een BMW K1200S.
Dat is wel weer wat compleet anders.
Had liever een Multi 1200 gehad maar dat is buiten mijn budget.
Zal het Duc geluid nog wel gaan missen!!!!

In het volgende Startpagina van Topic IV, hoef ik dus niet meer meegenomen worden.

Groeten, Karel.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Multi rijders,

Het is er toch van gekomen!
Heb de Duc ingeruild op een BMW K1200S.
Dat is wel weer wat compleet anders.
Had liever een Multi 1200 gehad maar dat is buiten mijn budget.
Zal het Duc geluid nog wel gaan missen!!!!

Is het volgende Startpagina van Topic IV, hoef ik dus niet meer meegenomen worden.

Groeten, Karel.
Have fun op de BMW, en rap sparen voor een 1200 natuurlijk :P
 
Wat heb je allemaal besteld , Ted ??
Wat niet :P

Eigenlijk bijna alles wat ik een nuttige toevoeging vond....

zwaardere ohlins vering : wordt nog geinstalleerd en afgesteld door HK suspensions
Scottoiler Esystem chainoiler
Aztec screen adaptors voor "betere" stand kuipruit.
Barkbusters handkapbeschermingsbeugels (incl. extra stuurgewichten)
Givi E470 topkoffer
SR312 topkofferrek
Gopro Hero2 motorsports camera plus handvol accescoires, vast stroompunt en geheugen
2 schaalmodellen
binnentassen voor koffers
steviger kettingspannersleutel
stalen afnemer voor voor- en achterasmoer

Nog twijfels over :
xenon
luidere toeter (stebel nautilus of andere variant)
radiateurbeschermplaten (van evotech bijv.)

Aan uitbreidingen "puur" voor de looks heb ik nog niet gedaan, niet zo mijn ding tot nu toe O-) maar wie weet })
Getwijfeld over CNC frameplugs en ABS-sensor beschermplaat bijv.


Overigens, komende dinsdag wordt de rooie Multistrada 1200 S Touring 2012 thuisgebracht, als goed is met km-stand 0 : *O* en kan ik beginnen met de ombouw :P
 
Laatst bewerkt:
Wat niet :P

Eigenlijk bijna alles wat ik een nuttige toevoeging vond....

zwaardere ohlins vering : wordt nog geinstalleerd en afgesteld door HK suspensions
Scottoiler Esystem chainoiler
Aztec screen adaptors voor "betere" stand kuipruit.
Barkbusters handkapbeschermingsbeugels (incl. extra stuurgewichten)
Givi E470 topkoffer
SR312 topkofferrek
Gopro Hero2 motorsports camera plus handvol accescoires, vast stroompunt en geheugen
2 schaalmodellen
binnentassen voor koffers
steviger kettingspannersleutel
stalen afnemer voor voor- en achterasmoer

Nog twijfels over :
xenon
luidere toeter (stebel nautilus of andere variant)
radiateurbeschermplaten (van evotech bijv.)

Aan uitbreidingen "puur" voor de looks heb ik nog niet gedaan, niet zo mijn ding tot nu toe O-) maar wie weet })
Getwijfeld over CNC frameplugs en ABS-sensor beschermplaat bijv.


Overigens, komende dinsdag wordt de rooie Multistrada 1200 S Touring 2012 thuisgebracht, als goed is met km-stand 0 : *O* en kan ik beginnen met de ombouw :P
Luidere toeter heeft geen zin als de claxon het vaak niet doet. Ik gok dat bij mij 1 op de 2 ritten de claxon niet functioneert. Komt geen spanning aan bij de claxon.
Keertje uit en weer aan zetten > fixed it :')
 
Dallie: wanneer was toen?
Begin 2010 werden eerst Tourings en Sports uitgeleverd (dacht ik mij te herinneren), eerste weken kwamen er rode en toen de witte. De standaard versie kwam enkele maanden later dit is standaard bij Ducati. Een jaar wachtijd is het nooit geweest is mijn ervaring. Altijd iets van enkele maanden.

En Fons: hoe lang nog?
Rond 9 mei 2011!!!
De Sport, zwarte stond al in de showroom!
 
wat zijn goede (de beste?) voorremblokken voor de mts1200 bij normaal sportief straatgebruik ?

Ferodo platinums ? of toch wat anders ?

(dan kan ik die alvast kopen voor "ooit" en bij mijn setje reservespul voor vakanties voegen... )
 
pppffff wat een geld voor een 2ehands uitlaat en een open koppelingsdeksel


Tja dat heb je met Ducati spul he!
Nieuw kost die uitlaat (met ECU en zonder voorbochten) +1100 euro
Dus de helft vragen is niet zo vreemd!!
En dat open deksel kost meer dan 120 euro, dus als hij er nog als nieuw uitziet en net een jaar oud, dan is dat toch ook niet zo vreemd?

BTW het zijn vraag prijzen. Mensen bieden toch altijd lager.
 
Met alle respect luitjes voordat we hier in een spel van vraag en aanbod terecht komen, gaarne dit in de topic te koop afhandelen of stuur elkaar een PB.

Laten we in dit topic alleen over de Multi's hebben.

Groet ;)
Fons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan