Het MF Ducati Multistrada Topic III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo all,

een tijdje geleden dat ik gepost heb nu heb ik eindelijk ook een MTS tot mijn beschikking.
dit jaar helaas nog niet mee kunnen rijden maar hopelijk wordt het snel beter weer!

380928_204908229587090_100002037431475_449449_2020098429_n.jpg


383222_204908299587083_100002037431475_449451_33343799_n.jpg


376796_204908436253736_100002037431475_449453_1687826195_n.jpg


 
Laatst bewerkt:
een oud-hotelkamergenoot toch wel ? :$

Zonder tegenbericht ga ik er maar vanuit dattie hem nog heeft, als hij hier toch meeleest, en op een ander forum de mts nog als zijn motor heeft staan (kan uiteraard verouderd zijn)

Weet niet of tie er nog staat :] ,ga er vanuit van wel _O- _O- _O- _O-

@ er zijn nog plekkies vrij hoor midzomerweekend ,voorjaarsweekend,moet je wel ;) snel zijn :+ !!!
Leuk als er nog een Duc erbij zou zijn(in jij natuurlijk :+ )!!!
Een bietje klasse tussen al die Bmw tietenschudders! _O- _O- _O- _O-


:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Scottoiler Esystem & Barkbusters handkapbescherming (huge! (ongemonteerd)) incl. extra stuurgewichten zijn binnen *O*
Nu alleen de MTS zelf nog, ergens eind deze week *D
En met inrijden "even" langs waypoint voor een rammount balletje voor de GPS ;)

@ er zijn nog plekkies vrij hoor midzomerweekend ,voorjaarsweekend,moet je wel ;) snel zijn :+ !!!
Leuk als er nog een Duc erbij zou zijn( en jij natuurlijk :+ )!!!
Een beetje klasse tussen al die Bmw tietenschudders! _O- _O- _O- _O-
Had wel iets uitgegooid in topic van voorjaarsweekend, maar ben geen lid meer van motorvision en moest uiteraard eerst weten wanneer ik mijn MTS kreeg en ingereden kon zijn. Inmiddels is de uiterste inschrijfdatum ook voorbij voor dit weekend ....
En daarna is het ooglaseren erbij gekomen, wil dat ook eerst wat kans geven om rustig te herstellen, en voorjaarsweekend is aardig vroeg in seizoen.

... En Midzomerweekend, da's weer zover weg, eerst afwachten wat mijn zomervakantieplannen worden ;)
 
Laatst bewerkt:
Scottoiler Esystem & Barkbusters handkapbescherming (huge! (ongemonteerd)) incl. extra stuurgewichten zijn binnen *O*
Nu alleen de MTS zelf nog, ergens eind deze week *D
En met inrijden "even" langs waypoint voor een rammount balletje voor de GPS ;) Had wel iets uitgegooid in topic van voorjaarsweekend, maar ben geen lid meer van motorvision en moest uiteraard eerst weten wanneer ik mijn MTS kreeg en ingereden kon zijn. Inmiddels is de uiterste inschrijfdatum ook voorbij voor dit weekend ....
En daarna is het ooglaseren erbij gekomen, wil dat ook eerst wat kans geven om rustig te herstellen, en voorjaarsweekend is aardig vroeg in seizoen.

... En Midzomerweekend, da's weer zover weg, eerst afwachten wat mijn zomervakantieplannen worden ;)

Heb je de stap eindelijk genomen ? :P

Good for you :Y
 
Scottoiler Esystem & Barkbusters handkapbescherming (huge! (ongemonteerd)) incl. extra stuurgewichten zijn binnen *O*
Nu alleen de MTS zelf nog, ergens eind deze week *D
En met inrijden "even" langs waypoint voor een rammount balletje voor de GPS ;) Had wel iets uitgegooid in topic van voorjaarsweekend, maar ben geen lid meer van motorvision en moest uiteraard eerst weten wanneer ik mijn MTS kreeg en ingereden kon zijn. Inmiddels is de uiterste inschrijfdatum ook voorbij voor dit weekend ....
En daarna is het ooglaseren erbij gekomen, wil dat ook eerst wat kans geven om rustig te herstellen, en voorjaarsweekend is aardig vroeg in seizoen.

... En Midzomerweekend, da's weer zover weg, eerst afwachten wat mijn zomervakantieplannen worden ;)
Dan ben je toch gewoon een introdusee van mij :+ ,maar denk niet dat er moeilijk word gedaan als je meegaat,zolang je maar niet verteld dat je met een Multi komt anders moet je dat gezeik van die BMW tietenschudders, suzuki Vind hem sto(r)m ryders aanhoren _O- _O- !
Gaan maar gewoon mee man gezellig!!!
Ps natuurlijk eerst herstellen van je operatie dan!
Na het midzomerweekend vacancie nemen en gelijk doorknallen!!
 
Laatst bewerkt:
Yep, morgen weer effe sturen!

Uuh, Ted, nog wat updates? Heb je de MTS al opgehaald? Of zit je nu as we speak in je schuurtje/garage naast de Duc?

Was vanmiddag op de motorbeurs van Zurich (met de auto naar toe gegaan, was te koud om 500km te rijden) en natuurlijk even bij Ducati rond gehangen. Daar stond die mooie nieuwe 2012 Titanium uitvoering. Fock, da's toch wel een mooie kleur hoor in het echt. Stel dat ik die van mij total-loss rij dit weekend, dat kon dat 'm wel 's worden ipv rood!

Gaf wel een soort trots gevoel. Je ziet mensen om die MTS heen te lopen, erop zitten, je ziet ze letterlijk wegdromen bij die motor, en dan hebben wij zo'n ding. Life is good.
 
Uuh, Ted, nog wat updates? Heb je de MTS al opgehaald? Of zit je nu as we speak in je schuurtje/garage naast de Duc?
nee, is er nog niet.

Eerst nog PR3's eronder zetten en dan eens kijken wanneer ze tussen/na de beurs-hectiek de bus vrij hebben om deze langs te brengen.....

Heb de grijze ook bij dedealer gezien, maar vind het een mindere kleur voor een duc, ga het vanaf nu ook bmw-tita-grijs noemen :P
 
Laatst bewerkt:
Meteen al andere banden? Zijn die Pirelli's niet goed? Ik wil ook PR3's onder de Duc als ze aan vervanging toe zijn, maar red het eerst wel even met de standaard banden hoor.
 
Meteen al andere banden? Zijn die Pirelli's niet goed? Ik wil ook PR3's onder de Duc als ze aan vervanging toe zijn, maar red het eerst wel even met de standaard banden hoor.
was part of de deal : gelijk pr3's eronder, die scorpions trail slijten stuk sneller en ik ga er toch niet/nauwelijks het asfalt mee af.
 
er ligt nog te veel troep (pekel ??) op de weg.
mijn 4 wielert ziet er niet uit na vrijdag een ritje van 50 km te hebben gereden

Ik wacht nog even met een blokje om overigens mijn Multi is nog niet gearriveerd.

Groet
Fons
 
Ja, vanmiddag nog een uurtje gereden, daarna toch ook maar weer even een uurtje poetsen. Het was droog, maar de wegen zien nog wit van de pekel. Goed excuus om voor de deur de halve straat te voorzien van alle busjes, doekjes en schoonmaakmiddelen die ik heb:) Eerst goed afspoelen, daarna in de S100 reiniger - dan dat weer afspoelen en wassen, dan lekker met een doordrenkte doek met WD40 het motorblok en andere metalen/alluminium onderdelen poetsen, en dan vervolgens weer even een vers laagje S100 anti-corrosie spul over het geheel. Die schoonheid glimt weer als een eikeltje :)
 
Mijn bestelde Multistrada gaat deze week vanuit Italië op transport, aflevering bij de dealer is deze of volgende week. Daarna moeten er nog wat "oude" accessoires gemonteerd worden.

Dus nu hopen dat over 2 weken de zon eindelijk gaat doorbreken en dat we verlost zijn van hagel en sneeuw (zoals vandaag).
 
Die van mij staat nog steeds op de werktafel tbv groot onderhoud. Ben alweer aan opbouw toe, maar hoef heen haast te hebben, hier wordt overvloedig gestrooid '(

Foto-ZYNRLLMF-D.jpg
 
Mijn bestelde Multistrada gaat deze week vanuit Italië op transport, aflevering bij de dealer is deze of volgende week. Daarna moeten er nog wat "oude" accessoires gemonteerd worden.

Dus nu hopen dat over 2 weken de zon eindelijk gaat doorbreken en dat we verlost zijn van hagel en sneeuw (zoals vandaag).

Duccer, effe kwijt, dat gaat de Pikes Peak worden, toch?

Mooi ding! Persoonlijk vind ik die toch wel erg aan de prijs, zeker als je kijkt naar het minimale verschil met de normale MTS. Waarom hebben ze nou niet even het vermogen van de PP wat opgeschroefd om het net even wat "exclusiever" te maken. Even kietelen naar 165pk ofzo, net even dat beetje meer. Had toch best gekund met dat blok.
 
Duccer, effe kwijt, dat gaat de Pikes Peak worden, toch?

Mooi ding! Persoonlijk vind ik die toch wel erg aan de prijs, zeker als je kijkt naar het minimale verschil met de normale MTS. Waarom hebben ze nou niet even het vermogen van de PP wat opgeschroefd om het net even wat "exclusiever" te maken. Even kietelen naar 165pk ofzo, net even dat beetje meer. Had toch best gekund met dat blok.

Ja, het wordt de Pikes Peak.

Ja, het verschil in onderdelen en kleuren is minimaal en het prijs verschil maximaal. Je krijgt er 2 windschermen bij (de standaard en de carbon versie) en je ontvangt eveneens 2 uitlaten.......... 1 leek me wel voldoende.

Maar je leeft slechts 1 maal en het is de mooiste van het stel (mijn mening dan).
 
Ja, het wordt de Pikes Peak.

Ja, het verschil in onderdelen en kleuren is minimaal en het prijs verschil maximaal. Je krijgt er 2 windschermen bij (de standaard en de carbon versie) en je ontvangt eveneens 2 uitlaten.......... 1 leek me wel voldoende.

Maar je leeft slechts 1 maal en het is de mooiste van het stel (mijn mening dan).
Die is wel mooi ja! :}
 
Mijn bestelde Multistrada gaat deze week vanuit Italië op transport, aflevering bij de dealer is deze of volgende week. Daarna moeten er nog wat "oude" accessoires gemonteerd worden.

Dus nu hopen dat over 2 weken de zon eindelijk gaat doorbreken en dat we verlost zijn van hagel en sneeuw (zoals vandaag).


Wanneer is heb jij jouw 2 wieler besteld ?

Fons
 
Zo, momenteel beetje uit-ge-internetshopt, alles wat ik zo'n beetje een "nuttige" toevoeging vind inmiddels aangeschaft en in huis :P

Twijfel alleen nu nog over een radiateur- en ev. een oliekoelerbeschermer, en dan lijkt me de evotech uitvoering de mooiste, echter in hoeverre dat nuttig is ivm niet offroad gaan ???

Xenon wacht ik nog even mee tot ik het zelf in donker meegemaakt heb, hoor van meerderen dat de MTS het niet nodig heeft...

En daarna komen de aankopen "voor de mooi" , maar daar heb ik uit principe een flinke weestand tegen :P
 
Zo, momenteel beetje uit-ge-internetshopt, alles wat ik zo'n beetje een "nuttige" toevoeging vind inmiddels aangeschaft en in huis :P

Twijfel alleen nu nog over een radiateur- en ev. een oliekoelerbeschermer, en dan lijkt me de evotech uitvoering de mooiste, echter in hoeverre dat nuttig is ivm niet offroad gaan ???

Xenon wacht ik nog even mee tot ik het zelf in donker meegemaakt heb, hoor van meerderen dat de MTS het niet nodig heeft...

En daarna komen de aankopen "voor de mooi" , maar daar heb ik uit principe een flinke weestand tegen :P

Zie je wel, komt toch wat mooi carbon spul aan... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan