Het MF Ducati Multistrada Topic III

Status
Niet open voor verdere reacties.
en waarom heb jij nu weer die facebook-link weggehaald ? :?





In ieder geval : nu in ieder geval 1 x "klotewinter" extra B|

Want raad eens wiens nieuwe rode Multistrada 1200 S touring binnen nu en een week bij een dealer in Loenen afgeleverd wordt ? O-)
 
Laatst bewerkt:
en waarom heb jij nu weer die facebook-link weggehaald ? :?





In ieder geval : nu in ieder geval 1 x "klotewinter" extra B|

Want raad eens wiens nieuwe rode Multistrada 1200 S touring binnen nu en een week bij een dealer in Loenen afgeleverd wordt ? O-)

Dat is onverwachts snel of niet? Nice bericht in ieder geval, kan je nog mee offroaden in Luxemburg eind feb! :] 8-) Paar noppen eronder :Y
 
Dat is onverwachts snel of niet? Nice bericht in ieder geval, kan je nog mee offroaden in Luxemburg eind feb! :] 8-) Paar noppen eronder :Y
Alsof jij met je MTS gaat :+

Maar eind februari, dan ben ik zowieso even uit de running ivm ooglaser-herstel ;)

Want anders ben ik altijd te porren voor weekendjes weg :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien is de Multi ook wel geschikt om in de sneeuw te baggeren??? haha

En waarom staat Nederland (wederom) volledig stil op de weg en het spoor als er 3 cm sneeuw valt? Misschien dat ze hulp kunnen of gaan inroepen uiit het land waar JelmerF (Rene) woont.

En nu ff on topic, gisteren bij de dealer geweest, er was een Pikes Peak binnen gekomen voor een klant, de mijne komt als het goed is ook in februari binnen maar ik hoop wel dat de sneeuw dan verdwenenen is. En -10 is me ook net nog iets te koud.
 
Al enige tijd geleden heb ik op dit forum een vraag gesteld over geklapper aan de voorvork van een Multistrada 1200S. Inmiddels heb ik op een ander forum van een andere berijder het volgende bericht hierover gelezen:
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een prachtige multi. Nu heb ik ontdekt dat de voorvork een licht klapperend geluid maakt als ik over een klinkerweg rijd. Nu heeft de dealer gezegd dat er een modificatie voor is vanuit Ducati. Het zou gaan om een setje met shims om de vork uit te vullen wat onder garantie geregeld wordt.
Heeft iemand daar al ervaring mee?

Nu wil ik ook via dit forum even informeren of hier al iets bekend is over het onder garantie uitvoeren van de modificatie van de voorvork van de Multistrada 1200S.
 
Dit zegt me niks, dat gerammel van de voorvork niet en ook niet de modificatie.
Wel weet ik dat bij de eerste Multistrada's 1200 het windscherm niet geheel vast zit, dat rammelt ook omdat het onderste schroefje niet alles goed borgt. Bij sommige Multistrada's is dat verholpen en bij sommige niet.
 
op www.ducati.ms (als je de engelse taal machtig bent is dat de grootste multistrada1200-forumgroep) komt het regelmatig ter sprake, en ergens inderdaad ook gelezen dat er een oplossing voor was.

Precies waar weet ik niet meer, om nu IEDER topic met MTS-problemen uitvoerig te lezen vind ik nu nog wat morbide, moet mijn MTS nog krijgen :P

OK, eentje dan : Front end "thunk" - Ducati.ms - The Ultimate Ducati Forum
 
Laatst bewerkt:
Godsamme, al een paar weken niet gereden. Takkeweer. Ik wil zo graag weer eens. Het is net alsof je een tijdje zeg maar niet uuuh. Je weet wel. Uuuh, hoe heet het ook alweer...

Alhoewel wel lekker veel geskied de laatste weken! Ach dat rijden halen we wel weer in later. Of misschien morgen eens proberen een klein blokkie met -7 graden...
 
Tja is al vaker gevraagd maar Dallie is niet het type dat (moeilijke?) vragen beantwoordt. :')
een oud-hotelkamergenoot toch wel ? :$

Zonder tegenbericht ga ik er maar vanuit dattie hem nog heeft, als hij hier toch meeleest, en op een ander forum de mts nog als zijn motor heeft staan (kan uiteraard verouderd zijn)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan