<deleted>
Die hard MF'er
Wacht ff, glijpen van je remblokken op 22? Hoe zeker ben je er van dat niet je bevestigingsbouten zijn
Datte dus. De glijpennen van de voorremklauwen zitten wel op 10Nm volgens boekie, zonder loctite, met borgring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wacht ff, glijpen van je remblokken op 22? Hoe zeker ben je er van dat niet je bevestigingsbouten zijn
KTM 790 890 brake and clutch lever - Rade GarageHeeft iemand ook ervaring met de KTM koppeling en remhendel? You are being redirected...
En met de 'one finger clutch'?
Jij bedoelt die van Camel? Heb ik erop zitten in combinatie met Wild@heart shorty levers. Fijne combi.Heeft iemand ook ervaring met de KTM koppeling en remhendel? You are being redirected...
En met de 'one finger clutch'?
Wat voor stuur is dat? Lijkt minder sweep te hebben dan origineel. Bij mijn 990 heb ik het stuur ook al eens vervangen omdat ik een rechter stuur fijner vond.Bekijk bijlage 1978862
Woppatee. Het begon wat koud te worden in de garage, dus morgen alles recht zetten en op torque-spec zetten, poetsen, en klaar. Oogt wel direct heel anders. Nu hopen dat het de staande positie ook wat beter maakt.
Ik heb een One-Finger clutch. Gratis gekregen via dit forum, werkt perfect. Nicecnc website, kost bijna niets.Heeft iemand ook ervaring met de KTM koppeling en remhendel? You are being redirected...
En met de 'one finger clutch'?
Dit is de Renthal 821. Gisteren mee gereden, en rijdt offroad echt stukken prettiger. Nee, ik ben nog altijd geen Herlings of Tarres, maar het rijdt qua ergonomie als je staat gewoon een stuk fijner dan het OEM-stuur. Voelt zeg maar als het verschil tussen een oma-fiets-stuur en een mtb-stuur. Zo'n oma-fiets-stuur vond ik altijd zo sloom sturen, totaal niet prettig. MTB-stuur is t.o.v. een oma-fiets-stuur bijna recht, en heb ik altijd als prettig ervaren.Wat voor stuur is dat? Lijkt minder sweep te hebben dan origineel. Bij mijn 990 heb ik het stuur ook al eens vervangen omdat ik een rechter stuur fijner vond.
Hoeft niets te verlengen om alles pas op het stuur te krijgen?Dit is de Renthal 821. Gisteren mee gereden, en rijdt offroad echt stukken prettiger. Nee, ik ben nog altijd geen Herlings of Tarres, maar het rijdt qua ergonomie als je staat gewoon een stuk fijner dan het OEM-stuur. Voelt zeg maar als het verschil tussen een oma-fiets-stuur en een mtb-stuur. Zo'n oma-fiets-stuur vond ik altijd zo sloom sturen, totaal niet prettig. MTB-stuur is t.o.v. een oma-fiets-stuur bijna recht, en heb ik altijd als prettig ervaren.
Je hoeft helemaal niks te verlengen nee. Enige waar je een beetje mee moet oppassen is de afstand van de handkappen tot je TFT-scherm. Met de OEM-kappen kan het prima, maar met andere kappen, die net wat verder naar voren komen, zul je iets van een riser erop moeten zetten, of de clamp verplaatsen.Hoeft niets te verlengen om alles pas op het stuur te krijgen?
Mocht je de OEM nog hebben liggen, gewoon even die erop schroeven en vergelijken. De PP en BB kappen zouden zonder problemen moeten passen.Ah, goeie, ik heb er andere kappen op, ff goed nakijken dus.
mooi, ik heb de pp/bb!Mocht je de OEM nog hebben liggen, gewoon even die erop schroeven en vergelijken. De PP en BB kappen zouden zonder problemen moeten passen.
Deze blokken willen onderin ontzettend graag afslaan, dat is een feit.Eindelijk een 'lang' stukje gereden gisteren. De motor bevalt prima. Heerlijk rustig rijden of gaan als een malle Pietje, het kan allebei. Fijn!
Herkennen jullie deze zaken of houden we het op een incidentje?
- Hij sloeg mij een keer af met lage toeren bij een rotonde. Later nooit weer, bijzonder. Alsof hij stikte.
- Fuse 8 voor de USB opladen was doorgebrand. Eerste keer dat de telefoon gebruik, dus eerste keer dat ik het zie.
- Ik hoor af en toe wat geklapper en gebonk, maar kan het niet vinden. Zijn dat stenen en takken wat tegen de bodemplaat aan komt? Ik hoor het sporadisch, dus denk het?
- De cruise control gaat uit als er veel tegenwind is. Rarigheid.
Heey, das in Leende ^.^Eindelijk een 'lang' stukje gereden gisteren. De motor bevalt prima. Heerlijk rustig rijden of gaan als een malle Pietje, het kan allebei. Fijn!
Herkennen jullie deze zaken of houden we het op een incidentje?
- Hij sloeg mij een keer af met lage toeren bij een rotonde. Later nooit weer, bijzonder. Alsof hij stikte.
- Fuse 8 voor de USB opladen was doorgebrand. Eerste keer dat de telefoon gebruik, dus eerste keer dat ik het zie.
- Ik hoor af en toe wat geklapper en gebonk, maar kan het niet vinden. Zijn dat stenen en takken wat tegen de bodemplaat aan komt? Ik hoor het sporadisch, dus denk het?
- De cruise control ging 1 x uit (als er veel tegenwind is). Rarigheid. (5de versnelling, 80km/u)
Zadel omhoog dus. Met 1.82 kun je dat zat hebben.Hallo allemaal,
Ik heb dit weekend een 890 Adv R 2023 gekocht maar heb veel turbelentie op mijn helm. Ik ben 182 en zadel staat laagste stand. Als ik hoger ga zitten gaat het beter. Welk scherm adviseren jullie?
En welke kleding hebben jullie? Ik zoek iets wat voldoet in woon-werk, adventure en offroad. Voornamelijk 3 seizoenen.