Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even in de configurator bezig geweest, zo vind ik hem een stuk beter te pruimen. Hoger ruitje, snavel eraf en laag spatbord, akra en handvatverwarming.
Bekijk bijlage 1911143Bekijk bijlage 1911144
Ik heb 'm op mijn 890 voorzien van twee verschillende mappings, in combinatie met een andere airbox, verwijderderde O2 sensors, volledig uitlaatsysteem.waar is die powertcommandert voor nodig?
Kijk dit is handige info, wie heeft die 2 verschillende mappings gemaakt en hoe? en waar heb je de airbox besteld en welk volledig uitlaat systeem heb je? (zal er voor de SMT890 nog niet zijn of heb je ook een SMT?Ik heb 'm op mijn 890 voorzien van twee verschillende mappings, in combinatie met een andere airbox, verwijderderde O2 sensors, volledig uitlaatsysteem.
Is een heel stuk sterker dan standaard.
Is een 890 R rallymotor.Kijk dit is handige info, wie heeft die 2 verschillende mappings gemaakt en hoe? en waar heb je de airbox besteld en welk volledig uitlaat systeem heb je? (zal er voor de SMT890 nog niet zijn of heb je ook een SMT?
thnx, en de airbox is volledig hetzelfde? ik zal zoiezo rottweiler is een berichtje sturen. en rallymotor.nl ook ff checken. thnx.Is een 890 R rallymotor.
SC project volledig titanium rallyraid systeem, rottweiler carbon rally airbox, 2 race mappings (1 felle, een iets tammere) door Rottweiler en zoals gezegd geen O2 sensors.
Rallymotor.nl heeft de airbox liggen
Wat is ‘een heel stuk sterker’? Ben benieuwd hoe ver dat blok kan gaan…Ik heb 'm op mijn 890 voorzien van twee verschillende mappings, in combinatie met een andere airbox, verwijderderde O2 sensors, volledig uitlaatsysteem.
Is een heel stuk sterker dan standaard.
Ik heb geen vermogensmeting gedaan, maar het verschil met de standaardmotor is zeer fors, als in fors merkbaar.Wat is ‘een heel stuk sterker’? Ben benieuwd hoe ver dat blok kan gaan…
Mss heb je nu wel de Duke mapping. Dat scheelt 20 pk toch?Ik heb geen vermogensmeting gedaan, maar het verschil met de standaardmotor is zeer fors, als in fors merkbaar.
voor de duke mapping heb je een dukeblok nodigMss heb je nu wel de Duke mapping. Dat scheelt 20 pk toch?
Ik weet dat dit een oude post is, maar omwille van het archief toch even mijn bijdrage.Heb ook voor de SMT een navigatiesteun gemaakt
Als vervanging van de cover boven het display
In opvallend oranje of decent zwart
Bekijk bijlage 1891319Bekijk bijlage 1891320
Je kunt een stuk van de aanslag afvijlen of dremelen , heb ik ook gedaan bij mn remhendel , dat is nu perfect.
Ik heb ook reumatische handenOk ga ik dat doen, de powerparts hendels staan even ver weg als de standaard zo te zien
Erg mooi !! heb zelf de 990 smt gehad ,maar deze zou ik zo kopen als ik terug ging naar ktmLove it. Wat een plezier. Net 500KM in m'n bezit!
Vering na het ophalen al gauw afgesteld op 'sport' (-5 compressie/rebound), is toch net te comfortabel fabrieksaf en heeft de neiging gauw te gaan duiken. Heb hem inmiddels nog iets strakker afgesteld (2 clicks van full payload). Inmiddels de banden helemaal rond gereden, dikke plus. Zal hem tijdens het rijden blijven tweaken om te kijken of ik er eventueel andere veren in wil.
Voor de mede-bezitters, let even goed op met je preload instellingen. In het boekje staat een fout, namelijk 3/11 bij gemiddeld gewicht. Er zijn echter maar 10 clicks, dus dan kom je uit bij 2. De stickers op de airbox laat wel de juiste instellingen zien.
Op het internet staat ook een hoop ellende over de rottweiler intake. Bewezen +9PK in het middengebied, en de eliminatie van de dip in het middengebied is aantrekkelijk om weg te kopen. Maar het originele Rottweiler filter laat zand/stof door, en er zijn al verhalen over verstopte kleppen. Sinds afgelopen winter is er een nieuwe filter met 3 lagen, die zou dit moeten voorkomen. Ik wacht nog even op de resultaten hiervan. Sidenote is wel dat dit op de Adventure modellen was waar offroad mee gereden werd. Maar toch.
En als we dan toch bezig zijn. De hitte samen met de plaatsing van de katalysator heeft er in enkele gevallen voor gezorgd dat er bij de Adventure modellen problemen waren met de achterschokbreker. Als je dan toch een reden zoekt om een decat er doorheen te drukken bij vrouwlief, bij deze.
Dikke fiets met goede bouwkwaliteit.
Veilige KM's allemaal!
Bekijk bijlage 1930425
Geleuter op internet ging over motoren die offroad gebruikt werden in hele zware omstandigheden, op straat voldoet het luchtfilter sowieso en loop je echt NUL risico.Love it. Wat een plezier. Net 500KM in m'n bezit!
Vering na het ophalen al gauw afgesteld op 'sport' (-5 compressie/rebound), is toch net te comfortabel fabrieksaf en heeft de neiging gauw te gaan duiken. Heb hem inmiddels nog iets strakker afgesteld (2 clicks van full payload). Inmiddels de banden helemaal rond gereden, dikke plus. Zal hem tijdens het rijden blijven tweaken om te kijken of ik er eventueel andere veren in wil.
Voor de mede-bezitters, let even goed op met je preload instellingen. In het boekje staat een fout, namelijk 3/11 bij gemiddeld gewicht. Er zijn echter maar 10 clicks, dus dan kom je uit bij 2. De stickers op de airbox laat wel de juiste instellingen zien.
Op het internet staat ook een hoop ellende over de rottweiler intake. Bewezen +9PK in het middengebied, en de eliminatie van de dip in het middengebied is aantrekkelijk om weg te kopen. Maar het originele Rottweiler filter laat zand/stof door, en er zijn al verhalen over verstopte kleppen. Sinds afgelopen winter is er een nieuwe filter met 3 lagen, die zou dit moeten voorkomen. Ik wacht nog even op de resultaten hiervan. Sidenote is wel dat dit op de Adventure modellen was waar offroad mee gereden werd. Maar toch.
En als we dan toch bezig zijn. De hitte samen met de plaatsing van de katalysator heeft er in enkele gevallen voor gezorgd dat er bij de Adventure modellen problemen waren met de achterschokbreker. Als je dan toch een reden zoekt om een decat er doorheen te drukken bij vrouwlief, bij deze.
Dikke fiets met goede bouwkwaliteit.
Veilige KM's allemaal!
Bekijk bijlage 1930425
Het punt is dat het product geadverteerd werd voor de omstandigheden waaronder het gebruikt werd. Dat er dan vervolgens motorschade ontstaat door datzelfde gebruik, zegt voor mij iets over het bedrijf. Ik zeg niet dat het er nooit inkomt bij mij, ik zag alleen dat iedereen z'n eigen onderzoek moet doen en daarbij afwegingen moet maken.Geleuter op internet ging over motoren die offroad gebruikt werden in hele zware omstandigheden, op straat voldoet het luchtfilter sowieso en loop je echt NUL risico.
Offroad heb ik 'm uitgebreid getest, ook in echt zware omstandigheden, en bij mij is er geen korreltje zand doorgekomen. Als je niet tijdig reinigt of vervangt gaat alles stuk.
Dus er zijn een aantal mensen op internet die roepen dat het de oorzaak van hun motorschade is, en dan neem je dat direct aan? Wie zegt dat de filters nog goed waren (ze slijten), wie zegt dat ze goed gemonteerd waren? Wie zegt dat ze goed schoongemaakt en geolied waren?Het punt is dat het product geadverteerd werd voor de omstandigheden waaronder het gebruikt werd. Dat er dan vervolgens motorschade ontstaat door datzelfde gebruik, zegt voor mij iets over het bedrijf. Ik zeg niet dat het er nooit inkomt bij mij, ik zag alleen dat iedereen z'n eigen onderzoek moet doen en daarbij afwegingen moet maken.
En zaten ze eerst te vast aan gedraaid ? En wie had dat gedaan , want iedere goeie monteur zou moeten weten dat net die boutjes erg kritisch zijnDat heb ik nog vergeten te vermelden
Het kauwgomgevoel in de voorvork is al lang opgelost
Nadat de bouten van de vorkpootklemming met het juiste moment waren aangedraaid
Nou ik had het wat voorzichtig omschreven, de onderste zaten vrijwel los de poten konden verdraaienEn zaten ze eerst te vast aan gedraaid ? En wie had dat gedaan , want iedere goeie monteur zou moeten weten dat net die boutjes erg kritisch zijn
Die boutjes waren de reden dat ik lang geleden een moment sleutel heb gekocht