En je hebt ook geen gedoe als er wéér eens diverse onderdelen op de huiskamer tafel liggen. Geen verplichte bezoekjes aan schoonfamilie en zo..vrijgezel zijn is niet altijd alles misschien coert, het voordeel is wel dat wanneer je iets leuks wil kopen er niemand zegt zou je dat wel doen? heel de schuur staat al vol
Inderdaad. Ik heb trouwens wel meer andere posters hier in huis hangen, maar die zijn WO1 gerelateerd.Ja maar jij bent zijn vrouw niet
zonde man om zo,n mooie demper te ontchromen.Kleine update wederom.
Bekijk bijlage 2016206
Het Kerker plaatje zit op z'n plek. Misschien, weet ik nog niet zeker echter, ga ik die demper ontchromen, en zwart maken.
Dan kan ik de popnagels altijd uitboren natuurlijk, en later weer nieuwe plaatsen, heb genoeg op voorraad hier.
Bekijk bijlage 2016207
En eindelijk eens een las apparaat gekocht, deze kan Mig en Tig. Vroeger bij Jama gewerkt, als lasser, Deeptone en Laser, Marshall uitlaten heb ik daar legio in elkaar gelast. Dus dat komt weer goed van pas. Kan ik m'n oude vak weer oppakken.
De updates hier zijn langzaam, maar ik blijf bezig ermee, heb het alleen wel druk met werk en moet ook thuis alles regelen.
Vrijgezel zijn heeft vele voordelen, echter ook extra zaken om te doen. Dat geeft niks!
Dat vind ik eigenlijk ook. De demper is namelijk gloednieuw, en nooit gebruikt.zonde man om zo,n mooie demper te ontchromen.
Ik had wel op een paar Leuke Reactie gehoopt door echte kenners en liefhebbers van de Z 650 van en over mijn mooie spullen die Ik naar Coert gestuurd heb . inplaats van praten over een 650 die te koop staat op MP . en een poster ? Coert is er heel HAPPY mee .Dat vind ik eigenlijk ook. De demper is namelijk gloednieuw, en nooit gebruikt.
Dat heb ik nou met die uitlaat "demper"..Ik ben met een ,nogal langlopend, project bezig.
In m’n hoofd al 1000x veranderd, in realiteit 10x and still counting.
Zit een mooie gepolijste JMC achterbrug in…. maar het klopt niet met de rest, er glimt niks, maar kan het niet over m’n hart krijgen die brug zwart te maken.
AhaTropenrooster
Ik ben ook heel benieuwd .Biertje erbij dan komt alles goed