duc of prunes
MF veteraan
- 13 mrt 2011
- 1.023
- 226
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik blijk ook nog twee sets carburateurs, contactslot met tankdop en sleutel, linker schetsplaat met versnellingspook te hebben.Voor de sleutelaars/projectbouwers:
Ik heb nog wat spulletjes voor een F2 (91/92) liggen. Mag voor weinig naar de forumleden :
- benzinetank. Deukvrij, roestvrij
- Achterwiel 4,5 breed, met band,tandwieldrager en tandwiel in redelijk nette staat
- CDI, relais en at andere kleine rommeltjes
Met name de tank en het wiel staan me In de weg
Vraagje: op welke banden rijden de mensen hier? Ik heb op mijn 2001 CBR 600 F Sport het paar Pilot Power 2CT's tot slicks omgetoverd en ben op zoek naar een nieuw paar sloffen Ik vind het zeer fijne banden en ze geven veel vertrouwen hoe plat ik ook ga, maar het enige nadeel vind ik dat het profiel toch wel zeer snel zoek is geraakt deze zomer.
Kan iemand mij adviseren over de te maken keuze? Zeggen jullie mooi bij dit type band blijven en dan maar wat vaker wisselen (zijn ook de duurste niet), of kan iemand een type band adviseren dat gelijke of betere prestaties levert met een langere levensduur? Ik ben wel echt een sportieve mooi weer rijder, 15+ graden, droog en enkel een incidenteel te verdragen buitje.
Vraagje? Is een volledige kuip van een F3 zo over te zetten op een F2? Ik kan een circuit-kit kopen die van een F3 komt, maar ik heb zelf een F2.
Even een vraag: als ik bij de 5500 rpm kom dan verandert het motorgeluid in een rauw ratel achtig geluid tot aan de 6000 toeren en dan verdwijnt het weer.
Iemand die dit herkent toevallig ?
Het gaat trouwens om een f4 uit 2000.
Gr