Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zooooo...vanmorgen ook de 152 paarden uit de stal gehaald!
Het ging weer als vanouds: kd-links, kd-rechts en een heuse stoppie! (Sinds één week Goodridge remleidingen erop.... )
Zit nu met een grote smile op mijn face weer...! [afbeelding]
zo ziet mijne blade er voor 2007 uit se
de oude 95'er blade heeft plaats gemaakt voor een 2001 model .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stickers moeten er nog opkomen he :!:
dat de circuit dagen maar snel beginnen !!
En als de jakke zijn motor vernieuwd moet de oude kuip gerecycleerd worden, ik ben er alvast aan begonnen!!!
En laat de circuitdagen idd maar aankomen, 14/05 is de eerste!!!!
[afbeelding]
30.04.2007: voor het eerst het circuit op!!!!!
zo ziet mijne blade er voor 2007 uit se
de oude 95'er blade heeft plaats gemaakt voor een 2001 model .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stickers moeten er nog opkomen he :!:
dat de circuit dagen maar snel beginnen !!
Ook ik ben gister wezen rijden. Samen met 3 andere vrienden. Zeer leuk. Voor mij de eerste keer in een groep. Aangezien ik 2 maanden geleden ongelukje heb gehad huiver ik nog wel voor de bochten.
Durf wel iets platter te gaan maar nog lang geen KD. Maar ach het begin is er. Heb (hopelijk) nog jaren te gaan om te rijden dus komt vanzelf wel.
160 was voor mij hard genoeg. De rest ging er wel ff vandoor met 200+ maar goed vond dat ik er nog niet aan toe was met die snelheden. Vind het touren/sportief rijden ook wel leuk.
Fiets wacht nog op de spuiter voor de kuipschade maar gelukkig kan ik er nog mee rijden.
Als ik die mooie blades hier zie voel ik me toch wel klein met me 96... aloewel ik er een hoop plezier aan leef. Donaties zijn trouwens altijd welkom
Gaat goed komen met KD en zo...en dat je een '96 Blade hebt is helemaal geen schande, is een leuke fiets
En waarheen leidt de weg voor de eerste maal?
Vanuit Zuid-Limburg naar Zolder....! En dáár het échte circuit op!
Eerste keer voor mij. Had in 2006 al willen gaan, door diverse redenen niet van gekomen.
Ben benieuwd of het zo verslavend is zoals men zegt....
ben ook van de partij die dag op Zolder
Geloof mij.... het is verslavend
er heeft toch in 2006 de 6 uren van het wsbk geweest.
dus denk wel dat het moet voldoen aan bepaalde veiligheids regels eer die gasten komen rijden op een circuit!
alleen de 1ste chicane voor de heuvel is veranderd (lees sneller gemaakt)
Het WSB? Lijkt me onwaarschijnlijk? Zouden ze wel héél veel moeten hebben aangepast. Het zou natuurlijk kunnen hoor. Zal er ooit ook vast wel weer eens gaan rijden, maar beprek me dit jaar tot 3x Zandvoort (niet dat die zo héél veilig is maar goed).
wanneer zit je in Zandvoort ?
ik ben er ook ingeschreven op 23 april en 3 september
is men eerste keer daar