Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooooo...vanmorgen ook de 152 paarden uit de stal gehaald!

Het ging weer als vanouds: kd-links, kd-rechts en een heuse stoppie! (Sinds één week Goodridge remleidingen erop.... 8-) )

Zit nu met een grote smile op mijn face weer...! :)
full

Zooooo...vanmorgen ook de 152 paarden uit de stal gehaald!

Het ging weer als vanouds: kd-links, kd-rechts en een heuse stoppie! (Sinds één week Goodridge remleidingen erop.... 8-) )

Zit nu met een grote smile op mijn face weer...! :) [afbeelding]

Ken het gevoel :Y
Stoppie met deze fiets nog niet gemaakt...
Wel KD links en rechts...was vandaag eerste keer dat ik met droog weer op deze Blade heb gereden sinds ik 'm anderhalve week geleden heb opgehaald :Y meteen maar ff uitgeprobeerd of KD'en lekker gaat..... :Y :Y :Y heeeel lekker *D

zo ziet mijne blade er voor 2007 uit se
de oude 95'er blade heeft plaats gemaakt voor een 2001 model .

P1011674.JPG

P1011675.JPG

P1011676.JPG

P1011677.JPG

P1011678.JPG

stickers moeten er nog opkomen he :!: ;)
dat de circuit dagen maar snel beginnen !!

zo ziet mijne blade er voor 2007 uit se
de oude 95'er blade heeft plaats gemaakt voor een 2001 model .

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

stickers moeten er nog opkomen he :!: ;)
dat de circuit dagen maar snel beginnen !!

En als de jakke zijn motor vernieuwd moet de oude kuip gerecycleerd worden, ik ben er alvast aan begonnen!!! :Y :Y :Y :Y :Y :Y
En laat de circuitdagen idd maar aankomen, 14/05 is de eerste!!!! :} :} :} :} :}
full

30.04.2007: voor het eerst het circuit op!!!!! *O*

Wij (ik en m'n vriendin) zijn ook gaan rijden vandaag. Ik zag het eerst niet zo zitten want ik zit met nierstenen. Maar na aandringen van de lady heb ik maar een flinke pijnstiller genomen en we hebben er een leuke rit van gemaakt. Heel de dag fantastisch weer, alleen 's avonds om een uur of 9 was het toch wel frisjes. Maar goed de Blade en de 600f zijn weer eens buiten geweest dat was ook alweer een maand geleden.
Ben al een tijdje chagerijnig van de pijn, maar dit is wel DE remedie! *D

Gheghe, nou, voorlopig kan ik niet sturen. Weinig tijd om de Blade af te maken, nog een hoop te doen. Maar komt allemaal wel goed, wil hem nu echt clean hebben en helemaal klaar voor het nieuwe seizoen.

Ook ik ben gister wezen rijden. Samen met 3 andere vrienden. Zeer leuk. Voor mij de eerste keer in een groep. Aangezien ik 2 maanden geleden ongelukje heb gehad huiver ik nog wel voor de bochten.

Durf wel iets platter te gaan maar nog lang geen KD. Maar ach het begin is er. Heb (hopelijk) nog jaren te gaan om te rijden dus komt vanzelf wel.

160 was voor mij hard genoeg. De rest ging er wel ff vandoor met 200+ maar goed vond dat ik er nog niet aan toe was met die snelheden. Vind het touren/sportief rijden ook wel leuk.

Fiets wacht nog op de spuiter voor de kuipschade maar gelukkig kan ik er nog mee rijden.

Als ik die mooie blades hier zie voel ik me toch wel klein met me 96... aloewel ik er een hoop plezier aan leef. Donaties zijn trouwens altijd welkom ;)

Ook ik ben gister wezen rijden. Samen met 3 andere vrienden. Zeer leuk. Voor mij de eerste keer in een groep. Aangezien ik 2 maanden geleden ongelukje heb gehad huiver ik nog wel voor de bochten.

Durf wel iets platter te gaan maar nog lang geen KD. Maar ach het begin is er. Heb (hopelijk) nog jaren te gaan om te rijden dus komt vanzelf wel.

160 was voor mij hard genoeg. De rest ging er wel ff vandoor met 200+ maar goed vond dat ik er nog niet aan toe was met die snelheden. Vind het touren/sportief rijden ook wel leuk.

Fiets wacht nog op de spuiter voor de kuipschade maar gelukkig kan ik er nog mee rijden.

Als ik die mooie blades hier zie voel ik me toch wel klein met me 96... aloewel ik er een hoop plezier aan leef. Donaties zijn trouwens altijd welkom ;)

Gaat goed komen met KD en zo...en dat je een '96 Blade hebt is helemaal geen schande, is een leuke fiets :Y

Gaat goed komen met KD en zo...en dat je een '96 Blade hebt is helemaal geen schande, is een leuke fiets :Y

ooh begrijp me niet verkeerd ben er super blij mee. jammer dat ie beetje verminkt is maar goed dat gaat wel in orde komen.

Ben alleen soms wel eens jaloers wil ook eens wat platter gaan als normaal. gister bleef ik ook achter in de groep omdat de rest ff 200+ ging. Jah dat durf ik nog niet helemaal met de wind van de zijkant. Maar goed geduld is een schone zaak. Wil denk ik ietsiepietsie te veel in een te korte tijd. Ut moet alleen ff 20 graden zijn voor leukere :] plezier *O*

En waarheen leidt de weg voor de eerste maal?

Vanuit Zuid-Limburg naar Zolder....! En dáár het échte circuit op! :Y

Eerste keer voor mij. Had in 2006 al willen gaan, door diverse redenen niet van gekomen.

Ben benieuwd of het zo verslavend is zoals men zegt....

Eerste keer voor mij. Had in 2006 al willen gaan, door diverse redenen niet van gekomen.

ben ook van de partij die dag op Zolder :]

Geloof mij.... het is verslavend :Y

er heeft toch in 2006 de 6 uren van het wsbk geweest.
dus denk wel dat het moet voldoen aan bepaalde veiligheids regels eer die gasten komen rijden op een circuit!
alleen de 1ste chicane voor de heuvel is veranderd (lees sneller gemaakt)

er heeft toch in 2006 de 6 uren van het wsbk geweest.
dus denk wel dat het moet voldoen aan bepaalde veiligheids regels eer die gasten komen rijden op een circuit!
alleen de 1ste chicane voor de heuvel is veranderd (lees sneller gemaakt)

Het WSB? Lijkt me onwaarschijnlijk? Zouden ze wel héél veel moeten hebben aangepast. Het zou natuurlijk kunnen hoor. Zal er ooit ook vast wel weer eens gaan rijden, maar beprek me dit jaar tot 3x Zandvoort (niet dat die zo héél veilig is maar goed).

Het WSB? Lijkt me onwaarschijnlijk? Zouden ze wel héél veel moeten hebben aangepast. Het zou natuurlijk kunnen hoor. Zal er ooit ook vast wel weer eens gaan rijden, maar beprek me dit jaar tot 3x Zandvoort (niet dat die zo héél veilig is maar goed).

wanneer zit je in Zandvoort ?
ik ben er ook ingeschreven op 23 april en 3 september
is men eerste keer daar

Ik ga 14/05 "opwarmen" op folembray en 18/06 is het tijd voor het echte werk!!....ZOLDER!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan