Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B|

Goed... nogmaals CD is binnen!

Maar hij doet ut nie... -O-

Krijg deze melding bij het installeren (welke setup of install ik ook gebruik)

full

Was er even niet. Deze foto is wel wat beter zeg. Dank je.

Bauke, zit jou slot onder je buddy omdat je nummerplaat zo hoog zit? Of gebruik je de ruimte onder je buddy niet.

Nope, achter nummerplaat :Y

full

En slotje is met lakstiftje geel gemaakt, valt het niet zo op...

Laatst bewerkt:
moto_Koen_030.jpg

moto_Koen_034.jpg

Daarstraks andere schijven gemonteerd (overgekocht van Benman) en stuurdemper'ke van nen Blade van '96 erop gezet.
Het is een beetje prutsen geweest om het hele zaakje passend te krijgen maar het is uiteindelijk gelukt.
Wel heb 'k gezien dat er maar heel weinig speling zit tussen het stuurdemper'ke en m'n tellerpartij wanneer ik volledig naar links draai. (hebben hier mensen ervaring mee op hun Blade?) Maar het raakt niet. :P

Greetz,

Koen

Laatst bewerkt:
Apart shirtje inderdaad.

Waar haal je meer van die "onzin" vandaan tegenwoordig???

Tijdens m'n winterstop m'n circuit-dagjes al vastgelegd se.. :Y

17 april Assen (1ste keer)
23 april Zandvoort (1ste keer)
14 mei Niveau 2 Zolder (heb de 1 en 1+ reeds gedaan)
13 juni Folembray (1ste keer)
10 september Folembray
24 september Assen

Kheb alvast alles betaald behalve Assen voor 24 september.

Ik hoop hier nog Francorchamps en een vrij rijden op Zolder aan toe te kunnen voegen terwijl het motoseizoen bezig is... ;)

Zal een ietsje duurder jaar zijn maar kan 't ni laten... :9

En dan maar hopen dat m'n fietsje heel blijft :}

@ Bauke, creatieve oplossing van die nummerplaat.

@ Roy 'R' ik zou er zondag even induiken. vanavond weinig tijd en morgen moet ik werken.

@ All, zZlaapkopZz is BACK!

Tijdens m'n winterstop m'n circuit-dagjes al vastgelegd se.. :Y

17 april Assen (1ste keer)
23 april Zandvoort (1ste keer)
14 mei Niveau 2 Zolder (heb de 1 en 1+ reeds gedaan)
13 juni Folembray (1ste keer)
10 september Folembray
24 september Assen

Kheb alvast alles betaald behalve Assen voor 24 september.

Ik hoop hier nog Francorchamps en een vrij rijden op Zolder aan toe te kunnen voegen terwijl het motoseizoen bezig is... ;)

Zal een ietsje duurder jaar zijn maar kan 't ni laten... :9

En dan maar hopen dat m'n fietsje heel blijft :}

mooi man :Y

Blijft voor mij 1x Assen op 10 juli dit jaar... :]
Net andere Blade gekocht dus meer zit er niet in voor mij...

@ Bauke, creatieve oplossing van die nummerplaat.

@ All, zZlaapkopZz is BACK!

Ja, zat al zo en anders had ik het zelf zo gemaakt. Mijn vrouw rijdt op een CBR600FSport en daar zit slotje ook daar dus toen se 'm kocht wilde ik het daar ook al zo doen maar zij vindt het best zo.

Heb al gereageerd in zZlaaps topic, goed nieuws!!! *O*

Ik rij nog met een oudere Blade en wil dus voor 'k "ne verse" koop wat extra circuit-ervaring opdoen... :Y
Ik hoop tegen het eind van het jaar ook wel nen iets recentere te kunnen kopen. ;)
Wat dat wordt is nog een grote vraag maar da's een zorg voor later.
Ben momenteel echt super tevreden met m'n '98-er Blade. :Y
(en momenteel ben ik zelf nog de beperkende faktor dus... )

mooi man :Y

Blijft voor mij 1x Assen op 10 juli dit jaar... :]
Net andere Blade gekocht dus meer zit er niet in voor mij...

Ik rij nog met een oudere Blade en wil dus voor 'k "ne verse" koop wat extra circuit-ervaring opdoen... :Y
Ik hoop tegen het eind van het jaar ook wel nen iets recentere te kunnen kopen. ;)
Wat dat wordt is nog een grote vraag maar da's een zorg voor later.
Ben momenteel echt super tevreden met m'n '98-er Blade. :Y
(en momenteel ben ik zelf nog de beperkende faktor dus... )

Heb een '98er puur voor circuit gebruik... loopt lekker! Al heb ik me laten vertellen dat voetsteunen en uitlaatbocht omhoog een pré is. (Was al dus geen ervaring zonder) verder is bij mij de fietspomp achter vervangen door Hyperpro en voor een WP ombouw. Hij stuurt erg lekker!

Ben benieuwd hoe mijn Blade stuurt...is voor en achter Hyperpro geveerd.
Even kijken of de instelingen bevallen, anders ff bezoekje aan Hyperpro brengen voor wat afstelwerk...

crash%20pad's%20(1).JPG

De crash pads,zelf laten maken, dus kan ze nog altijd aanpassen als ze niet goed zijn.

Zo zitten ze er op. Samen met de 17'' voorwiel. klaar voor de circuit dagen. *D

crash%20pad's%20gemonteerd%20(3).JPG

crash%20pad's%20gemonteerd%20(6).JPG

crash%20pad's%20gemonteerd%20(1).JPG

ging een stukje door de straat rijden, temp meter is nog niet jovel(iets met de massa), maar hij stopte er mee, benzine is op B| , beetje lulig, mogen even vol tanken.

Die dingen zitten toch niet vast met een lange M6 bout hoop ik?

Als je dan toch onverhoopt onderuit gaat heb je er helemaal niks aan, breekt meteen af..

Die dingen zitten toch niet vast met een lange M6 bout hoop ik?

Als je dan toch onverhoopt onderuit gaat heb je er helemaal niks aan, breekt meteen af..

Nee met de orgineele M10 fijn schroefdraad bouten die in het frame zitten(moet alleen nog langere hebben). Ze zitten net zo als dat je ze in de winkel koopt voor me gixxer, alleen wat groter, hoop ze niet te gebruiken maar je weet nooit.

Fijn dat het nu een stuk beter gaat met Slaapie. Voelt goed.

Vandaag weer verder gegaan met het opbouwen van de Blade. Shiftlight gemonteerd, en lampje in dash vervangen. Dit weekend verder met het opbouwen, en dan weer het nodige afbreken, een hoop werk, maar ik heb het er voor over.

Nee met de orgineele M10 fijn schroefdraad bouten die in het frame zitten(moet alleen nog langere hebben). Ze zitten net zo als dat je ze in de winkel koopt voor me gixxer, alleen wat groter, hoop ze niet te gebruiken maar je weet nooit.

Ik vind ze wel bizar lang... ik heb veel kortere paddestoelen. Heb ze nog niet getest of ze goed werken maar dat geloof ik wel ;)

Laatst bewerkt:
Ik vind ze wel bizar lang... ik heb veel kortere paddestoelen. Heb ze nog niet getest of ze goed werken maar dat geloof ik wel ;)

tja wou ze graag wat langer, kan ze altijd nog af zagen, vind ze zelf ook vrij lang, maar ja het is maar een circuit fiets en de carter deksels steken ook vrij ver uit van de blade en die moet je beschermen, anders heeft het ook geen nut.

Okee :Y

Hoop inderdaad niet dat je ze nodig hebt...
Bij mij zitten er ook paddo's op...hoop dat ik die ook niet nodig heb en dat ze er alleen voor de "sier" zitten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan