Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel II

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blade
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee :Y

Hoop inderdaad niet dat je ze nodig hebt...
Bij mij zitten er ook paddo's op...hoop dat ik die ook niet nodig heb en dat ze er alleen voor de "sier" zitten...

Ik heb de kuip toch al aan de grond gereden dus krasje meer of minder maakt niet uit ;)

Ja maar dat is een circuitfiets... dan maakt het niet zoveel uit...

toch?

;)

gaat dus 3 cm van de paddo af en laat ze een beetje rond draaien, ze zijn inderdaad te lang en een beetje mooie ronde kanten is ook wel mooi.

Crashprotectors zijn eigenlijk meer bedoeld voor bij stilstand laten vallen oid en niet voor schuivers bij hogere snelheden. :N

De schade aan je frame kan stukken erger zijn als je valt met protectoren dan zonder omdat ze ergens achter kunnen blijven haken en daardoor je frame krom kunnen trekken.
Ik persoonlijk heb liever alleen wat meer carter/kuipschade dan een krom frame.
Dus voor Dave geen valdoppen. -O-

Een schuiver maak je volgens mij vaker bij lagere snelheid. Dus de kans dat een m10 bout je frame krom trekt bij een schuiver is niet zo heel groot denk ik..

Ik denk ook niet dat je frame krom zal trekken oid. De bout van de protector zal eerder afbreken denk ik.
(ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat voor frame je hebt, maar van een "oud model" blade zal niet zo snel krom trekken door een protector.)

Crashprotectors zijn eigenlijk meer bedoeld voor bij stilstand laten vallen oid en niet voor schuivers bij hogere snelheden. :N

De schade aan je frame kan stukken erger zijn als je valt met protectoren dan zonder omdat ze ergens achter kunnen blijven haken en daardoor je frame krom kunnen trekken.
Ik persoonlijk heb liever alleen wat meer carter/kuipschade dan een krom frame.
Dus voor Dave geen valdoppen. -O-

EUH!!!! U gaat niet door voor de magnetron.

Als je onderuit glijd is de klap die een motor tov het asfalt maakt niet zo heel groot en zal het je juist schade besparen. Op de openbare weg waar je vaker anders valt en als het volle gewicht van de motor dan op de blokken komt is er idd kans op aanzienlijke schade. Op mijn wegmotoren zal ik het daarom ook nooit monteren.

Bij mij zitten ze er op..laat ze lekker zitten :Y

btw: Blade rijdt lekker, ff wezen knallen net en meteen ff paar KD'tjes gemaakt :]

Zijn de banden ook meteen schoongereden :P

ff paar piccies geschoten:

full

De mijnes is veul mooierder!

full

Als ie weer gemaakt is ;)

De undertail is nu bij de spuiter word ie mooi wit. Kost me max 100 euro.

Laatst bewerkt:
:N Helaas zal ik u toch moeten teleurstellen in deze...

:+

Maar wordt wel mooi fietsje als ie helemaal klaar is
:Y

Mamaaaaah!!!! Bladerunner doet mij plagen! :(

Ja, vind hem ook wel mooi. Mocht ik hem niet verkopen rij ik er zelf op door. Heb alleen geen geld om een nieuw pak te kopen :P Dat word met een rood/wit/zwart combi of blauw/wit/zwart combi erop :P

Mamaaaaah!!!! Bladerunner doet mij plagen! :(

Ja, vind hem ook wel mooi. Mocht ik hem niet verkopen rij ik er zelf op door. Heb alleen geen geld om een nieuw pak te kopen :P Dat word met een rood/wit/zwart combi of blauw/wit/zwart combi erop :P

_O-

Ach, mijn pak e.d. sluiten ook niet helemaal aan op de kleuren behalve dat kobaltblauw...
Lekker belangrijk, als je maar lekker kunt :]

_O-

Ach, mijn pak e.d. sluiten ook niet helemaal aan op de kleuren behalve dat kobaltblauw...
Lekker belangrijk, als je maar lekker kunt :]

:^

Wil alleen juist iets langzamers kopen zoals de 400RR van Mart1n die op het forum staat... meestal kunnen mensen alleen horen als ik aan het rijden ben en zien ze me amper ;)

Whahahahaa _O-

Dan maakt het helemaal niks uit nee...

Ja echt, 1x mazzel gehad...

Vriendin achterop ff voor dat ik de snelweg af ga gassen. Heb ik een 210 op de teller staan zie ik een 3poot in de berm tussen de heg staan! Toen ik weer op mijn teller keek reed ik nog maar 80 en zat mijn vriendin ineens bij mij op het zitje _O-

Helaas niets geleerd, rij nog steeds veel te vaak veel te hard. En die 3 poten zie ik vaak wel staan en flitsauto's maar laseren doen ze steeds meer dus het gaat me een keer echt veel kosten ben ik bang :P

Edit: Nooit wat thuis gekregen trouwens want ik ging dan wel te hard langs die flitser, maar omdat het verschil tussen de metingen te groot was was hij niet geldig! *O*

Laatst bewerkt:
Ja echt, 1x mazzel gehad...

Vriendin achterop ff voor dat ik de snelweg af ga gassen. Heb ik een 210 op de teller staan zie ik een 3poot in de berm tussen de heg staan! Toen ik weer op mijn teller keek reed ik nog maar 80 en zat mijn vriendin ineens bij mij op het zitje _O-

Helaas niets geleerd, rij nog steeds veel te vaak veel te hard. En die 3 poten zie ik vaak wel staan en flitsauto's maar laseren doen ze steeds meer dus het gaat me een keer echt veel kosten ben ik bang :P

Ach, vanmiddag ook nog ff 240 aangetikt :]

Ben wel alert maar komt doordat ik de hele dag al op de weg zit voor m'n werk met koekblik...

Ach, vanmiddag ook nog ff 240 aangetikt :]

Ben wel alert maar komt doordat ik de hele dag al op de weg zit voor m'n werk met koekblik...

Ik ben internationaal chauffeur geweest... ik let ook altijd op wat dat betreft. Elke keer als ik rij is wel een stukje met reden genoeg tot invordering... wheelies, snelheid, kneedown je moet het toch leuk maken hé? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan